1 Trash - no coments..

158 7 9
                                    

Liďi co jsem označila,tak prosím o názor :) Díky

Jako vždy vstanu,a jdu do koupelny.Podívám se do zrcadla,vidím mrchu.Ubrečené oči,rozmataná řasenka a rozcuchané vlasy.Nad sebou jsem protočila očmi,a odešla do šatny.
Vybrala jsem si černobílí svetr a černý džíny.Potom spočívala moje rutina.Vyčistila jsem si zuby,opláchla obličej.
Nanesla jsem na obličej krém.
Nařasila (Nevim jak to napsat :D)
jsem řasy,a na pusu jsem dala černou rťenku.

Zavřela jsem dveře,a šla do kuchyně.Vzala jsem si yogurt,a sedla si na gauč.Mohla bych se představit že ano....

Jmenuju se Samantha Ella Brook.Jsem náctiletá holka.
Bydlím ve Virginii v Herndonu.
Bydlím s taťkou,mamku jsem nikdy neviděla.Jinak už vás nebudu zatěžovat mojema problémama.

(sorry jsem líná psát,takže přejdem hned do školy :D)

[U školy]

,,Ahooj Sam"zakřičel Jacob.

'Bože co zas chce?'

,,Co je?"zeptala jsem se nechutně.

,,Tak co diktáty?"usmíval se.

,,Co?"zvedla jsem levé obočí.

,,Bože jsi tak trapná"protočil očima a odešel pryč.

'Asi jsem vám neřekla,že nejsem ta oblíbená.Proč? Z důvodu toho že nemám mámu'

Poškrábala jsem se na loktě,a šla ke dveřím školy.

Všichni se začali smát.Vůbec jsem nechápala o co go?Začala jsem panikařit.Koukala jsem se za sebe,až jsem ucítila něco lepkavího na mém svetru.Bylo to lepidlo...

,,Jasně Jacob"řekla jsem a koukla mu do jeho vysmátého ksichtu.

'Nejradči bych mu tam plivla!'

Otevřela jsem dveře,a utekla na Wc.Sundala jsem si svetr.Nejhorší bylo že jsem pod svetrem nic neměla.Začala jsem to čistit ubrouskama.V tom se otevřeli dveře.

,,Ty krávo blbá"začal se smát a natáčet mě telefon Jacob.

,,Prosím nikam to nedávej"začala jsem brečet.

,,Ok ale už si na mě nedovoluj,ty malá svině"řekl mi a dal mi facku.Koukala jsem se mu ublíženě,do jeho očí.Byli krásně hnědozelené.Začali jsme se k sobě přibližovat.

,,Jacobe ty kreténe kde jsi"zabouchal někdo na dveře.

,,Už jdu"zařval a pustil mě.

,,Nazdar"odcekl a odešel ze záchodu.

'Nemůžu tomu uvěřit,právě jsem chtěla políbit Jacoba..Fuuuj'

Oblíkla jsem si svůj svetr.Naštěstí to šlo dolů.Celá chodba byla plná lidí,a já se málem nedostala ke skřínkám..

[Jacob]

,,Kámo děláš si prdel??"bouchnul do mě Josh.

,,Ty si jí fakt chtěl políbit? Je to nějvetší blbka na škole"zakroutil hlavou a otevřel dveře od třídy.Mlčel jsem.

Uviděl jsem Sam jao sedí v lavivi,a čte si Fyziku.Nešlo jí vidět do obličeje,měla tam svoje vlasy.
Okřepal jsem se a sedl si do lavice.

Takže čau čau :D

První kapitolka :l Snad se bude líbit a ahoooj...

Emicka13
honganhng27
LeuskaSartorius
Rousalie4
lover_LP
Nika_014

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 10, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Trash // Jacob SartoriusKde žijí příběhy. Začni objevovat