Εύης POV.
Ακουω το κινητο μου και το σταθερο να χτυπανε ταυτόχρονα. Ανοίγω τα ματια μου σιγά σιγά. Πφφ τι φασαρία είναι αυτη; τι έπαθαν όλοι και με ψάχνουν πρωι πρωι; Σηκωνομαι και πάω να πιάσω το κινητό μου, το κοιταω και βλέπω το όνομα του Γιώργου να εμφανίζεται στην οθόνη. "Αχ ασε μας και εσύ." λέω και πεταω το κινητό πίσω μου και σηκωνομαι να πιασω το σταθερό. "Ναι" "τι ναι μωρή τι ναι;" "ποιος είναι;" "Η Χρύσα είμαι μωρη!!" "πω έλα ρε Χρύσα τι έγινε;" "κοπελα μου έχεις συναίσθηση του χρονου?? Λοιπον συγκεντρώσουν, ευη ξυπνα και ντυσου τώρα!! Φευγουμε παιδακι μου, σε μισή ωρα φεύγει το αεροπλάνο!!!" "ωχ όχι!! Με πήρε ο υπνος. Τώρα πως θα έρθω;;" "Πάρε την Μυρτώ δεν έχουν ερθει ακόμα. Αλλιως ταξί! ΤΡΕΧΑΑ" την ακούω να φωνάζει και της κλείνω ταραγμένη το τηλέφωνο. Δεν θα προλαβω δεν θα προλαβω! Σηκωμομαι γρήγορα φοραω οτι βρω μπροστά μου, πλαινομαι, και κλείνω τις βαλίτσες βιάστηκα. Κατεβαιμω γρήγορα την σκαλα και πιάνω το σταθερό για να πάρω την Μυρτώ. Ταυτόχρονα πάω στην κουζίνα για να βάλω καφέ. "Ελα που είστε;"Μυρτώς POV.
"Ελα που είστε;" "Φτασατε; ερχόμαστε και εμείς, σε πεντε λεπτα ερχόμαστε" "ΟΧΙ ΟΧΙ!!" μου φωνάζει η Εύη και πιάνω απότομα το χερι του Cam αυτός φρενάρει απότομα και σταματάμε το αμάξι. "Τ-τι έ-εγινε ρε Μυρτώ?" μου λέει ο Cam τραβλιζοντας. "Τι έγινε ρε ευη;" "Ελάτε να με πάρετε και θα σας εξηγήσω! Τρεξτεε!" μου λέει και μ κλείνει το τηλ πριν προλαβω να απαντήσω. "Σήκω!! Βγες! Θα οδηγησω εγώ!" λέω στο Cam και αυτός με κοιτά με σπορεία αλλά υπακούει καο βγαίνει απο το αμάξι. Εγώ πηδαω απο την θέση του συνοδηγού στου οδηγού και ο Cam μπαίνει μεσα. "Φορά ζώνη." του λέω ενω κουμπωνω την δική μου. Βαζω μπρος και παταω τα γκάζι, η μηχανή του αυτοκινήτου τρελαίνεται. Μπαίνω βολίδα σε ενα στενό για να κόψουμε δρόμο και να γυρισω πισω. "Πας ανάποδα?" μ λέει τρομαγμένος ο Cameron ο οποίος έχει γατσωθει στην καρέκλα. "Η ωρα είναι 9:10, στις 9:20 θα είμαστε στο αεροδρόμιο με την Εύη." του φωνάζω και γελαω "ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗΗΗ!" μου φωνάζει καθώς εγώ παίρνω γρήγορα μια στροφη τραβώντας το χειρόφρενο. "Πως πήρες δίπλωμα εσύ??" χαχαχα τα έχει κανει πανω του, δεν ξέρω αλλά το διασκεδαζω όλο αυτό! Δεν του απάντησα και κάρφωσαν το βλέμμα μου στον δρόμο. "Φανάρι όχι γαμωτο!" "επιτέλους σταματησες!" "Νομίζεις!!" του λέω και παταω το γκάζι με αποτέλεσμα να περάσω με κόκκινο. "Μπιιιιιπ μπιιιιιιιιιιπ μπιιππ"🚨🚨🚗 "οοο το ειδες αυτό;; παρα λίγο να τον χτυπησω!!" λέω ενθουσιασμένη για το κατόρθωμα μου. "Μπράβο μπράβο συγχαρητήρια!" μου απανταει ειρωνικά ο Cam και γατσωνεται στην θέση. Στριβω ξανά απότομα και χωνομαι σε ενα στενό ξανά. Στριβω δεξια και φρεναρω απότομα με χειρόφρενο. Ο Cameron έχει παγώσει. Δεν κουνιεται και τα ματια του είναι γουρλωμενα. "Εδώ είμαστε. 9:15!" λέω και πηδαω απο το αμάξι χτυπάω το κουδούνι της ευης και σε ενα λεπτο η Εύη κατεβηκε. Ανοίγω τις πίσω πόρτες και πετάω βιαστηκα τις βαλίτσες της μεσα. Την βάζω να κατσει και της κλείνω δυνατά της πόρτα. "ΔΕΣΟΥ!!" της φωνάζω και βάζω και εγώ την ζώνη μου. Παταω ξανά το γκάζι και ο Cam σφυγκει τα ματια του. Βάζω τέρμα τη μουσική και αρχίζω να τρέχω σαν τρελή μεσα στην πόλη."
YOU ARE READING
Συνάντηση Με Εναν Σταρ
FanfictionΤι ύπνος και αυτός θεέ μου; Άγριος και ταραγμένος, χωρίς γαλήνη και ξεκούραση... Μόλις με αρπάζει στα νύχια του εμφανιζεται μπροστά μου ο Δημήτρης. Πως χάθηκαν όλα; Ποιος θα μου πει; Πάνε τα σχεδια και τα όνειρα που κάναμε μαζί. Χάθηκαν μεσα σε λιγα...