"Goodmorning schat" fluisterd mama zodat ik wakker word. "Goodmorning mama" zeg ik en stap uit mijn bed en haal mijn telefoon van de lader. Ik zet hem aan en stap weer in mijn bed.
Na een half uurtje leg ik mijn telefoon weer weg en open mijn rolluiken. Ik stap uit bed en loop naar mijn kast. Daaruit pak ik een sportbroekje en een sport BH. Van mijn stoel pak ik een roze hempje en trek alles aan. Ook pak ik mijn hardloopschoenen trek ze aan. Mijn oortjes plug ik in mijn telefoon en loop naar beneden. "Ik ben hardlopen" meld ik en loop naar buiten.
~2 uur later~
Bekaf kom ik thuis en schop mijn schoenen uit. Ik loop de woonkamer binnen en zie mama zitten. "Hi mama" hijg. "Hee lieverd hoe ging het?" "Goed, maar ik ga ff douche ik zweet" zeg ik en loop naar boven om te gaan douche.NIALL POV
Door het geklopt op de deur word ik wakker. Zuchtend stap ik uit bed en loop naar de deur. Ik open de deur en ga achter de deur staan en draai me hoofd over de deur. Ik zie dat het Louis is. "Oh heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt hij. "Nee lijkt maar zo. Is er iets?" Mompel ik. "Uhm ja ik kwam zeggen dat we morgem vroeg al gaan" zegt hij met een bigsmile. "Huh we zouden toch woensdag pas gaan?" Vraag ik verbaast. "Plans change" grijnst hij terwijl hij weg loopt. Met een kut gevoel loop ik terug naar bed en besluit om Bo een appje te sturen.
Hee Rainbow
Vervelend nieuws.
Louis kwam net zeggend at we morgenvroeg al gaan. Dus heb je zin om vanavond mee uit eten te gaan?
Xx Niall
Ik druk op verzenden en leg mijn telefoon weg. Ik verwacht toch niet meteen antwoord. Ik loop naar de kast en pak een zwarte broek met gaten en een crazy moffo shirt en mijn witte all stars. Ik trek alles aan en loop naar de badkamer. Poets snel mijn tanden en pak van de plank mijn pot gel, doe mijn haar goed zoals het hoort.BO POV
Als ik uit de douche stap pak ik een handdoek en me afm ik trek mijn lingerie aan en haal van de haak mijn badjas. Ik trek hem aan en loop de badkamer uit. Ik loop mijn kamer weer in en pak mijn telefoon. In ontgrendel hem en zie dat ik een bericht van Niall heb. Ik lees hem en merk dat ik trane in mijn ogen krijg. Ik veeg ze weg en beantwoord zijn appje
Hee handsome
Ahnee waarom??!
Maar ik ga graag mee. Kom me maar halen rond half 7
Xx rainbowIk verzend hem en loop naar beneden in mijn badjas. "Mama ik ga met Niall uit eten dus je hoeft niet te koken voor mij" zeg ik glimlachend. "Oeh schat gezellig, wanneer gaat hij terug naar Londen?" Vraag mama nieuwsgierig. "Uhm ja dat is het juist. Eigenlijk zou hij woensdag pas gaan maar nu gaat hij morgen vroeg want het was veranderd ofso" prul ik. Mama ziet het en trek me in een knuffel. Als ze los laat zegt ze dat het al bijna half 6 is dus dat ik me moet gaan omkleden. Ik ren naar boven en pak een jurkje en die trek ik aan. Uit mijn schoenen kast pak ik een paar hakken en trek ze aan. Ik ga voor de spiegel staan en knik goedkeurend. Ik loop naar de make up tafel en ga er aan zitten. Ik doe een beetje mascara op en een klein beetje bb cream. Pak mijn sieraden en doe ze om. Spuit mijn favourite parfum op en loop naar beneden. Ik kom beneden aan en papa, mama en Daan zitten op de bank. "Wow Boo wat zie je er mooi uit. Waar ga je heen?" Vraagt Daan nieuwsgierig. "Ik ga met Niall uit eten." Zeg ik glimlachend op dat moment gaat de bel en staat hij op.
NIALL POV
De deur word open gedaan door de broer van Bo, volgens mij. "Hee ik ben Niall Horan" stel ik me zelf voor. "Hee ik ben Daan de broer van Bo." Zegt hij en maakt de deur verder open. Samen met Daan loop ik naar de woonkamer. Ik loop de woonkamer binnen en zie de ouders van Bo zitten. "Hee jongen hoe is het?" Vraag haar vader. "Ja goed. Ik kom Bo halen. Waar is ze?" Mompel ik. "Hier!" Hoor ik een meisjestem zeggen. Ik draai me om en mijn mond valt open. "Je vangt vliegen" lacht ze. "En jij bent prachtig" zeg ik verlegen. Ze begint als een gek te blozen en kijkt snel weg. "Klaar om te gaan?" Vraag ik. Ze glimlacht en knikt lieflijk. "Ik zal uw dochter weer veilig thuis brengen" zeg ik doelend op haar vader. Hij knikt goedkeurend. Ik pak Bo haar hand vast en loopnmet het mooiste meisje van de wereld naar buiten. Ik klik de auto open en maak de bijrijderskant open en Bo stapt in. Ik sluit de deur en loop naar mijn eigen kant. Ik start de auto en rijd weg. Na een tijdje komen we aan bij het restaurant. Ik stap uit en ren naar de kant van Bo. Ook die deur open ik en steek mijn hand uit om haar te helpen met uit stappen. Als ze uitgestapt is doe ik de deur dicht en sluit ik de auto. Bo is al een stukje door gelopen dus ren ik naar haar toe. Ik sla een hand om haar heupen heen. De deur van het reastaurant word open gedaan en er staat een ober in de deur opening. "Goede avond onder welke naar heeft u gereseveerd?" Vraagy die ober. "Onder de naam Horan" antwoord ik. "Loopt u maar mee naar uw tafel." Bo en ik lopen hem achter na. Als we aankomen bij de tafel schuif ik Bo haar stoel naar achter en gaat ze zitten. "Gentleman" fluisterd ze en ik knipoog naar haar. Verlegen kijkt ze weg. Ik ga tegenover haar zitten. We krijgen een menukaart en we bestellen ons drinken. "Niall ik heb een verrassing" zegt ze opeens uit het niks. Ik kijk haar aan en ze glimlacht. "Papa en Daan hebben een huis gehuurt voor mij in Londen. En ik mocht iemand vragen om me te gaan dus ik vroeg dat aan Senna en die zei ja dus nu ga ik een paar maanden in Londen wonen samen met Senna. En dat huis staat bij jou in straat." Zegt ze vrolijk. "Wanneer gaan jullie dan?" Vraag ik met een twinkeling in mijn ogen. "Uhm waarschijnlijk woensdag avond" glimlacht ze. Ze heeft haar hand op tafel gelegt dus die pak ik vast. "Bo mag ik iets vragen" vraag ik voorzichtig. "Uhu" "in de tijd dat ik hier ben. Ben ik smoorverliefd op je geworden. Dus wat ik wilde vragen is" begin ik en ze kijkt op en bloost als een gek. "Wil je mijn Princess worden?" Verlegem kijk ik haar aan. "Jaa heel graag" zeg ze blij. Opgelucht haal ik adem en sta op. Ik loop naar Bo toe en druk mijn lippen op die van haar. Ze schrik van mijn actie maar kust snel terug. Ik trek terug en ga weer zitten. De ober komt weer langs en neem onze bestelling op. Bo bestel een maaltijd salade met zalm en ik bestel frietjes met biefstuk. Na een tijdje word het op tafel gezet. "Smakelijk babe" zeg ik met een glimlach. "Smakelijk Handsome" zegt ze en neemt een hap van haar eten. Ze is zo schattig omg! Ook ik neem een hap van mijn eten. Als het hoofdgerechr op is bestellen we nog een grote bak met ijs en aardbeien. We krijgen 2 lepels en eten het samen op. Ik vraag de rekening en betaal hem. Ik geef Bo haar jas en ze trekt hem aan. "Thankyou Ni" zegt ze en ik pak uit mijn zak de sleutels. Ik maak de auto open en we stappen in. Ik cross weg van de parkeer plaats en rijd naar het huis van Bo. Ze opend de duer en drukt een kus op mijn lippen. "Goodnight princess" zeg ik en druk een kusje op haar neus. "Goodnight Ni" mompeld ze en sluit de deur. Met een trost gevoel loop ik terug naar de auto en rijd weg. Ik loop het hotel binnen en ga naar mijn kamer. Ik kleed me uit tot mijn boxer en ga in bed liggen. Met Bo in mijn gedachten val ik slaap....
JE LEEST
The Day That I Met You
FanfictionBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...