{...}

160 9 22
                                    

Bir şeyin sonunu bilmenize rağmen hep ihtimalleri düşünürsünüz ya . Buda Öyle işte . Sınava çalışmadan yüksek not alma ihtimali gibi. İmkansız olan bir ihtimal. Ben nefesim, bedenim, huzurum, ruhum olan adamı ihtimalleri düşünerek izliyorum. Belki diyerek seviyorum. Belki diyerek öpüyorum . Belki?...

Kollarımda yatan sevgilim . Onun harika kokusu, harika gözleri dudakları.

Bir gülümsemesi için yoluna öleceğim adam. Karşımda bembeyaz ten renginde bembeyaz bir kumaş parçası ile önümde yatıyor. Lanet olası bir hastalıkla Lanet olası bir hastane de .

Narin nesef alışları ve dışarıda yağan harika yağmur... yağmur'u sevmez çoğu kişi ama biz yağmur ile Sevişen iki adam... Baekhyun Yağmur'u çok sever . Ben ondan daha çok .ilk sarılmamız, ilk öpüşmemiz, ilk sevişmemiz... hep yağmur ile ortaklaşa yaptığımız şeyler. Yine yağmurlu bir gecenin ortasında hastane odasında aşık olduğum adamı izliyorum. Niye bu kadar harika olmak zorunda?

Yatakta olan minik hareketler ile dikkatimi baekhyun'a verdim . Bembeyaz teni ile gözlerini oluşturan sevgilim. Dikkatle onu izlerken harika sesi ile tekrar huzura ulaştım. Birseyler dedi ve geri uykusuna geri döndü...

Holter monitör'unden gelen ani ses ile uyandım. Koşarak yanına gittim ve elini tuttum. Odaya giren doktor ve hemşireler ne yapıyor anlamıyorum ama sadece ağlıyorum. Dakikalarca olan Koşuşturma, Bağırışlar birden ıssız bir sessizlige dönüştü. Hemşireler kafaları aşağıda , doktor gözlüğü çıkarmış ; Üzgün bir şekilde bana bakıyolar.

Ne olduğunu hakkında hiçbir fikrim olmaması sonucu kalın sesimle bağırdım, dağıttım, ağladım. Ama duyduğum tek şey "Hastayı kaybettik". Hemşireler Üzgün bir şekilde cihazların fişini çekti ve odadan çıktılar. Küçük korkak adımlarla aşık olduğum adamın yanına gittim ve ona usulca sarıldım.
Sevgilim, nefesim uyan. Şaka yapma bana . Sarsarak ve öperek söylendim. Yağmur eşliğinde.

30 dakikadır aynı işlemi yaptım ama Uyanmadı... Yaşama sebebim beni duymadı. Ve hâlâ da duymuyor.
Baekhyun Baekkie uyan bak ben bu şakayı sevmedim uyan sevgilim kalbim yağmur'um uyan beni yanlız bırakma evimize gidelim uyan baekkie uyan... Uyan.

Kollarımdaki sevgilimi Sarsarak hunharca ağlarken odaya dolaşan insanlar ağlama diyenler nefesimi elimden almak istiyenler. Gittin mi baekhyun? Gittinmi yaz yağmur 'um Gittinmi ? Ben sözümü tutamadım Baekhyun senden önce ölemedim. Affet beni sevgilim. Cennetesin dimi. Beni görüyomusun? Ben seni görüyorum her zaman her yerde . Gözüm açıkken , kapalı iken . Uyurken , uyanıkken.
Ben seni çok seviyorum nefesim sen benim yaz yağmurumsun . Bende yanına geliyorum çok kalmadı birkaç dakika sadece bekle beni nefesim .bekle beni yağmur'um.

Rain \\ One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin