Hirtelen változás!?

2.9K 121 1
                                    

Azt hittem ez is egy szokásos nap lesz,szokásos pillanatokkal, de tévedtem.
Na de kezdjük is az elejéről,ne szaladjunk ennyire előre.
Reggel mikor fel keltem nem volt kedvem semmihez ugyanis ma szünet van, mert történt valami. Betörtek vagy valami ilyesmi, ezért most 1 napos szünetünk van.
Na de úgy gondoltam hogy most már ideje lenne kimászni az ágyból az ágyból.
Miután sikerült k (nagy nehezen) el indultam a fürdőbe.
Mikor végeztem a szokásos reggeli dolgokkal mentem is felöltözni hogy elmehessek futni.

Miközben futottam furcsa hangot hallottam, és hála az égnek remek személyiségem van így egyértelmű hogy egyből kíváncsivá tett a zaj forrása.
Megálltam és elindultam a hang irányába. De mikor oda értem azt hittem itt esek össze, egy farkast láttam, de ez nem egy akármilyen átlagos, kis farkas volt. Ez nagyobb volt mint én (állva) nyüszitett a nyakánál folyt a vér,fájdalmai voltak . Segíteni szerettem volna neki de a félelem nagyobb volt bennem. Mikor össze szedtem magam és a nyüszitő farkashoz indultam volna , egy  velem egy idős lány jött ki a bokorból, oda állt a farkas mellé, motyogot valamit aztán elvágta a torkát. Nem bírtam tovább, nézni. Szaladni akartam  volna, ismétlem VOLNA de a lábam földbe gyökerezet. Nem tudtam mit reagálni, próbáltam össze szedni magam megfordulni és halkan lelépni.  Mielőtt megfordultam volna a farkasra néztem, bocsánatot kértem és gyorsan próbáltam lelépni onnan. Már majdnem elhittem hogy gondol nélkül elmehetek, mikor véletlenül egy faágra léptem.
-Picsába.-suttogtam halkan, és a lány felé néztem, abban reménykedve higy nem hallotta meg a szerencsétlenkedésemet.
Viszont ilyen az én szerencsém a lány pont felém indult el,
már  terveztem a halálom mikor egy számomra ismerős hangot hallottam
-Gyere már, nem hiszem el hogy mindig rád kell Bonie! -Mondta....

Köszönöm a számomra sok votot,és bocsi hogy ez most ilyen rövid lett.
De a következő rész már sokkal izgalmasabb lesz,remélem azért még velem tartotok ☺!
ja igen remélem mindenki szereti a nirvanát!

Be Together (Cameron Dallas) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora