En son duyduğum sesi , annemin sesini sanki bir daha hiç duyamayacağım gibi hissettim . Bu yeterince ölümü nefesimde hissettiriyordu . Zaten saniyeler sonra bayılma kısmına geçmiştim . Hiçbir şey hatırlamıyordum . Buraya nasıl geldim , ne ile geldim , kim getirdi . şuan neredeyim en ufak bir bilgim de fikrim de yoktu . Gözlerimi açıp ayılmaya başladığım dakikalarda nerede olduğumu çözmeye çalışıyordum . Bir anda aklıma annem geldi . Ayılmaya başladıkça annemin çığlıkları hala kulağımda çınlıyordu . Aklıma çok kötü şeyler geldi , annemi bir daha göremeyecek olmanın kötü düşüncesi tüm vücudumu bir virüs gibi sardı . Kendimi çok çaresiz , zavallı biri gibi hissettim . Düşündükçe geçen geceyi vücudum uyuştu . Kendimi anneme o kadar muhtaç hissettim ki ... Yeni doğmuş bir kuş , bir kedi gibi ya da bir bebek gibi öylece savunmasız öylece korkarak , öylece sebepsiz ağlamak isteyerek buldum kendimi . Yavaşça kendime gelip doğrulmaya çalıştım ama yattığım yatağa bağlanmış bir şekildeydim . Kalkmaya çalıştım ama yapamadım . Kafamı hafif kaldırdığım da tavanı tahta olan çatı katı bir odadaydım . Tüm oda boştu sadece şuan yattığım yatak vardı . Dışarısı ormanlık bir alan gibi görünüyordu pencereden. Gece yarısı olduğu belliydi . Neredeydim ben ? Kimdi bunlar ? Kafamı kaldırdığım gibi yastığa geri koydum . Bekledim ölümü bekler gibi . Belki gelir biri kurtarır ya da tüm her şeyin kabus olmasını bekleyecek kadar imkansızca bekledim .Ne kadar zaman geçti bilmiyorum . Donmuş , kendimden geçmiş bir şekilde etrafıma bakıyordum . Kim neden böyle bir şey yapmak istesin ? Bana ne yapacaklardı ? Annem peki ya anneme ne yaptılar ? Kim bunlar ? Kimsiniz ? Bunları düşünürken Ne istiyorsunuz bizden ? diye çığlık attım . Tabiri caizse avazım çıktığı kadar bağırıyordum . Bağlı olduğum için vücudumla yatakta çırpındım . Kriz geçiriyor gibiydim . Kendimde hiç değildim . Sadece bağırıyordum . Sanki tüm çözüm buymuş gibi çığlık atıyordum . Ne olacağını bilmiyorum ama kendime engel olamadım .
Saniyeler sonra içeriye bir adam girdi . Koşarak yanıma geldi . '' Ne oluyor sana ? Ne diye bağırıyorsun ? eğilip yüzüme doğru bakarken . O adamı bile zor gördüm . Her şey puslu gibiydi . Gözümün önünü göremiyordum . Bağırıp çırpınıyordum . Duyduğum şey '' Sussana bağırma be sus . Sana sus dedim '' En son koluma doğru gelen bir şırıngayla yine uykuya dalmıştım . Kaç saat uyudum bilemiyorum ama uyandığımda sakinleşmiştim .Hatta hiç tepkim yoktu , yorgun düşmüştüm . Kendimi bitkin ,bitmiş hissediyordum . Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda bıyıklı esmer adamı tekrardan gördüm . Yatağımın karşısına bir sandalye getirmiş bir şekilde beni izliyordu . '' Günaydın asi kızımız '' gülerek sandalyeyi yanıma kadar çekti . Tekrardan bağırmak istedim . '' Boşuna bağırma kendini yorarsın benden başka kimse yok burada '' bunları söylerken beni süzüyordu . Bakışları hiç hoşuma gitmemişti. '' Ee hadi ama susacak mısın böyle Asminciğim ? '' sandalyeye daha da yayılarak . '' Kim olduğunu bilmiyorum ama sadece uzak dur benden '' dedim kendimce sert çıkmaya çalışırken . İğrenç bir şekilde sarımsı dişlerini göstererek güldü : '' Sinirlenince daha tatlı oldun bak engel olamıyorum kendime '' . '' Sana benden uzak dur dedim! '' Kendimi biraz daha geriye çekerek . Ayağa kalktı . Ellerini bacağımda gezdirdi . Yavaş yavaş dokundu . Yapma diye bağırdım . Çok tiksindim ve savunmasızdım . Gittikçe ellerini yukarıya doğru getirip bundan zevk alıp güldü . Lütfen yapma diye yalvardım . '' Ah bende emir kulu olmasaydım ... '' lafını tamamlamadı . Ellerini , o pis ellerini tüm vücudumda gezdirdi . Bağırdım çığlık attım . Ben bağırdıkça o sinirlendi . Bluzume kadar getirdi parmaklarını . Ağladım tiksindim . Çırpınmam bir fayda vermiyordu . Beni yeterince korkutmuştu ve bundan zevk alıp gülüyordu . '' Sana bir şey yapmayacağım korkma '' Korkma dedikçe beynimden ayak uçlarıma kadar tüm vücuduma inen bir sıcaklık hissettim kanımda. Yardım ediiiiin ! Lütfen bırak beni ! Ne istiyorsun benden ! Yüzüme doğru yaklaştı . Eliyle yüzüme dokundu . Yüzüne tükürüp elini ısırdım . Daha çok sinirlendi . Hatta çok sinirlendi . Elini kaldırmıştı bana doğru . Gözlerimi sımsıkı kapattım . Açmak istemiyordum . Tüm bu kötülük dolu bir dünyaya bir daha gözlerimi açmak istemiyordum . Kendimden, her şeyden nefret ettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimin Yankısı
Ficção AdolescenteKeşke diyorum sevseydin beni O zaman her şey hazır bizi beklerdi Sen gelmeyince yaşayamadıklarım da geleceğimi alıp gitti Tıpkı keşkelerim gibi . Yıllardır aşkını itiraf edemeyen Asmin'in adaletine mahkum kalan Yankı . Yolları yıllar sonra mahkemede...