👆ועוד הוא אמר שהוא לא מרגיש שהוא השתנה מאז הדביוט..... 😐
דרך אגב זו הזדמנות להגיד שיש לי מלה שגיאות כתיב כמו ששמתם לב כבר ניראלי בפרקים הקודמים חחח אני מאוד אשמח אם תכתבו לי תיקונים בתגובות כי העברית שלי חרא ^-^נקודת מבט: ג'ונגקוק
"למה זה היה" צעקתי על וי ברגע שהוא נכנס לחדר, "אני מצטער לא חשבתי שתגיב ככה..." הוא מלמל בשקט והסתכל על הרצפה, "לא עושים דברים כאלה!" עדיין צעקתי, אני לא עצבני אליו או משו אני פשוט מופתע ולא מצליח להרגע. "אמרתי שאני מצטער אוקיי?" הוא צעק לפתע וגרם לי לקפוץ מבהלה, "אל תצעק" מלמלתי בשקט והסתכלתי על הרצפה. "קוקי אני מצטער, אתה סולח לי?" וי מלמל בשקט בזמן ששם את ידו על סנטרי והרים את ראשי כדי שאני אסתכל אליו. "אני לא מצליח אפילו לכעוס אליך" עניתי לו בחיוך ונתתי לו נשיקה קלה על השפתיים. "אני אוהב אותך"
לחשתי תוך כדי שנכנסתי לחיבוקו החם "גם אני אותך" הוא אמר וליטף את ראשי. אני שונא להרגיש כלכך קיטשי אויש לפני כל זה אני כלכך שנאתי זוגות כאלה, אין סיכוי שאני נהפך לכזה! הורדתי את ידי ונתתי לו מכה לא קטנה על התחת, הוא התרחק והסתכל אלי במבט מעוצבן ואני לא הצלחתי לעצור את עצמי מלצחוק. "קוקי השתגעת? מה יש לך?" לא הצלחתי להפסיק לצחוק במיוחד אחרי ששמתי לב שפניו של וי נהיו אדומות, "היונג אל להרוג אותי" צחקתי עוד יותר חזק והוא התחיל לצחקק בקול חלש, הוא תפס את שני הידיים שלי והפיל אותי לרצפה כך שהוא ישב מעלי "האיי זה לא הוגן" אמרתי וניסיתי לזוז ללא הצלחה, הוא ממש חזק למרות שהגוף שלו חסר שרירים, כשחושבים על זה הוא ניראה כאילו הוא לא אוכל בכלל... צריך לבקש מג'ין להאכיל אותו יותר... "קוקי, דיי לבהות בי. אני יודע שאני יפה אבל מספיק" הוא גיחח ופוצץ את בועת המחשבה שלי "היונג תרד מימני נו" אמרתי אך זה לא עזר כי הוא לא זז אפילו קצת "הינה הנקמה שלי" הוא אמר בחיוך שובב והתקרב לכיוון פני, הנשימות שלו על השפתיים שלי הבעירו כל חלק בגופי ותוך שניות ספורות מצאנו את עצמינו מתנשקים על הרצפה. חריקה נשמעה ובמהרבה וי היונג מיהר לקום מימני, "מה קורה פה?"שאלתי בלחש ואז הדלת נפתחה לגמרי "ג'ונגקוק למה אתה על הרצפה?" ראפמון שעמד בכניסה שאל והסתכל אלינו במבט חשוד "וי היונג הפיל אותי" עניתי, הוא הנהן ופנה ללכת. למה הוא נכנס מלכתחילה?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אמפגגגגג צ'ימה (ג'ימין לקשי ההבנה חחחח) צבע לבלונדדדד כל כך פאקינג יפה לווווו -לא כזה בלונד.. יותר חום ממש ממש בהיר אבל פסדר חחח- וטאטה עדיין חולה...😔 יפה שלי שירגיש טוב ❤
YOU ARE READING
I guess I love you (Vkook)/גמור
Fanficביטיאס (bts) הם להקה דרום קוריאנית מפורסמת בכל העולם הכוללת 7 חברים בה, כמו בכל שנה הם יוצאים לחופשה קצרה כדי להשתחרר מהלחץ של כל השנה, וי וג'ונגקוק הם חלק מהלהקה וחברים ממש קרובים, אך מה יקרה כאשר ג'ונגקוק ינשק את וי במסגרת אמת או חובה? ~~סיפור ישן...