018

51 5 0
                                    

~How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard~

Met mijn badjas aan loop ik naar beneden en ga op de bank zitten. "Mijn kleine meisje. Ik weet dat je zelfstandig moet worden maar het blijf toch moeilijk voor mij dat jr voor lange tijd weg gaat. Hier is de sleutel van jullie huis. Je moet me beloven dat je appt als je er bent" ik knik en papa rijkt me de sleutel haan. Ik veeg een traan weg en sta op en geef papa eeb knuffel. "Boo, beloof je dat je voor zichtig bent ook met Niall en als er iets is bel gewoon" zegt Daan als ik papa los heb gelaten. "Ik beloof het, dankjewel voor alles!" Zeg ik en de laatste zin doelend op papa en Daan. "Nu kan ik niet achter blijven"lacht mama. Ik schud mijn hoofd en kijk mama aan. "Nou lieverd, heb een leuke tijd en doe voorzichtig. Ik ga je missen schat!" Zegt ze en kust mijn wang. Met haar duim haalt ze mijn tranen weg. Ik glimlach naar haar en de bel gaat ik ren naar de deur en open hem. "Hee Sen heb je alles?" Vraag ik en Senna laat haar spullen zien. Ik schrik van de hand die op mijn schouder ligt. "Rustig maar ik ben het maar,kom Senna we gaan je spullen in de auto zetten." Zegt papa en loopt naar buiten. Ook ik pak mijn spullen en loop achter hun aan. "Hier papa" mompel ik en rijk hem mijn spulen aan. Hij pakt ze aan en zet ze weg. "Ik ga ff aankleden en dan gaan we" vertel ik hun en huppel naar binnen.

Niet veel later zitten we met z'n alle in de auto onderweg naar schiphol. Als we daar aan komen stappen we uit en pak ik mijn koffers. Als Senna haar koffers ook heeft lopen we naar binnen. Ik neem nu echt afscheid van mijn ouders en van Daan. Ik geef hun een laatste kus en knuffel en loop samen met Senna naar de incheck balie. We gaan in eerst inchecken zodat onze koffers weg zijn. We zijn in gecheckt dus lopen we naar de starbucks en bestellen we allebei een ice coffee. Met de bekers in onze hand lopen we naar de gate en gaan we daar zitten tot we gaan boarden. Als we het vlirgtuig in zijn en op onze plaats zittrn besluit ik Niall een appje te sturen.
Hi Ni,
We vertrekken nu naar Londen
X loveyou Rainbow!
Ik verzend hem en stop mijn telefoon weer weg in mijn handtas die tussen mijn benen staat.
Goedeavond allemaal
Welkom aan boord.
Deze vlucht zal ongeveer een half uurtje duren en dan zijn we in Londen, we hopen dat u een fijne vlucht heeft en een prettig verblijf.
Hartelijk dank namens Corendon
Word er omgeroepen en ik plug mijn oortjes in mijn telefoon die ondertussen op mijn benen ligt. Ook pak ik een kauwgompje en bijt er op zodat ik geen last van mijn oren krijg.

Eindelijk zijn we geland. Na een half uur stil zitten ben ik toe aan een stukje lopen. Ik sta op en rek me uit. Ik pak mijn handtas van de grond en loop met Senna het vliegtuig uit. We lopen naar de bagageband. Ik zie mijn roze koffer al liggen dus die til ik er af en zet hem naast me neer. Niet veel later hebben we al onze koffers en kunnen we verder. "Senna ik zei toch Niall is er niet" jammer ik. "Schat hier mag hij niet komen" zegt ze en trek me mee. "Ik ga ff plassen wacht hier" zegt ze na een tijdje als we voor een wc staan.

NIALL POV
Ik kom aan op het vliegveld en zie Bo om de hoek bij de wc staan. Heel stil en voorzichtig loop ik naar haar toe. Als achter haar sta leg ik mijn armen om haar heupen, til haar op en draai een rondje. Aan de trilling die ze krijg merk ik dat ze schrikt. Ik zet haar neer en ze draait naar me toe. "I missed you princess" fluister ik in haar oor. "Ik jou ook Handsome" fluisterd ze terug en drukt haar lippen op die van mij. Wat heb ik dit gemist zeg. "Ben je hier alleen?" Vraagt ze en knuffelt me. "Nee" zeg ik en stap naar rechts. Achter me staan de rest van Lads. Ze laat me los en rent naar hun toe. Ze knuffeld ze een voor een en loopt weer terug. Ondertussen is Senna ook aangesloten en lopen we naar de auto. Ik pak Bo haar koffers en zet ze in de auto. Senna doet het zelfde en gaat zitten. Harry achter het stuur, Louis daar naast, en op de achter bank zitten Senna, Liam en ik. Bo zit bij mij op schoot en ik geeft haar een paar kleine kusjes op haar wang. Als we aan komen bij hun huis stapt Bo van mijn schoot en opende de auto, ik stap ook uit en de rest volgt. Bo geeft me een knuffel e ik druk een kus op haar neus. Senna heeft al een aantal spullen uit de koffer bak gehaalt als we daar aankomen. "Jaa als we op jullie moeten wachten staan we hier volgend jaar kerst ook nog wel" lacht ze en pak de laatste paar spullen. Ik steek mijn tong uit en lachend draait ze zich om. Met alle koffers lopen we naar de voordeur. Bo haalt uit haar handtas een sleutel bos en pak de goede sleutel ze opend de deur en duwt hem open. Ze zet al haar spullen in de gang en loopt naar de woonkamer. "Wow dit is freaking groot en mooi" zegt ze met volle verbazing. "Baby moet we helpen met uit pakken?" Vraag ik voorzichtig. "Nee gaan jullie maar. We redden ons wel" zegt ze en geeft me een knuffel. "Ga je morgen mee op date?" Vraag ik. Ze knik goedkeurend en geef haar een kus oo haar neus. Ze neemt nig afscheid van de rest en we lopen naar de deur. "Slaap lekker princess, Senna jij ook!" Roep ik nog snel en open de deur. We stappen in en we rijden naar ons gezamelijke huis. Als we daar uit komen parkeren we de auto en lopen naar binnen. De sleutels gooi ik op het gangkastje en loop meteen door nasr boven. Ik poets mijn tanden nog en loop naar mijn eigen kamer. Ik stap in bed en trek de dekens over me heen en knip het ligt uit. Draai me op mijn zij en val in slaap....

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu