Η γνωριμία

1K 51 17
                                    

Άκουσα το ξυπνητήρι μου να χτυπάει και κατευθείαν σηκώθηκα. Το σχολείο ξανά ξεκινάει και εγώ θα πάω δεύτερα λυκείου..τέλεια αλλά δύο χρόνια και θα φύγω επιτέλους από εκεί μέσα..η αλήθεια είναι πως δεν έχω και πολλούς φίλους εξαιτίας των γονέων μου και περνάω δύσκολες στιγμές επειδή όλοι με αντιπαθούν, ευτυχώς που έχω και τις δύο κολλητές μου την Άννυ και την Άντζι να μου συμπαραστέκονται. Πρέπει να ετοιμαστώ γρήγορα γιατί όπου να ναι θα ερθουν να με πάρουν για να πάμε μαζί στο σχολείο. Επιτέλους βρήκα και τι να φορέσω(ενα τζιν σορτσάκι και ένα μαύρο crop top),άφησα τα μαλλιά μου στο φυσικό τους(μακρυά ίσια ξανθά),έβαλα και τα superstar μου και ήμουν έτοιμη πάνω στην ώρα γιατί άκουσα το κουδούνι να χτυπάει. Κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες, φωναξα ένα "φεύγω" στους γονείς μου,ανοιξα την πόρτα και φύγαμε.

Ν:Γεια σας τρελές
Αντ:Γεια σου Νεφελακι καιρό έχουμε να σε δούμε(είπε ή Άντζι)
Αν:Ναι ρε από εχτες το βράδυ πολύς καιρός(είπε ή Άννυ)
Ν:Χαχα νν ρε Άντζι δίκιο έχει η Άννυ
Αν: Ευχαριστώ ευχαριστώ
Αντ:Ναι ναι ναι καλά αφού με σχολιασατε λίγο σκαστε για να σας μιλησω για το θέμα που με καίει
Ν:Και ποιο είναι αυτό το θέμα δηλαδή;
Αν:Ρε δεν θυμάσαι που μας είπε εχτες που μας ειχε πει για την φάση που είχε κάνει με τον Μάρκο;
Ν:Αα ναι ρε..και για πες ρε Άντζι που σε καίει κιολας γιατί σε λίγο θα καουμε και εμείς
Αντ: Χα χα χα γελασαμε σου έχω ξαναπει ότι το χιούμορ δεν είναι το φορτε σου..λοιπόν τρ σκαστε λίγο για να μιλήσω...με τον Μάρκο συναντηθήκαμε στη θεσσαλονικη, θυμάστε ρε.. τον Μάρκο από το σχολείο αυτόν που έχει μείνει μία φορά μαζί με τον Αλεξ--
Αν:Ναι..και τρ που μας ειπες την ιστορία της ζωής του μπεε και στο ψητό μην πλατιαζουμε και πάρα πολύ.
Αντ:Καλα..καλά. όπως σας είπα επαιξε μια φάση μεταξύ μας αλλά αφού γνωριστικαμε καλύτερα αποφασίσαμε να μείνουμε μόνο φίλοι γιατί ουτε αυτός κάνει σχέσεις αλλά ούτε και εμένα είναι ο τύπος μου. Και τώρααα.....

Ωχ κάνει παύση..δν είναι καλό αυτό..φοβάμαι για το τι πρόκειται να ακούσω.

Αν:Ναιιι....? Πες μας χριστιανή μου και μας εσκασες
Αντ:Αποφασισαμενακανουμεπαρεα(πήρε μία ανάσα) γιναμεπολυκαλοιφιλοικαιαυτοσημαινειοτιπρεπεινακανουμεπαρεακαιμετουςδικουςτουφιλους ουφ.....!!
Αν-Ν:ΤΙΙ?????
Αντ:θέλετε μήπως να το ξαναπώ?
Αν:Δεν σου φτάνει που θα πρέπει να κάνουμε παρέα μαζί τους μας ειρωνεύεσαι κιόλας?!?!
Ν:Μα καλά πως σου ήρθε να κάνεις παρέα μαζί του και να ανακατεύεις και εμάς σε αυτό..
Αν:Αφού ξέρεις πως δεν τους συμπαθουμε...
Ν:Και είναι και οι μεγαλύτεροι μαλάκες του σχολείου...
Αν:Και παίζουν με τα αισθήματα όλων των κοριτσιών...
Ν: Απορω πως του ξέφυγες...
Αντ:Οπα Οπα σιγά ένα ένα! Ο Μάκρος μπορεί να είναι ένας player και μαλάκας αλλά είναι πολύ καλό παιδί..αυτούς τους μήνες που κάναμε παρέα μου έδειξε μία άλλη πλευρά του..και πιστεύω ότι μερικές φορές κάνει πράγματα χωρίς να σκέφτεται τις συνέπειες. Θα τον γνωρισετε και εσείς και θα το δείτε και μόνες σας τώρα για τους υπόλοιπους δεν ξέρω θα δείξει στην πορεία γιατί όπως είπα θα κανουμε πολύ παρέα μαζι τους.
Αν:Καλά..καλά
Ν:Ναι αλλά μόνο μην κάνει και αυτός και ή παρέα του καμία μαλακια και πληγώσουν καμία μας θα τους σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια.
Αντ:Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...σας ευχαριστώ κορίτσια είστε οι καλύτερες...θα δείτε θα τα πάμε πολύ καλά.

Άντε να δούμε τι θα γίνει..να τους γνωρίσουμε και ελπίζω να πάνε όλα καλά..γιατί ή Άντζι παρασύρεται εύκολα και δεν είμαι σίγουρη αν έχει καταλάβει για ποιον ακριβώς μας μιλάει τόση ώρα...!
Με αυτά και μ'αυτα ξέχασα να συστηθω...λοιπόν είμαι η Νεφέλη Παπαδακη είμαι 17χρονων και θα πάω δεύτερα λυκείου, έχω κανονικό ύψος και μακρυά ξανθα μαλλιά και μπλέ μάτια. Η Άντζι είναι λίγο πιο ψυλη από εμένα και έχει κάστανα μαλλιά με πράσινα μάτια. Ενώ ή Άννυ είναι λίγο πιο κοντή απο εμένα με σγουρά ξανθά μαλλιά και γαλαζοπράσινα μάτια.
Ωχ...φτάνουμε στο σχολείο και βλέπω τον Μάρκο με την παρέα του να μας πλησιάζουν..
ο Μάκρος είναι ψηλός με μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια με κοιλιακούς. Ο Αρης είναι ψηλός με σκούρα ξαναθα μαλλιά και με ένα περίεργο πράσινο που δεν μπορώ να το προσδιορισω ακριβως, κοιλιακούς και πολύ ωραία χαρακτηριστικά. Ο Μάριος είναι ψηλός και αυτός με κάστανα μαλλιά και γκριζοπράσινα μάτια και είναι και αυτός γυμνασμενος. Και τέλος ο Αλεξ που κατά την γνώμη μου είναι ο πιο ωραίος από τους τέσσερις..είναι επείσης ψηλός με κοιλιακούς καστανοξανθα μαλλιά και γαλαζοπράσινα μάτια. Μόλις τα αγόρια έφτασαν δίπλα μας ή Άντζι έπεσε στην αγκαλιά του Μάρκου...

Αντ:Μάρκο μου τι κάνεις..γεια σας αγόρια είμαι η Άντζι ελάτε να σας γνωρίσω τις φίλες μου.

Δεν το βλέπω να τελειώνει καλά όλο αυτό...!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειά σας κορίτσια αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μου που το γράφω μαζί με την @joannanik2002 . Μπορείτε να βρείτε την ιστορία και στο δικό της προφίλ άμα θέλετε. Σήμερα θα ανέβει άλλο ένα κεφάλαιο όμως θα έχει μόνο τις φωτογραφίες των φίλων μας και κανονικό κεφάλαιο θα ανέβει αύριο. Vote and comment please. See yaaaaaa

Good Girls Love Bad Boys!!!Where stories live. Discover now