Jeon Jung Kookie

1K 17 4
                                    

Evet arkadaşlar ilk bölümü yazıyorum ve inşallah beğeni gelir bence güzel fikir ^,^
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okuldan çıkmışsın ve servisine doğru ilerlemektesin ve bugün okulda da hiç bişey yemedin . Arkadaşınla servise yürürken aniden bayıldın ve arkadaşın yanında bağırmaya başladı .

Ama senin hoşlandığın çocuk ( medya ) bayıldığında koşarak yanına geldi ve seni kucağına aldı . Okulun yakınlarında bir hastane vardı ve seni oraya kadar kucağında taşıdı arkadaşın da arkandan ağlayarak ve korkuyla geliyordu.

Bir an önce seni hastaneye yetiştirmek için hoşlandığın çocuk seni hızlı adımlarla hastane ue götürmektedir. Ve sen hala baygınsındır. Hastaneye ulaştığınızda o çocuk hemen bağırmaya başlar ve doktorların ilgisini çekmeyi başarır .

Ve sedyeye seni koyar ve sen ordan çıkıncaya kadar seni beklemişti ve telefonundan ailenin numarasını bulup onlara haber vermişti . Sen odadan çıktığında karşında aileni ve onu görürsün . Aileni görmek hoşuna gitmişti ama'o' neden burdaydı . Arkadaşını fark ettiğinde elinden tuttu ve seni buraya kadar onun getirdiğini söylediğinde gözlerin kocaman açılmıştı ve heyecanlanmıştın . Ailen ona birçok kez teşekkür ettikten sonra O senin yanına geldi ve'iyimisin'dedi . Sende ona iyiyim teşekkür ederim dedin .

Ve o beklenmedik bir şekilde bugün seni gördüm tüm gün yemek dahi yemeden beni takip ettin . Bunu neden yaptın diye sorduğunda kalakalmıştın ve hiçbişey söyleyememiştin sadece yanakların kızarmıştı . O bunu bir süredir farkındayım şey galiba ben seni seviyorum dedi ve sen galiba rüyadayım dedin o senin elini tuttu ve'Hayır Gerçek'dedi .

Sen orda afalladın ve o seni bir anda tuttuğu elini daha sıkı kavradı ve seni koltuğuna oturttu . Ailen de çıkış işlemlerini bitirdiler ve yanına gelip seni eve götürdüler ve tabii arkadaşın da seninle geldi.

<><><><><><><><><><><><><><><>

Umarım beğenirsiniz . İstediğiniz kişiyi yoruma yazabilirsiniz ben de yazarım . ^-^

♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin