Глава 1

16 0 0
                                    

Бел бе 17 годишно момиче сменящо училищата постоянно. През два месеца сменяше училищата, защото бе приятелка на Джъстин Бийбър- 19 годишната тийн звезда за младите дами, но трябваше да се изкажа по-точно - олигофренясали тинейджърки до лудост влюбени в него. А колкото до Бел, тя беше обикновенно момиче опитващо се да бъде като всичките си връстници, но това нямаше как да стане. Все пак тя беше приятелката на Джъстин и всички знаеха за тяхната връзка. Бел никога не желаеше връзката им да се разкрива, защото буквално всички негови фенове щяга да избухнат. Бел имаше приятелка от детството, казваше се Шарлот. Бяха отраснали заедно, но Бел реши да не споделя с нея за случващото се около любовния й живот. Шарлот бе полудяла по Джъстин още от преди няколко години, тя бе от онези вманиачени фенове, които пишеха перверзни фикшъни и ги споделяха в интернет пространството. Един ден Бел реши да сподели с Шарлот за случващото се с нея, от началото на връзката й с Джъстин бяха минали почти три месеца. Когато Шарлот разбра за тази връзка първоначално не вярваше, но тя се запозна и със самия Джъстин. Шар по едно време започна да изпитва гняв и завист към най-добрата си приятелка. Тази завист я накара да разкаже всичко пред жълтата преса. Беше толкова подла и хитра. Резервира маса на Бел и Джей в един луксозен ресторант като подарък за тяхната годишнина от 4 месеца заедно, в същото време бе предопредила анонимно едно списание за това ходене на Джъстин в ресторант с момиче, с което има връзка от известно време. Та по този начин всички разбраха за връзката на Бел Макуайд и Джъстин Бийбър. От следващия ден до днес живота на Бел коренно се промени, в училище започнаха да я малтретират и след поредния побой тя не можеше да издържи и се премести в друго училище надявайки се там да е по-различно, но без успех. Бел смени няколко училища само за една година и сега бе едва началото на новата учебна година, а тя вече бе се преместила в ново училище,надявайки се за пореден път в това училище да е различно. Тя коренно се промени, стана затворена, свита и се криеше в черупката си пред съучениците си. Не спираше да чете книги от сутрин до вечер. С Джъстин се виждаха рядко, защото той работеше през почти цялото време. Той забелязваше всеки път промяната в приятелката си и абсолютно винаги се чудеше на какво се дължи, но тя му казваше все една и съща реплика- "Родителите ми не спират да се карат", което не беше вярно. Той не подозираше, че това се дължеше на съучениците й.
***

Бел стеше пред стаята в новото й училище. Тя си пое дълбоко въздух и понечи да отвори вратата, но тя резко се отвориот вътрешната страна и избута момичето с всичка сила. Бел се пльосна на земята и погледна към човека, който я бе ударил с вратата. Едно русокосо момче застана пред нея с притеснен поглед. Той й подаде ръка за да й помогне да стане, но тя се изправи без негова помощ. Погледна го без интерес и го заобиколи за да влезе в стаята,но една ръка я хвана за китката и я издърпа рязко назад. Бел се обърна и погледна човека дръпнал я за ръката, беше чернокосо момиче с много красиви бистри очи и плътни устни.
-Не бъди толкова лицемерна, Бел.-изръмжа момичето срещу нея. Бел я погледна с безинтерес и отново се обърна за да влезе в стаята, но един глас я спря.
-Г-це Макуайд, мисля, че имате нужда от лекарска помощ.- заяви жената пред нея. Вероятно учителка. Бел я погледна неразбираемо, а жената срещу нея посочи челото й.- Имате рана на челото и тъй като часа ще започне след малко трябва веднага да отидете до лекарския кабинет. Вероятно не знаете къде е и за това Найл ще ви придружи до него.- Каза жената с тяло изпънато като струна и побутна русокосото момче. Бел погледна към него и той й наорави знак да тръгват.- А Бисе от ваша страна това не беше много мило и се надявам да се извините на новата Ви съученичка.- рече жената обръщайки се към чернокосата красавица. Бисе от своя страна извъртя очи и влезе в стаята със скороста на лъч. Бел и Найл продължиха по пъря за лекарския кабинет в училието, който се намираше на първия етаж, а те бяха на 4-тия.
-Значи с теб и онази грубянка ще бъдем в един клас, така ли?- попита Бел, а Найл от своя страна кимна положително. Това беше единственото, което си казаха. Когато стигнаха пред кабинета Найл почука и двамата влязоха вътре, в същото време телефона му звънна.
*-Къде изчезна?*-попита човека на телефона.
-При лекарката съм.-каза простичко Найл. През това време Бел обясняваше на лекарката какво се беше случило с челото й.
*- Идвам веднага.*- каза момчето притеснено и веднага затвори без да изчака Найл да обясни какво се е случило. След около 2 минути вратата на кабинета се отвори с гръм и трясък и от там изкочи задъхано момче с къдрава кестенява коса. Той огледа Найл и осъзна, че му няма нищо, след това погледна момичето седнало на кошетката, чакайки лекарката да вземе нужните материали за да промие раната. Неговия и на Бел погледите се срещнаха и двамата се вгледаха един в друг без да мигат. Коя беше тя, какво правеше тук и защо за бога е толкова красива и сияйна- мислеше си момчето с къдрава коса.
________

Кажете ми какво мислите за първа глава и дали има смисъл да я продължавам.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Няма Да Те Забравя, ОбещавамWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu