Целувахме се толкова страстно, държеше ме в ръцете си така сякаш за него бях всичко. Той беше като наркотик за мен, бях силно пристрастена към всичко у него. За миг устните ни се разделиха и аз го погледнах, искам да му кажа, че го обичам, но отново не можех. Взирах се в невероятно красивите му очи. Той ме погледна, усмихна ми се и целуна леко устните ми.
- Хайде да спим, г-це Джоунс! – каза и ме понесе към голямото легло. Ако зависеше от мен не исках да спим, а да използваме времето, което имаме, за да направим тази нощ специална. Но колкото и да ми се искаше, не трябваше да се случва все още, а и той може би нямаше да го направи. Все пак сам ми каза, че се владее единствено заради мен и не иска да прецака нещо. Явно, все пак за него отношенията между нас са много важни. При тази мисъл се усмихнах. Усетих как нежно ме слага да легна в леглото. Мекото легло ме накара да се почувствам толкова удобно, че затворих очи и започнах да се намествам още по-удобно. Щом отворих очи Зейн го нямаше, погледнах на леглото до мен – нямаше го. Бях затворила очи за точно една минута и той просто се изпари? Надигнах се на лакти и се огледах в стаята. Тогава го видях как идва към мен, носейки нещо в ръцете си. Опитах се да се фокусирам върху това, което носеше, за да разбера какво е, но светлината не беше достатъчна. Зейн дойде до мен и седна на леглото, след което ми подаде въпросното нещо. Взех и го огледах, беше тениска.
- Защо ми носиш тениска? – погледнах го учудено.
- Искам да изясним нещата между нас и да си наясно, че аз не съм те събличал умишлено, а за да ти е удобно. За да избегнем следващия такъв разговор ти нося тениска. – обясни. Стана ми смешно той явно се е засегнал от моя разпит. Погледнах мекия плат и му го подадох.
- Не искам да я обличам, Зейн! – усмихнах се отпуснах върху мекото легло.
- Сигурна ли си? – попита и надвеси глава над мен, за да ме погледне. Извъртях очи и се засмях, след което се обърнах с гръб към него. Точно в този момент усетих как съм дръпната към него, той вече беше над мен и ме гледаше от високо. В очите му имаше искра, обичаше да се дразни с мен. Беше възбуден, усещах пениса му върху сърцевината си. Не мога да не отбележа, че беше доста голям, уверих се в това, още щом бяхме в хола и видях как се възбужда от гледката пред него – аз! Започвах да дишам тежко и не защото беше топло, а защото между нас имаше някакъв огън, който се разпалваше щом сме един до друг.
YOU ARE READING
College Love Or Something More
FanfictionЗдравейте, аз съм Джиджи и съм на 20 години. Приета съм в колеж, в който е приет и най-добрият ми приятел. Казва се Джо и е на същите години като мен. С Джо се познаваме от много години, отраснали сме заедно, винаги е бил до мен и ме е подкрепял. Из...