Dimineata m-am trezit destul de devreme...Am facut un dus scurt si m-am pozitionat in fata dulapului sa vad cu ce as putea sa ma imbrac.M-am decis asupra unor blugi foarte stramti si cu mai multe taieturi negri,un maieu negru mulat si cu un decolteu destul de generos ,in piciore am luat o pereche de botine negre cu tinte si toc putin inalt ,mi-am indreptat parul ,mi-am luat geaca de piele si o geanta pentru carti si am coborat jos ,la bucatarie unde mama era la masa cu o ceasca de cafea in fata .
-Neata . spun eu intrand in bucatarie.
-Buna dimineta ,draga. spune mama si dupa vocea ei pot spune ca este bine dispusa.
-Esti gata pentru prima zi de liceu?
-Nu ar mai trebui sa fiu gata de o prima zi de liceu in mijlocul semestrului daca nu ne-am fi mutat. spun eu pe un ton putin nervos.
-Ok, nu am chef de cearta la ora asta asa ca fie ca tine.Haide,esti gata altfel o sa intarzii. spune mult mai entuziasmata decat mine.
-Mda, sa mergem.
Nici una din noi nu a spus nimic tot drumul, si acum iata-ma in curtea liceului unde,apropo sunt o groaza de elevi .
Am trecut pe langa tot felul de grupuri si pentru ca nu am fost atenta, am intrat in cineva .
-Proast-o nu vezi pe unde mergi? ma intreaba o voce pitigaiata si cand ridic capul sa vad de la cine vine acea voce mai ca imi vine rau , zici ca a vomitat un curcubeu pe ea.
-Nu,nu vad cand am plecat de acasa, mama nu mi-a zis sa fiu atent la caprele de pe strada. cand ma uit mai bine la ea observ ca poarta un maieu transparent cu un decolteu pana in pamant si foarte multat de ma mir cum poate sa mai respire in el, are o pereche de pantofi neon cu platfirma atat de inalti incat nu vad cum nu isi rupe gatul si o pereche de pantaloni scurti albastru foarte deschis ,zici ca e luata de pe centura.
-Ooo... deci tu esti vestita fata noua. a spus ea putin ganditoare.
-Da eu sunt si ce-i cu asta ,te-ai emotionat?
-Curva dracu' o sa regreti tot ce ai spus te asigur. a spus pe un ton nervos, cand am intors putin capul am observat ca aproape toata scoala era stransa in jurul nostru.Grozav atentie imi trebuia mie.
-Vai da ce frica mi s-a facut ... ar trebui sa plec acasa acum ca o capra a scos un behait? am auzit instantaneu niste hohote de ras.
-O sa regreti , parasut-o ce esti.
Si cu asta a plecat...nici eu nu am mai stat pe ganduri si am plecat spre secretariat.Dupa ce mi-am luat orarul si numarul de la dulap am plecat sa-mi iau cartea de franceza pentru ca se pare ca asta am prima ora.
Fara sa-mi dau seama am mai intrat in cineva , grozav doua victime ,sunt curioasa ce o sa se intample pana la sfarsitul orelor.
-Hei,tu esti fata noua,corect? a intrebat un baiat putin mai inalt ca mine.Era imbracat in niste blugi albastrii un tricou rosu si niste conversi rosi,iar parul blond era putin ciufulit.
-Um, da ,eu sunt. am spus putin nesigura.
-Eu sunt Josh,iar tu....
-Lissa.
-Pai,imi pare bine ,Lissa.
-Si mie . spun sincera.
Discutia noastra a fost intrerupta de un alt baiat ,probabil prietenul lui Josh.Era in capatul holului dar cum m-a observat a inceput sa ma scaneze.Dintr-o data i-a aparut un zambet pe fata,si mi- a intins mana.
-Buna, eu sunt Tom.
-Eu sunt Lissa.
-Fata noua. ma completat Josh.
-O deci tu i-ai tinut piept Alexei. a spus el cu un zambet pe fata.
-Da si ce-i cu asta? am intrebat curioasa.
-Pai nimeni nu a avut curaj pana acum sa-i vorbeasca. a spus el relaxat.
-Pfff... de ce ?E doar gura de ea. mai aveam putin si incepeam un hohot de ras daca nu-i vedeam pe cei doi asa de incordati.
-Incearca sa nu te pui cu ea ,deoarece ii are in spate pe "Cei Cinci".
-Cine sunt "Cei Cinci"? am intrebat acum si mai curioasa.
-Ei sunt dictatorii liceului si sunt foarte ciudati, se zvonezte ca sunt dealeri de droguri.a raspuns Tom.
-Deci droguri zici.... am soptit mai mult pentru mine.
-Da , droguri si nu e de glumit cu ei .Ultima data cand cineva s-a luat de "jucaria" lui Tomlinson nu a mai aparut la scoala. a spus el putin speriat.
-Interesant... am gandit eu cu voce tare. Ar putea fi ceva bun in toata chestia asta cu mutatul ,poate pot face rost de ce am nevoie mult mai usor.
-Si... cand isi face aparitia la scoala? spun eu fiind curioasa sa vad cine e acest "Tomlinso " si cine e acea jucarie a lui.
-Nimeni nu stie nimic concret,sunt zile cand vine la scoala altele cand nu . mi-a raspuns Jack
-Ok .... si ce ora aveti? am schimbat eu subiectul.
-Franceza. au raspuns amandoi in cor.
-Si eu la fel, dar cred ca daca mai stam mult aici nu mai apucam nici 5 minute dim ora. am spus eu uitandu-ma la ceas.
Amandoi m-au aprobat si am plecat spre ora.Tom a deschis usa si m-a lasat pe mine prima sa intru dupa Josh si in final a intrat si el.Profesoara cand ne-a vazut a zambit si i-a trimis pe cei doi in banca pe mine punandu-ma sa ma prezint in fata clasei.
-Hei, eu sunt Lissa.Nu prea ma pricep la descrieri asa ca va las sa va batei capul cu restul. am zambit si m-am pus in ultima banca de la fereastra ,era asta sau o banca din fata clasei pe randul din mijloc.
Cand m-am asezat am vazut toti ochii atintiti asupra mea ,m-am incruntat uitandu-ma la Josh cerand o explicatie pentru ce se intampla.Parca citindu-mi gandurile mi-a raspuns soptit:
-Este locul lui Tomlinson si nimeni nu a avut curaj sa se aseze acolo.
-Ce prostie... aproape am tipat ,profesoara uitandu-se curioasa la mine ,parca vrand sa inteleaga ce s-a intamplat.Ma scuzati .am adaugat profesoarei.
Dupa ora aceasta ziua a mers cam nosol dar asta e .Orele s-au terminat rapid fara alte incidente.Sunt curioasa ce o sa se intample maine.
Hei este prima poveste asa ca daca nu va place spuneti si o sterg ,dar va rog fara jigniri.:)BTW....Spor la citit.
P.S:Scuzati-mi greselile.