017

49 5 0
                                    

SENNA POV

Vandaag is de dag dat Bo en ik naar Londen gaan. Voor dat we gaan moet Bo eerst haar karate examen afleggen en 's avonds gaan we. Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kast. Ik kleed me vast om in mijn vliegkleding. Wat bestaat uit een joggingbroek en een sweater. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Na een tijdj loop ik weer terug en ga ik mijn koffer verder inpakken. "Sen lieverd moet ik helpen?" Vraagt mama vanaf beneden. "Uhm nee hoeft niet ik ben bijna klaar" zeg ik terug en ga verder.

Als alles er in zit wat ik nodig heb rist ik ze dicht en til ze mee naar beneden. Ik zet ze in de gang en loop naar de keuken voor ontbijt, wat je trouwens bijna lunchen noemt omdat het al zo laat is but idc. Uit de fruit schaal pak ik een appel en schil hem. Ik snijd hem in stukjes en gooi het in een bakje. Daar giet ik yoghurt op en een beetje suiker. Ik pak en een lepel en loop naar de woonkmaker. "Smakelijk schat" glimlacht mama. Ik knik en eet het op. Ik sta op en loop weer terug naar de keuken en zet het bakje in de vaatwasser. Trek mijn schoenen aan. "Mama ik ben naar het karate-examen van Bo kijken" roep ik en loop naar buiten. Ik loop naar Bo en bel aan als ik voor de deur sta. De deur word open gedaan door Daan. "Hi Bo is boven" ik glimlach naar hem en loop naar boven. Ik klop op de deur en open hem. "Hi zenuwachtig?" Vraag ik en ga naast haar op bed zitten. "Nee valt wel mee" "wat is er je kijkt zo sip" "ik mis Niall gewoon heel erg en ik vraag vraag me af of hij zich aan onze afspraak houd. Dat die ons komt halen op het vliegveld." Vast wel, hij mist jou ook hoor. Dat weet ik zeker!" Stel ik haar gerust. Met een klein glimlachje kijkt ze me aan. "Kom, we gaan" zeg ik en trek haar omhoog.

Als we daar aan komen trek Bo snel haar pak aan en loop weer naar me toe. "Het komt goed ik ben er voor je." Zeg ik en ga zitten. Dit worden 3 lange uren dat weet ik nu al wel.

BO POV
"Gefeliciteerd Bo, je bent geslaagd voor je zwarte band. Kijk eens alstjeblieft" zegt mijn trainster en rijkt me een zwarte band aan. Ik glimlach en zie in mijn ooghoek Senna klappen. Met een trots gevoel loop ik naar de auto waar Senna al staat tr wachten. "Pround of you" glimlacht ze en trekt me in een knuffel. Ik trek terug en we stappen in. Senna rijd omdat bij mij alles pijn doet. Als we aan komen stap ik uit en pak mijn tas uit de koffer bak en wacht tot Senna de auto goed geparkeerd heeft. Ze gooit de sleutels en ik doe de auto opslot en open mijn huis. "Hi ben thuisss" gil ik door de gang. Mijn tas gooi ik in de gang op de grond en loop met Senna naar de woonkamer. "Hoe ging het Boo" vraagt Daan en houd de zwarte band omhoog. "Goed gedaan kleine" zegt hij en staat op en geeft me een kus op mijn wang. Ik plof op de bank en bekijk mijn blauwe plekken. Mama komt binnen met koekjes en drinken. Ze zet alles op tafel en ik pak een koek en prop hem in mn mond. Ik sta op met de koek ik mijn mond en loop naar de deur. "Wat ga je doen lieverd?" Vraagt mama. "Mijn koffers vast beneden zetten en ik wil gaan douche." "Maar Senna is er schat" "ohja maar ik ga zo toch even naar huis om mijn koffers te halen" zegt Senna en staat ook op. "Ik zie jou zo" zegt ze en geeft me een knuffel

Ik ren de trap op en pak mijn 2 koffers van mijn kamer om ze beneden te zetten. Daan staat op de tweede trede van beneden en pakt de koffers aan. "Thankyou" "no problem kleine" ik draai me weer om en loop naar de badkamer. Zet de douche aan en stap er onder. Ik pak mijn zeep en smeer mezelf in. Ik spoel alles af en zet de douche weer uit. Ik pak een handdoek en droog me af. Ik pak mijn badjas en doe hem aan en trek het lint strak.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu