Kapitel 4.
Justin's perspektiv
Jag har känt Elena några dagar och jag ska redan hem till henne! Det här går ju bra!
Men, eh, Damon hade ju kallat henne hora, tänk om hon är helt annorlunda en vad jag tror.. Som jag sa, antingen är man mes eller slampa.
Jag hör att min mobil börjar ringa, jag tar upp den och ser att det är Chaz.
"Hej Chaz!" Säger jag glatt.
"Hej!" Säger både Chaz och Ryan. "Hittat någon chick än eller?"
"Faktiskt! Jag är på väg till henne nu, ni ska se hennes boobs asså!" Säger jag.
"Du är fan kingen Justin!" Skrattar Chaz.
"Aja men jag måste dra, är snart framme, seeya!" Säger jag och lägger på.
Jag träffade dom igår, men jag saknar dom jätte mycket, det skulle vara fett med gött om dom också flyttade hit.
Jag kliver ur min bil och låser den. Jag går från parkeringen och letar efter 52.
"För att jag tyckte att Justin den nya killen var snygg" hör jag in ifrån Elena's hus.
Tycker hon det? Oh yeah mother fucker!
Elena's perspektiv
Av min besvikelse var det bara Jeremy som kom, min lillebror, men jag är ändå glad att det var han.
"Hej Jeremy" säger jag och ler.
"Hej! Kommer Damon över eller?" Frågar han.
"Asså.. Vi har gjort slut... Så nej..." Säger jag.
"Va?" Säger Jeremy och går fram och kramar mig. "Vad hände?"
Jeremy är en sån där bror som man bara kan önska sig, jag är så himla glad över att han finns. Jag älskar Jeremy.
"Han gjorde slut.. För att jag tyckte att Justin den nya killen var snygg." Säger jag.
"Han är inte värd dig! Men jag går upp på mitt rum och spelar, säg till om du vill något!" Säger Jeremy.
Det knackar på dörren och jag går och öppnar.
"Hej Justin!" Säger jag och ler stort.
"Hej!" Säger Justin.
Jag går fram till Justin och kollar in i hans ögon. Jag blir tårögd och kramar honom. Hårt och länge.
"Elena, vad har hänt?" Frågar Justin och kramar om mig.
Jag backar ett steg och tar hans hand, jag stänger dörren och fortsätter går till mitt sovrum.
Vi sätter oss på sängen, Justin hoppar närmare och lägger sin arm runt mina axlar.
"Vad har hänt?" Frågar han igen.
"Jag orkar inte!" Skriker jag och tårarna sprutar ut.
___
Ojoj, hon gråter D':
Kommer lägga ut 1 kapitel per dag, men jag har det stressigt med skolan så jag vet inte hur det kommer gå.. Ska i alla fall försöka få minst ett kapitel per vecka!
KAMU SEDANG MEMBACA
Move On
Fiksi PenggemarJustin ska flytta från Kanada till USA, så han måste dumpa sin tjej, Danielle, som han aldrig kommer komma över. Men när han kommer fram så träffar han Elena, och inget blir som han väntat sig.. Justin får snabbt känslor för Elena, kanske för snabb...