016

55 5 0
                                    

Als ik de ontbijt zaal uitloop zie ik dat Bo moet werken en aan de balie staat. Ik zie haar lachen met gasten. Wow wat geniet ik van haar lach, zo mooi! Als iedereen weg is loop ik naar haar toe. Ik ga zachtjes achter haar staan en leg mijn armen om haar heupen. Van de rillingen die ze krijgt merk ik dat ze schrikt. Ik druk een kus op haar haar. Ze draait zich om in mijn greep en drukt haar lippen op die van mij. "Ga je missen Ni" jammerd ze. "Ik jou meer princess" zeg ik en geef haar een kusje op haar neus. Ze glimlacht verlegen en kijkt weg. Ik laat gaar los en zie dat ze bloost. "Ik ga mijn spullen pakken princess, zie ik je zo nog voor ik weg ga?" "Jaa tuurlijk,heel graag zelfs" zegt ze terwijl ik weg loop. Uit mijn zak pak ik het pasje voor de kamer deur. Ik houd het pasje tegen het daar voor bestemde kastje en de deur gaat open. Ik stap naar binnen. Onder het bed haal ik mijn koffer en leg hem op bed neer. Uit de kast haal ik al mijn kleren en doe ze in mijn koffer. Ook mijn schoenen doe ik er in en ik loop naar de badkamer en pak mijn gel, tandenborstel en pasta ook dat doe ik de koffer. Als alles er in zit die ik de koffer dicht en zet er een slotje op. Voor laatste keer kijk ik de kamer rond en check of ik niks vergeten ben. Als alles gecheckt is loop ik mijn kamer uit. Met mijn koffer achter me loop ik naar de lift. Druk op het knopje en de deuren gaan open. Ik stap naar binnen en zet mijn koffer er in. Als ik beneden ben gaan de deuren en schrik van Bo die daar staat. "Schrik je nou van je vriendinnetje" lacht ze. "Nee nee tuurlijk niet princess" zeg ik en druk een kusje op der neus. "Kom geef me je koffer" zegt ze terwijl ze mijn koffer al vast heeft. Ze rijd hem naar de taxi en zet hem in de koffer bak. Met een klap gooit ze hem dicht. Waardoor ik weer schrik. Glimlachend komt ze naar binnen kust mijn lippen. Ik glimlach tegen haar lippen. Ze trekt zich terug. "I love you Nialler" zegt ze verlegen. "I love you more princess" vertel ik haar en loop naar Harry. "Kom Niall we gaan" zegt Harty lachend voor laaste keer deze dagen kus ik Bo haar en geef haar een knuffel. Bo neemt ook afscheid van iedereen en gaat wat verder naar achteren staan. We stappen we in en ik als laatste. Ik zwaai naar Bo en sluit de deur en de auto word gestart. We rijden weg en ik draai me om op mijn plek en zie Bo nog steeds buiten staan en zwaaien. Ik draai me terug en ga goed zitten. Ik mijn hoofd richting het raam en staar naar buiten.

~anderhalf uur later~
We komen aan op schiphol. Ik open de deur en stap uit. De rest volgt vanzelf. Harry opend de kofferbak en pakt de koffers er uit. De mijne zet pak ik aan en zet hem neer. Met z'n alle lopen we naar binnen. We checken in zodat we de koffers kwijt zijn en we lopen richting de starbucks. We bestellen allemaal een ice coffee mokka en net de bekers in onze hand lopen we naar de gate. We komen daar aan en we kunnen metren gaan boarden. Ik stuur Bo nog een berichtje dat we gaan en stap het vliegtuig binnen. We gaan allemaal zitten en er word iets Nederlands omgeroepen. Idk wat. Daarna volgt het in het engels. We doen onze riemen vast en wachten tot het vliegtuig omhoog gaat.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu