Балът

18 1 0
                                    

Казвам се Сабрина. На 18 съм. След няколко дни предстои един от най важните дни в живота ми - а именно балът. Затова с най добрата ми приятелка Оливия ще отидем в мола за да си изберем рокли. Те ме чакаше в близкия парк. Тръгнахме. Когато стигнахме в мола беше пълно с наши съученички които си търсеха рокли за бала. Влезнахме в любимият ни магазин. Половин час висяхме в магазина и не намерихме и една подходяща рокля. След секунда се обърнах и ето че я видях - идеалната рокля. Беше прасковено розово, дълга до колегите, покрита със камъни и дантела. Беше уникално красива. Купих си и обувки с висок ток в същият цвят и сребърни обици. След това се прибрахме.
На сутринта се обадих на Оливия. Тя беше много ядосана, защото се е скарала с гаджето си Джордан. След разговора с нея веднага звъннах на Кай ( моето гадже) . След това с него решихме да ги здобрим защото щеше да ни е гадно най добрите ни приятели да се карат на бала.
Мина един ден с Кай пробваме всичко но така и така не успяхме да ги здобрим. Същата вечер поканих Кай във нас за да помислим как още можем да им помогнем. Седнахме на дивана и започнахме да предлагаме идеи. Но идеите ни бяха коренно различни. Аз не смятах че с плана на Кай ще успеем да ги здобрим и тогава думите се изплъзнаха от устата ми и аз казах:
- Планът ти не струва
- Ами тогава кажи ти нещо - каза той ядосан
Тогава аз предложих идеята си, но той ми отвърна:
- Сериозно ли? С този план е по вероятно да ги скараме още повече.
Ами тогава работи сам - казах аз крещейки.
- Ами добре - каза той, взе багажа си и си тръгна.
За пръв път с Кай се караме. Не мога да повярвам че за тази дреболия успя да ни раздели.
От гледната точка на Кай
Ужасно е че със Сабрина се скарахме. Тя винаги е била най прекрасното момиче в живота ми. Не биваше да и крещят така.
От гледната точка на Оливия
Беше 18:30 когато Сабрина ми се обади и ми каза че с Кай са се скарали. Аз бях на път че с Джордан сме се здобрили. Реших да и го спести защото беше много ядосана и същевременно тъжна.
От гледната точка на Сабрина.
Минах няколко дни. С Кай още сме скарани. Балът е утре. Е все пак ще отида. Какво като съм без гадже.
Ето че дойде денят на бала. Сложих си роклята, обувките, обиците, гримирах се, накъдрих си косата, лакирах си ноктите и си взех чантата. Тръгнах. Когато стигнах залата беше пълна с съученици и приятели. Взех си пунш и седнах на един диван. След три часа танци, музика и игри беше време да обявят крал и кралица на бала. Директорката отиде на сцената и каза :
- Ето че е време да обявят крал и кралица на бала. Ще започнем с крал на бала. Номинирани бяха Ейнджал, Джак, Кай и Кевин.
И крал на бала е Кай. Честито на победителя.
Като чу това Кай отиде на сцената и каза:
- Благодаря на всички за подкрепата, но ще използвам мига да се извиня на едно прекрасно момиче затова че се скарах с нея и искам да и кажа че я обичам страшно много.
След това директорката взе микрофона и каза:
- Време е да кажем коя е кралица на бала. И това е Сабрина.
Не можех да повярвам че това съм аз. Изтичах на сцената, взех микрофона и казах
- Не мога да повярвам че съм кралица на бала никога не съм вярвала че ще бъда. Благодаря на приятелите и семейството си, но най много на гаджето си Кай. Без неговата подкрепа никога нямаше да съм тук на тази сцена и с тази корона. Тогава се обърнах към него целунах го и казах:
- Обичам те.
Той ми отвърна с още една целувка. След това слезнахме от сцената и започнахме да танцуваме. Балът ми мина жестоко. Не бих заменила този прекрасен момент за нищо на света - а именно балът.

Балът Where stories live. Discover now