Í

811 124 9
                                    

Možná mi padla věž, jemu ale teď padne dáma! 

To se mi v duchu neustále honilo hlavou společně ještě s tím, jak vášnivě mi ty polibky dával. Nad čím to sakra uvažuji? 

A víte kdo se mi večer ozval?

20:01 | Andrew - No snad jsem tě tolik nevyděsil

Přišla mi zpráva. Dělal si srandu? Po městě se potuluje nějaký sériový vrah a já nemám být moc vystrašená, když uvidím záhadnou postavu, která běží proti mě a následně na to mě začne sexuálně zneužívat? Nezašlo to tak daleko, ale i tak... To mám být v klidu?

Jane - Jdi do háje! 

Andrew - Háj je ode mě moc daleko ;)

Jane - Nesnaž se být vtipnej, nejde ti to!

přečteno

Andrew - Počkej chvilku...

Počkej chvilku? Proč bych na něj měla čekat? On je mi ukradený a já si s ním psát vůbec nemusím. I přesto jsem ale těkala očima z jednoho chatu na druhý. Mezitím než napsal, jsem si psala s Scharlotte. 

Scharlotte - Já chci být na tvém místě :'(

Jane - Proč prosím tě? :)

Scharlotte - Jsi hezká, za tebou se otáčí hodně kluků, chytrá... Jsi úžasná! :O

Jane - Nepřeháněj ju? Ty jsi taky krásná, chytrá! :*

Scharlotte - Ty víš :3 :*

Scharlotte - Počkej ano, někdo klepe :/ Jsem doma sama. Rodiče jsou odjeli nakoupit, takže se tady klepu strachy, když vidím stíny a tak a teď když někdo klepe :D 

Jane - Prosím tě, nemůže se nic stát <3 Jsem s tebou, ano? :) Pak napiš, zatím pa :*

Nervózně jsem klepala do stolu. V tenhle moment jsem neměla, co dělat. Ani jeden neodepisoval a tak jsem se rozhodla si zajít pro něco k snědku. Myslela jsem, že hned budu zpátky. Avšak jsem se zakecala s mamkou a tak jsem přišla po hodině a půl zpátky do pokoje s novou zprávou...

Andrew - Jsem tady a přicházím se špatnou zprávou...

Jane - Jakou?

Zarazila jsem se a hned najela automaticky na počítači na stránku se zprávami. Nic tam však nebylo.

Jane - Halo?

Game | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat