"Ahoooj! Vezeme nákup!" Ozval se Louis z chodby.
"Zachránci! Hann sežrala všechny chipsy." postěžoval si Niall a běžel převzít tašky od Daniele."Ty kecko, polovinu jsi snědl ty!" Okřikla jsem ho a šla taky pomoct.
"Kluci ukliďte jídlo a my se vrhneme na výzdobu." Nařídila Daniele a kluci se otráveně pustili do igelitek s jídlem.
"Co jste to prosímtě všechno koupili?" žasla jsem nad hromadou jídla, konfet a plastových kelímků.
"Danielle nakupovala......Nialle nežer to!" ozval se Louis z kuchyně.Chvilku nám vzalo vyzdobit celý byt a obstarat všechno kolem jídla. Niall s Louisem potom ještě vyrobili ceduli s nápisem Welcome Lovebirds.
...
"Vidím reflektory!" Křikl Louis a Niall jako na povel zhasl světla. Louis se přikrčil hned vedle dveří pod oknem, já hned za ním, Danielle zhasnutí nečekala a tak zakopla o Nialla a pokřtila ho coca-colou. Dveře se otevřely, Niall rozsvítil, Louis spustil povyk a začali jsme střílet konfety. Do dveří vešli nejdřív ruku v ruce Lima a Vick. Potom taky Zayn, Gigi a Harry s Dominicou. A party může začít!
"Ahoj!" zvolal Liam a začal nás všechny tahat do objetí.
...
(Druhý den ráno)
Party byla jen malá, protože Liam a Vick byli unavení po dlouhém letu z Hawaie. My holky jsme pomohly Vicky zabalit většinu jejích věcí a novomanželé jeli do svého nového domu. Louis a Danielle a Harry s Domi taky odjeli a nechali tam nás Zayna a Gigi uklízet ten nepořádek. Většinu toho nepořádku, ale způsobil Louis, protože dělal blbosti a vším házel.
Rozhodli jsme se jít spát a nepořádek tam přez noc zůstal, takže hned po snídani šup uklízet.
"Banánové wafle!" Zavolala Gigi z kuchyně. Okamžitě jsem přestala sbírat Louisovi odpadky a běžela do kuchyně.
"Vzbudíme chlapy?" Zeptala jsem se.
"Radši ne, než by jsme Zayna vykopaly z postele, tak by Niall všechno snědl." Uchechtla se Gigi a Já jen tiše souhlasila a ládovala se waflemi.Najednou se přišoural rozespalý Niall s mobilem v ruce. "Liam psal, že je Vick.......VY MÁTE WAFLE?!" Jeho oči se rozšířily a už se natahoval po mém talíři a cpal si wafle do pusy.
"Co, že s Vick?" Zeptala jsem se.
"Že je Vick hrozně blbě a v noci zvracela, tak jestli jsme všichni vpoho, asi jí včera něco nesedlo." Dořekl Niall když spolikal a už se cpal další waflí."Ja jsem ok." Pokrčila rameny Gigi.
"Já taky...a Nialle ty asi taky." Zasmála jsem se.
"Jdem juknout na Zayna." Řekla Gigi a všichni jsme se vydali do pokoje oro hosty. Niall s talířem waflí.Zayn si oddychoval na polštáři a občas vydal zvláštní chrápavý zvuk.
"Zayne vstáváme." Zavolala Gigi a zatřepala s ním.
Nic
"ZAYYYYYNNNEEEEE" Zařvala jsem.
Nic
Gigi mu foukla do ucha.
Nic
"Dámy vzdovolením..." Přistoupil Niall k posteli.
Jednoduše natáhl ruku a vyklopil na Zayna všechny wafle a zaječel, tak že jsme s Gigi málem ohluchly.Zayn ssebou trhl a otevřel oči.
"Nialle WTF?" Zařval ještě trochu rozespale.
"Dobré ráno brácho." Culil se Niall.
"Povlečení pereš ty." Podotkla jsem.
"Není ti zle Zayne?" Zeptala se Gigi.
"Ne...možná jsem jen dostal infarkt. Jednou mě tohle zabije!" Zamumlal a promnul si oči....
(V devět večer)"Proč jsme sem měli přijet? Zase nějaká party? Bude jídlo? " Ptal se Niall když jsme vešli do dveří Liamova a Vickiina domova.
Uvítala nás však Dominica s prstem položeným na rtech. "Pssst Kiam neví, že tu jste."
"Co...ty zveš lidi do cizích domovů?" Zažertoval Zayn.
Domi jen protočila očima. "Svolala to Vick, má pro nás překvapení. Pojďte do obýváku." Řekla a my všichni se potichu přesunuli do prostorného obývacího pokoje.Seděl tam Harry s blaženým úsměvem. "Hej, vy dva něco víte a my ne!" Dal si ruce v bok Louis.
"Už jdou..." špitla Dominica.
Do obýváku vešli Liam a Vick. "Ahoj lidi...co vy tady?" Divil se Liam, ale vypadalo to, že nás rád vidí."Víš Liame, mám takové oznámení..." Řekla tiše Vick..
"Budeme mít miminko." Špitla.
"Cože?" Vykřikla jsem.
Vick kývla a všichni jsme začali tleskat a skákat.Jen Liam tam stál s překvapeným vyrazem a otočil se na Vick.
"My...?" Vick jen kývla a Liam jí sevřel v náručí a daroval jí polibek na krk.
"Já nevím co říct lásko, Já tě miluju." vydechl.Super kapča co..... ach jo. Nedokážu tuhle storku už psát. I když ji miluju XD, ale prostě nemůžu. Tak už jenom pár kapitol a přeslazený happyendy. Love u all a Děkuji za podporu ♥♥♥♥♥
Meg
ČTEŠ
Just Friends?
FanficNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...