019

58 5 0
                                    

BO POV

"Goodmorning Sennie" mompel ik als ik met mijn slaap hoofd de woonkmaer binnen kom. "Goodmorning Bobotje, lekker geslapen?" Vraagt ze. "Jaa wil ook nog wat drinken?" Vraag ik. "Nee ik heb nog" ik knik en loop naar de keuken. Ik open de koelkast en zie dat Senna boodschappen heeft gedaan. Ik pak een pak yoghurt en aardbeien en die alles in een bak. Ook maak ik nog koffie en loop met dat naar de woonkmaker. Ik ga op de bank zitten en haal mijn telefoon van de lader naast de bank. Ik ontgrendel hem en zie dat ik een appje van Niall heb.
Hi Rainbow,
Lekker geslapen? Ik haal je rond 1 uur op. We gaan picknick op mijn favourite plekje
Loveyou babygirl
Xx Ni
Ik glimlach naar me telefoon en reageer snel. Ik leg hem weg en neem een hap van mijn ontbijt. "Sennie ik ga op date met Niall vanmiddag. Red jij het of moet ik af zeggen?" Vraag ik en kijk haar aan. "Nee Bo lieverd ga maar gewoon ik ga mijn koffer uit pakken en poetsen" vertel ze me. Ik glimlach als bedankje en pak mijn bord en bekker en loop naar de keuken. Ik zet alles in de vaatwasser en loop naar mijn kamer. Ik kijk naar buiten om te kijken wat voor weer het is. Zo te zien is het mooi weer dus doe ik een beetje vrolijke kleren aan. Ik pak mijn bb-cream en mascara en die het een beetje op. Doe mijn sieraden aan en spuit wat parfum op. Pak mijn witte all stars en trek ze aan. Ik loop naar beneden en Senna kijkt me goed keurend aan. Ik ga op een stoel zitten en Senna vecht mij haar in. Ik geef haar een knuffel als ze klaar is en de bel gaat. Senna loopt naar deur en komt terug met Niall.

NIALL POV

Ik loop de woonkmaer binnen en zie Bo staan. Ze heeft een witte broek met een licht roze blousje. Wat haar echt super schattig staat. Ik pak haar hand vast en vlecht onze vingers samen. Ik druk een kus op haar wang. Ze glimlacht en we lopen weg. Als we buiten staan geef ik haar een blinddoek. Schrikkend kijkt ze me aan en ik grijns naar haar. "Trust me babe" zeg ik zacht en ze doet de blinddoek op. Ik begeleid haar naar een plekje op het strand. Ik doe haar blinddoek af en gooi hem op de grond. Met grote ogen kijkt ze me aan en gaat op het kleedje zitten. Ik ga naast haar zitten en klop tussen mijn benen. Ze komt er tussen zitten en leg mijn armen om haar heen. "Au" mompelt ze. Ik kijk haar en ze wijst naar haar armen. "Babe hoe kom je daar aan? Heeft iemand je mishandelt?" Vraag ik paniekerig als ik al haar blauwe plekken zie. "Nee gekkie, ik heb mijn karate-examen gehad gisteren." Lacht ze. "Welke band heb je nu?" "Zwarte band" zegt ze verlegen. Met open mond kijk ik haar aan. "Je vang vlieg gekkie" lacht ze en duwt mijn mond dicht. Ik pak haar steviger vast en druk op al haar blauwe plekken een klein kusje waar door ze een klein glimlach op haar gezichtje krijgt. Ze draait haar hoofd en drukt een kusje op mijn kaklijn. "Babygirl,weet je dat je het mooiste meisje van de wereld bent?" Vraag ik zacht. Verlegen draait ze weg en legt haar handen voor haar gezicht. Ik haal ze weg en zie dat ze bloost. Ik druk een kusje op haar slaap en geef haar een knuffel vanachteren. Ze staat op en ik kijk haar verbaast aan. "Kom!" Zegt ze en pakt mijn handen vast. Ze trekt me omhoog en rent weg over het strand. Ze schopt haar schoenen uit en ik volg haar voorbeeld. Ze springt op mijn rug en ik ren de zee in. "Neeee Niall niet doen!" Gilt ze als we bijna omvallen. Ik lach en laat haar in de zee vallen. Ze trekt aan mijn armen waardoor ik ook val. Samen komen we lachend boven water. Ik pak haar vast en ze klemt haar benen om mijn middel. Ik leg een arm onder haar billen en mijn andere hand op haar onder rug. Ze drukt haar lippen op die van mijn. Ik kus terug en bijt zachtjes op haar onderlip. Ze opend haar mond een klein beetje en mijn tong vind die van haar. Ze draaien liefdevol rondjes om elkaar. Na een tijdje trekt ze terug en glimlacht naar me. Ze rent de zee lachend uit en ze wenkt me. Ik ren de zee uit en ren naar haar toe. Ik geef haar een knuffel, ze slaat een arm om me heen en we lopen samen naar het kleedje. Ze gaat weer tussen mijn benen zitten. Ik ga mijn hand door haar natte haar. Ze draaid zich om en drukt een kusje op mijn neus. "Kom we maken een selfie voor Senna"lacht ze en pakt haar telefoon. Ze opend snapchat en we maken een aantal selfie's. Ze stuurt er ook eentje naar Louis, Liam en Harry en legt har telefoon weg. "Ik zie er niet uit met mijn natte haar en uit gelopen make-up" jammerd ze en kijkt me bedroeft aan. Ik wrijf met mijn duim een beetje mascara weg. "Princess je bent altijd mooi, zelfs als je een vuilniszak aan hebt" zeg ik en druk een kusje op haar neusje. Ze glimlacht en staart voor zich uit.  "babe waar denk je aan?" Vraag ik zacht. Ze draait zich om en kijkt me aan. "Aan jou, hoe lief je bent" glimlacht ze. Ik krijg een grote glimlach op mij lippen en druk een kus op haar wang. "Ohja babe ik moest nog iets vragen van Liam" mompel ik. Ze knikt. "Wij willen morgen gaan zwemmen gaan jij en Senna mee?" Ze knikt hevig en knuffelt me.

Na een tijdje besluiten we om te gaan. Ik sta op en trekt Bo overeind. Mijn arm doe ik om haar middel en we lopen naar huis. Ze pakt haar sleutels en we nemen afscheid. Ik druk een lange kus op haar lippen en loop weg.

BO POV
"Hi ik ben thuis" gil vanuit de gang en schop mijn schoenen uit. "Jesus wat zie jij er uit" lacht Senna als ik de woonkamer binnen kom. Ik schiet in de lach en ga oo de bank zitten. "Ja Niall liet me in de zee vallen" leg ik lachend uit. "Zullen we een netflix avondje houden Boo?" "Jaaa omg doen we!" Ik ren naar boven en kleed me snel om in mijn huispak. Ren weer terug en pak uit het kastje een paar zakken chips en 2 flessen cola. Neem alles mee naar de woonkamer en ga weer naast Senna zitten, die de laptop op haar schoot heeft staan. "Welke gaan we kijken?" "The Last Song?" Vraag ik voorzichtig. Ze knikt en klikt hem aan. Trek een zak chips open en zet hem tussen ons in.

~Paar uur later~
Vier films later en een aantal zakken chips achter onze kiezen, besluiten we naar bed te gaan. Ik sta op en loop met de lege zakken chips in mijn hand naar de keuken, gooi ze weg en zet de glazen in vaatwasser en loop naar boven. Loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Ik haal de resten van mijn make-up eraf en loop naar mijn kamer. Ik app Niall nog snel om hem goodnight te wensen en zet mijn telefoon uit en leg hem aan de lader. Sluit de gordijnen en stap in mijn bed. Trek de dekens over me heen en val al snel in slaap.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu