Sevgili günlük
Bugün çay demlemeyi öğrendim ve cupcake yaptım.Günüm çok güzel geçiyordu ki anneannem bana iş yaptırana kadar,günüm daha ne kadar kötü olabilir diye düşünürken hastalandım.Daha sonra dışarıya paten kaymaya gidemedim ve ardından ablam başımdan aşşağı su döktü.Kısacası en güzel günüm mahfoldu neden en güzel günüm diye merak ettiyseniz söylim bugün benim doğum günüm.Akşam bana süpriz yaptılar.Aslında tam da süpriz olmadı, çünkü pasta dahil her şeyi ben hazırlamıştım.Tek süpriz kuzenlerimin gelmiş olması çünkü nerdeyse hepsi yurt dışında yaşıyo bu yüzden fazla görüşemiyoruz.Ama bunada fazla sevinmedim çünkü anne tarafındaki iki kuzenim baba tarafındaki kuzenlerime aşık ve onlara ayarlamamı istiyolar.Her seferinde bir bahane uyduruyordum ama bu sefer yurt dışında değiller bu yüzden bir türlü başımdan ayrılmıyorlar.Her ne kadar evli olduklarını söylesemde kabul etmiyorlar.Her zaman aynı cevabı veriyolar"o sahte evlilik o evliliği o istemedi ve zorla evlendi".nasıl yapıyolar bilmiyorum ama her seferinde bunu aynı anda söylüyorlar.Daha fazla dayanamayıp bu durumu baba tarafındaki kuzenlerime anlattım.İkisi de kahkaha atmaya başladı ve anne tarafındaki kuzenlerime bir oyun yapacaklarını söylediler.Uzun uğraşlar sonucu planı öğrendim ve dahil olmak istedim.İzin verdiler ama kendi katılacağım yeri kendim bulacakmışım.Onlar hazırlıklara başladı.Bende planı gözden geçirdim ve oyunda kendime bir rol bulmayı başardım.Eğer oyunun ne olduğunu ve hangi rolü alacağımı merak ediyordanız öbür bölümü kaçırmayın derim.