Patrick ma nem jött suliba. Azt mondta megfázott, és a doki éj egész hétre kiírta. Hurrá. Hallgathatom egy kényes ribik nyafogását. Nem nagyon vannak barátaim Patricken kívül. Az osztályban levegőnek néznek, aminek kicsit örülök . legalább nem kell jópofiznom senkivel.
Hamar elment a nap, hál' istennek. Mire hazaértem anya már otthon volt és épp főzött valamit. Köszöntem neki, majd felmentem a szobámba. Átöltöztem kényelmesebb ruhába és nekiálltam a házinak. Miután végeztem vele, gyors bepakoltam a táskám másnapra. Ledőltem az ágyra és beléptem facebook-ra. csak pár értesítésem volt, mint mindig.
-Vacsora! - Hallottam anyu hangját. Lementem, apu már az asztalnál ült. Üdvözöltem és leültem mellé. Anyu hozta a vacsit, ami valami sült csirke szerűség volt.
-És milyen napod volt a suliban? -kérdezte Apu.
-Szokásos.- Tudtam le röviden a választ.
-Van már lány aki tetszik?
-Nincs.
-Biztos nincs? Nekünk elmondhatod.-kacsintott rám anyu.
-Nincs és nem is lesz. Hagyjatok békén.-kiabáltam és felszaladtam a szobámba, amit kulcsra zártam, hogy senki ne jöjjön be. Már egy ideje ez megy minden vacsoránál. Mindig felhozzák a "barátnő-témát". Persze ők nem tudják, hogy más vagyok. Nekik még nem mertem elmondani. Egyedül Patricknek vallottam be, hogy meleg vagyok. Ő elfogadta és nem cikiz miatta. A szüleim kitérnének a hitükből, ha megtudnák az igazat.
Kerestem valami alvós ruhát és lezuhanyoztam. Este még kockultam egy kicsit, aztán hamar elnyomott az álom.
YOU ARE READING
A meleg srác
RomanceTörténet egy srácról aki fél bevallani másságát. Miután kiderül az igazság, osztálytársai kereszttűzébe kerül.