Hacumm!
Hacum!!
Ha-hahacum!Aku menggosok hidung aku yang memerahan bak buah delima kerana bersin tadi. Aiyooo teruk nya aku bersin. Jimin sampai tarik muka buruk dia tu.
Aku pandang dia. "Teruknya kau bersin." Satu kening aku terjengket keatas.
"Demam en biasalah." Suara aku makin serak. Tidak!!! Habislah hilang suara aku yang merdu bak Roseanne Park ni. Huhuhu.
"Dey , nah minum ubat. Kau tu haish. Degil namatey. Minum ubat pun tak nak." Oh , sungguh. Ubat adalah salah satu benda yanh aku benci dalam dunia ni.
Nak tau kenapa?
I
a busuk!
Pahit!
Warna tak menarik!
Pucat!
Eii , pleaselah. Aku nak makan benda cam tu? Not my teste.
"Jangan mengada. Ko makan sekarang! Bukak mulut!" Makin Jimin suruh bukak makin rapat aku tutup. Buekk. Dia ingat dia omma aku?
"Song Jun Hye bukak mulut!" Aku terus tarik selimut menyelebungi diri aku.
Padan muka!
Sampai bila-bila aku tak kan makan ituh ubat.
Never!
×××
(Jimin pov)
Oh no...tolong buang malang petaka kat badan aku sekarang ni. Yeju memang au...aku sumbat ubat ni kang baru tau.
"Sabar...jimin...sabar..." Berpuluh kali aku cakap benda yang sama. Kalau nak heish , dah lama aku baling Yeju ni masuk longkang bawah sana tu.
Senang sikit hati.
Tapi , tak baiklah. Dia kawan aku.
Ting!
Aku memandang telefon milik Yeju. Berbunyi kan tadi? Meh kita selidik sikit.
Dengan perlahan aku ambik telefon dia. Ada mesej dan Line.
Mystery guy;
Hello~
Awat hang semakin sombong?
Kau tak sihat ke wey?
Kenapa hari ni tak datang sekolah?
Yeju?
Song Yeju!!!!Hamboii dia spam pulek. Hang lah fon si kawan kesayangan aku ni. Telefon dia kan tak seberapa sebab tu lah always hang.
Hye_002;
Maaf. Ini bukan Yeju
kesayangan anda.
Ini Park Jimin yang hensem
lagikan menawan auch!Aku tergelak dek kerana mesej terakhir yang aku send. Kau rasa dia muntah tak?
Mungkin ye kot.
YOU ARE READING
[SLUP] Who? + kth
Fanfiction+ Apabila seorang gadis menerima chat dari orang yang tidak dikenali Start; 22/07/16 Complete; __/__/16 [STATUS; SLOW UPDATE]