014

73 5 0
                                    

BO POV
Met mijn slaaphoofd loop ik naar beneden waar mama al op de bank zit. "Goodmornig sweetie" zegt ze iets te vrolijk wat mij betreft. "Goodmorning" mompel ik en ga op de bank zitten. "Hoe was het gisteren?" Vraagt mama nieuwsgierig. Vrolijk vertel ik hoe het was gisteren. Af en toe knikt ze als teken dat ze luisterd. "En vind je hem leuk?" Vraagt ze als ik klaar ben met vertellen. "Uhmm denk het wel maar hij mij waarschijnlijk niet" beantwoord ik haar vraag. Ik hoor dat ik een berichtje krijg en pak mijn telefoon van het tafeltje af. Ik ontgrendel hem en zie dat het een berichtje van Niall is. Ik open hem en glimlach. Mama kijkt me aan dus lees ik hem maar voor. "Ik vond het echt super leuk gisteren. Ik hoop jij ook. Het is jammer dat ik woensdag weer weg moet dus ik hoop dat je voor die tijd nog iets leuks wil doen?" "Volgens mij vind hij jou ook leuk hoor" hoor ik mama vanuit de keuken roepen. Ik reageer er niet op en loop maar boven. Ik kleed me om in een zwarte skinny en een roze shirtje. Ik pak mijn roze schoenen uit mijn schoenen kast en trek ze aan. Op mijn gemakje loop ik anar beneden en meld dat ik naar Senna ga. "Schat wacht even ga vanmiddag maar. Papa en Daan komen zo thuis en die hebben een verrassing voor je" hoor ik mama zeggen. Ik doe wat ze zegt en loop naar de woonkamer. Ik app Senna dat ik straks kom en zet muziek aan en leg mijn telefoon weer weg. En zoals mama al zei komen Daan en papa binnen. Ik spring van de bank en ren naar de gang. Ik omhels ze allebei. Met z'n alle lopen we naar de woonkamer. Mama heeft een dienblad met drinken en koekjes en zet hem op tafel. Ik pak een glas en een koekje en ga goed zitten.

Als papa en Daan zijn uit verteld vraag ik wat de verrassing is. "Nou zullen we die dan vertellen" begint Daan. Ik knik hevig en kijk hem aan. "Uhm okay, we hebben een huis voor jou, en dan mag je iemand meenemen, gehuurt in londen. In de zelfde straat als alle jongen van One Direction" verteld Daan. Met grote ogen kijk ik hem aan en omhels hem. Hij glimlacht naar me en ik trek terug. Meteen grits ik naar mijn telefoon om Senna te appen. "Wat ga je doen lieverd?"vraagt mama. "Senna appen of ze mee gaat" "kun je zometeen toch ook doen je gaat er dadelijk toch heen." Zegt ze terug en ik leg mijn telefoon weg. Ik omhels papa en Daan nog een keertje. Als ik hun los laat meld ik dat ik nu wel echt naar Senna ga. "Is goed schat, voorzichtig" zegt mama nog snel en ik sta op. Ik loop naar de gang en pak mijn jas. Pak mijn sleutels en loop naar buiten. Ik start mijn auto en rijd naar Senna. Ik bel aan en de deur word meteen open gedaan. Ze trekt me in een knuffel en we lopen samen naar binnen. "Wil je wat drinken?" Word er geroepen vanuit de keuken. "Uhmm nee dankje kom eens hier zitten ik moet wat vragen" fil terug en ze komt aan gelopen en gaat op de bank zitten. "Okay Sen" begin ik. "Papa en Daan hebben een huis voor een paar maanden gehuurt en ik mag daar gaan wonen voor die maanden. Dus wat ik wilde vragen js ga je mee naar Londen?" Vraag ik. Met grote ogen kijkt ze me aan en springt bijna op me van blijdschap. "OMG Bo ik zweer het dot is zo gaaf! Tuurlijk ga ik mee. Wanneer gaan we?" Schreeuwd ze uit. "I don't know" zeg ik en Senna om helst me weer een keer. Ze staat op en loop naar de keuken.

Na een tijdje komt ze terug met een dienblad met drinken en roze koeken. Ze zet alles op tafel. Dankbaar knik ik naar haar. "Oh Sen nog een ding! Het huis staat in de zelfde straat als heel One Direction en 2 huizen verder op staat het huis van Niall" zeg ik. Weer met grote ogen kijk ze me aan. "Ja hoe was jullie date?" "Heel leuk, alleen woensdag moet hij weer naar huis." Mompel ik. "Ohja dat is klote. Maar wij gaan ook dus waarschijnlijk zie hem wel gewoon." Steld ze gerust.

Inmiddels is het al avond en ben ik al weer een tijdje thuis. Ik zie dat het al laat is dus vind ik het tijd om te gaan slapen. "Ik ga slapen" meld ik terwijl ik mama en papa een kus geef. "Slaap lekker schat" zeggen ze in koor en ik loop naar boven. Daan slaapt al. Als ik boven ben loop ik meteen door naar de badkamer. Snel poest ik mijn tanden en haal mijn make up eraf en loop naar mijn kamer. Ik kleed me uit tot aan mijn onderbroek en doe mijn pyjama aan. Mijn telefoon leg ik aan de lader en doe het rolluik dicht. Stap in mijn bed en trek de deken over me heen. Pas als ik lig merk ik hoe moe ik ben en val al snel in slaap.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu