Másik világ~ One Shot

7 2 0
                                    


- Ez lesz a szobád! – mondta Kate. Leraktam a cuccomat. – Most menjünk le a kertbe.

- Rendben! – mosolyogtam. Lementünk a kertbe.

- Ez a kertünk ahol ma kerti party lesz. A szomszédunk egy koreai srác. Biztos tetszeni fog neked.- magyarázta. Nem sokára megjelent az említett személy a szomszéd kertjében. – Szia J-Hope!

- Sziasztok! Ki ez a csini csaj melletted? – érdeklődött.

- Ő Soo Yun! A cserediákom! – mosolygott.

- Szia!- szólaltam meg félénken.

- Jössz ma? – kérdezte Kate.

- Igen!- bólogatott. – Mikor kezdődik?

- Fél óra múlva! – tájékoztatta.

- Remek! Eddig is szívesen mentem hozzátok, de most már még inkább. –mondta majd rám kacsintott. Nem tudtam megszólalni.

- Ő az enyém!- nyújtotta ki nyelvét Kate majd bevonszolt szobájába. – Ülj le! Kisminkellek meg adok valami sexy ruhát.

- Minek? – hőköltem meg.

- Látom mennyire oda vagy érte és ő is érted. Elcsavartad már a fejét, de csavard el még jobban. – ösztönözött.

- Nem hiszem. Csak játszadozott az előbb. – csüggedtem.

- Nem! Régóta ismerem. Bármennyire csajozó gépnek tűnik, de nem az. – nyugtatott.

- Rendben! – adtam be derekam. Kisminkelt, felvettem egy rövid mini ruhát.

- Kész vagy!- mondta elégedetne. – Mehetünk. – Lementünk a kertbe. J-Hope éppen beszélgetett egy másik nagyon helyes koreai sráccal. A haverja rám kapta tekintetét, szája picit nyitva maradt. J-Hope érdeklődéssel fordult hátra, hogy miért vág haverja ilyen hülye fejet. Ám mikor meglátott ő sem nézet ki másképp. Oda mentünk hozzájuk.

- Szia Yun!- köszönt J-Hope. Tekintetét egy percre sem vette le rólam.

- Én is itt vagyok!- durcizott Kate.

- Szia Kate! Nem is láttalak!- motyogta. Felkuncogtam.

- Szia! Jimin vagyok!- köszönt a másik srác.

- Szia! Soo Yun vagyok! – mosolyogtam rá.

- Gyönyörű vagy! – flörtölt velem Jimin. Amitől elpirultam. Szemem sarkából láttam, hogy J-Hope kicsit kezdett ideges lenni.

- Együnk! – csattant fel Kate. A vacsora alatt jókat beszélgettünk és sokat nevettünk. – Menjünk medencézni.

- Rendben!- csattant fel a két srác. Elmentünk a medencéhez. Leültem inkább a padra, míg ők beugrottak a medencébe.

- Nem jössz be? – érdeklődött J-Hope.

- Nem! – ráztam meg fejem. J-Hope kijött a vízből majd felvett a karjába. –Tegyél le!

- Nekem sohasem mondhatsz nemet! – mondta majd beugrott velem a vízbe.

- Te nem vagy normális! – vágtam hozzá.

- Tudom! De azt is tudom, hogy beléd szerettem! – mondta majd közelebb jött hozzám. Ajkainkat csak pár centi választotta el. Szívem majd kiugrott helyéről. Alig vártam, hogy az a pár centi eltűnjön. Visszahúzta fejét, erre én kezeimmel megfogtam arcát, magamhoz húztam és megcsókoltam. Szemei kigúvadtak, majd szép lassan lecsukódtak. Karjai derekam köré fonódtak. Az egyik kezemmel átkaroltam nyakát, a másikkal beletúrtam hajába. Csókunk először lágy volt, majd ahogy az érzelmek és a vágy nőtt bennünk úgy vált egyre vadabbá. Ez volt az első csókom, azt hittem ott fogok elfolyni karjai között. Mintha ezt ő is érezte volna még szorosabban ölelt. Nemsokára elváltunk egymástól. Csak akkor realizáltuk, hogy már csak ketten vagyunk. Egymásra néztünk majd elkezdtünk nevetni. – Ezek elmentek.

- El! – nevettem. Rá néztem. A gyönyörű szép barna szemeibe majd az ajkára, ami csalogatott egy újabb csókra. Megfogta állam feljebb emelte, hogy szemeibe nézzek. Oda hajolt hozzám majd megint megcsókolt. Ez jobb volt, mint az előző. Csak akkor váltunk el mikor már éreztük, hogy nem kapunk levegőt. – Ez lesz életem legszebb 3 hete

- Az enyém is! – mosolygott. Az elkövetkezendő 3 hétben én, Kate és J-Hope össze voltunk nőve. Mindenhová együtt mentünk. Minden jó véget ér egyszer. Eljött az utolsó napom. Kate és J-Hope kijött velem a reptérre. Elbúcsúztam Kate-től. Kettesben hagyott minket. – Hiányozni fogsz! De amint lehet, szerzek munkát és megyek hozzád!

- Te is nekem! Remélem, addig nem felejtesz el. – akadoztak szavaim.

- Nem foglak!- mosolygott. Lehajolt hozzám és megcsókolt. Csókunk közben éreztem valami nedveset az arcomon. Kinyitottam a szeme, láttam, hogy könnycseppek gurulnak le gyönyörű arcán. Én is majdnem elsírtam magam, de nem akartam, hogy lássa. Lassan elváltunk. – Vigyázz magadra.

- Te is! – válaszoltam mire legurult egy könnycsepp az arcomon. Hátat fordítottam neki majd elindultam. Könnyeimmel küszködtem. Valaki megölelt hátulról.

- Soha ne rejtsd el előlem a könnyeid. – Súgta bele a fülembe, majd elengedett. Elindultam, de nem néztem rá, nem akartam, hogy lássa a könnyeim. Felszállta a repülőgép. Elkezdtem sírni. A szívemet oda adtam neki, de nem voltam benne biztos, hogy újra látom.

Már egy fél év is eltelt az óta a nyár óta. Csöngettek, így lementem kinyitni az ajtót.

- Hiányoztál! – mondta az ajtóban álló J-Hope. Ahogy megláttam elkezdtem sírni majd a karjaiba futottam.

ernati{N

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Another worldWhere stories live. Discover now