κεφάλαιο 1

928 35 2
                                    

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για όσους την διαβάζουνε πως η ιστορία περιέχει αρκετά σεξουαλικό περιεχομενο (πως λέγεται τελος πάντων). Ευχαριστώ πολύ που την επιλέξατε και αν το κεφάλαιο που ακολουθεί 👇 σας αρέσει να πατήσετε το ⭐

Με το φως του ήλιου να μπαίνει στο δωμάτιο οι βλεφαρίδες μου αναγκάζονται να ανοίξουν σιγά σιγα. Η όραση μου ακόμα προσπαθεί να έρθει στα συγκαλα της και να διώξει αυτή τη θολούρα. Αντιλαμβάνομαι ότι βρισκομαι στο δωμάτιο του και μετά από ένα βαριεστημενο χασμουρητό χαμογελάω. Νιώθω κάτι να πλακώνει το στήθος μου και να με ζεσταινει.

Βλέπω το κεφάλι του Ιαν να είναι αυτό που με ζεσταινει και τα χέρια του να έχουν τυλιχτεί γύρω από την μέση μου και το στομάχι μου. Είναι τόσο γλυκος όταν κοιμάται. Καλά πάντα είναι γλυκος αλλά τωρα είναι απλα υπέροχος. Θα μπορούσα να χαζεύω για ώρες τα υπέροχα μαύρα του μαλλιά και τα μάτια του που μέσα τους έχουν κυματα της μπλε θάλασσας, τα οποία προκαλούν αναστάτωση σε όποιον τα αντικρίζει. Εμένα δεν με αναστατώνουν μόνο, με κάνουν να χανομαι στους γαλάζιους βυθούς και να εξερευνω τον πυθμένα τους που κρύβεται ακρετα κάτω από την τρικυμία. Αυτά τα χείλη του τα σαρκωδη έτσι όπως είναι πρησμένα από τον υπνο θα μπορούσα να τα γεύομαι για μέρες χωρίς σταματημό, μόνο για ανασες και μετά πάλι τα ιδια.

Καθώς τον χαζεύω ακούω ένα μουγκρητό από τα χείλη του και ξέρω πως παραπονιέται για το φως. "Εμμη;" μουρμουριζει και η φωνή του είναι βραχνή και τόσο αισθησιακή λόγο του ύπνου. Εγώ του χαϊδεύω τα μαλλιά και τον φιλάω στο κεφάλι. "Ναι Ιαν;" του απανταω απαλά και τον βλέπω να χαμογελάει. "Κλείνεις τις γαμημενες τις κουρτίνες;" μου λέει με παράπονο και με κάνει να χαχανισω λίγο. "Ειμαι παγιδευμένη δεν μπορω!" του λεω στον ίδιο τονο και εκείνος για απάντηση με τραβάει προς τα κάτω έτσι ώστε να είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο. "Καλημέρα μικρή μου." μου λέει και μου δίνει ένα πεταχτο φιλι στα χείλη. "Καλημέρα." απαντάω και χουζουρευομαι στην αγκαλιά του.

Εκείνος χωρίς μπλούζα και με το μποξερακι και εγώ με την μπλούζα του και με ενα κοντό πολύ κοντό σορτσάκι δίπλα του. "Μυρίζεις τόσο όμορφα μωρο μου." μου λέει στο αυτι μου μυρίζοντας τα μαλλιά μου και με κάνει να ανατριχιάζω. Εκείνος το καταλαβαίνει και αρχίζει να με τρίβει γλυκά με τα χέρια του σε όλο μου το κορμί. Η θερμοκρασία ανεβαίνει και θέλω να βγάλω το σορτακι μου τώρα. Βασικά αυτός θέλω να μου το βγάλει. Νιώθω την περιοχή του αναμμένη και την δική μου να έχει γίνει υγρή. Αρχίζει να μου φιλάει τον λαιμο αργά και υπέροχα βασανιστηκα και να πηγαίνει τα χέρια του στην πλάτη μου. Ανεβαίνει σιγα σιγα από πάνω μου και εγω έχω τυλίξει τα πόδια μου γύρω του. "Εμμα.." τον ακούω να αναστενάζει και εγώ βγάζω ένα ελαφρύ βογγητο.

Χαμογελάει στον λαιμο μου και εγώ φέρνω διακριτικά το σώμα του πιο κοντά μου. Απο τον λαιμο μου, τα χείλη του κατευθύνονται στο στομα μου και καταληγουμε να φιλιομαστε παθιασμένα και άγρια. Τα χέρια του τώρα πιάνουν τον ποπο μου και τρίβει την περιοχή του στην δική μου. Ποσο θα ήθελα να ήταν μέσα μου. "Ιαν..." λέω μέσα από τα φιλιά μας και εκείνος κάνει ένα μονοπάτι φιλιών μέχρι το στήθος μου. Βασανίζει και πιπιλαει την κάθε μου ρόγα και με γεμίζει με ποθο. "Μωρό μου σε θέλω." ψιθυρίζει στο αυτι μου και Αρχίζει να με φιλάει από το στήθος μέχρι την κοιλιά. Κατεβαίνει και κατεβαίνει μέχρι που φτάνει στην άκρη του σορτς μου. Μου χαμογελάει και εγώ νιώθω το κοκκίνισμα σε όλο μου το πρόσωπο. "Μωρό μου μη φοβάσαι, δεν δαγκώνω...απλά γλυφω." λέει και κατεβάζει με τα δόντια του το σορτσάκι μαζί με το εσώρουχο μου. Η περιοχή μου είναι γυμνή μπροστά του και εγώ αυτόματα προσπαθώ να κλείσω τα πόδια μου αλλά δεν με αφήνει. Όχι ότι θέλω αλλά επειδή πρώτη φορά ειμαι τόσο αποκαλυπτική σε αγόρι, αλλά αυτό δεν είναι ένα απλό αγόρι...είναι ο κολλητός μου.

Η γλώσσα του περιφέρεται σε όλη την περιοχή μου και αυτή η ευχαρίστηση που νιώθω είναι τόσο μοναδική. Αναστεναζω και εκείνος περιφέρει την γλώσσα του όλο και πιο γρήγορα στην περιοχή μου και ειδικά την τρυπα μου. "Ιαν..." λέω με τρεμάμενη φωνή και εκείνος μουρμουριζει κάτι που δεν ακούω. Νομίζω είπε γαμωτο αλλά δεν ειμαι σίγουρη. "Μωρό μου είσαι τόσο υγρή για μένα. Δεν θέλω για κανέναν άλλον να γίνεις έτσι. Είσαι μόνο δική μου." λέει καθώς υσχωρει τα δύο δάχτυλα του μέσα μου. "Ααααχχχ." είναι το μόνο που μπορώ να πω εκείνη την στιγμή. Η απόλαυση έχει φτάσει στο μεγαλειο της και μου κρατάει συντροφιά σε αυτήν την απερίγραπτη στιγμή.

Την μια φορά το πάει αργά και απολαυστικά και την άλλη γρήγορα και άγρια. Με έχει φέρει σε τέτοια ηδονή που καταλήγω να τελειωνω με τα δάχτυλα του μέσα μου. "Μόνο εγώ θα σε κάνω να νιώθεις έτσι." μου λέει καθώς ξαπλώνει πάνω μου και στηρίζεται από τους αγκώνες. "Μόνο εσυ μωρό μου." του απαντάω και εκείνος με φιλάει τρυφερά. Κάπως έτσι αρχίζει η νέα μου μερα.


Βρώμικα Παιχνίδια Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt