Dundar hala uyuyordu.ertuğrul otagdan içeri girdi.
dundarin uyuduğunu görünce güldü ve üstüne atladi."ne yarar sin bre "dedi.Dundar birden ertuğrul anlayınca uyandi"ya ağabey bırak azıcık uyyyim."dedi.
ertuğrul güldü dundari zorla kaldirdi"a nnemgil bizi yemeğe beklerler"dedi.
dundar üstünü uykulu bir bicim de giydi.anne sinin otagasina geçtiler.
haline sultan daha gelmemişti herkes sofradaydi ama halime sultan yoktu ?ertuğrul oratalara bakmaya başladı .
Herkes yemeğe başlamıştı ama ertuğrul baslamamsiti.gündüz içeriden paytak paytak geldi.
babasının yanima oturdu.ertuğrul gündüzün önce karnını doyurdu.
sonra müsade isteyip ayaga kalktı.selcan hemen gündüzün yanina geldi.
ertuğrul kendi otagasina gitti ve içeri girdi
Ve halime sultani uyur buldu.dün ertuğrul çok yorgundu ve hiç bise duymamıştı.aklina gelmisti gündüzün uyutmadigi
Zaten belliydi yoksa halime sultan bu saate kadar uyumazdi.halime sultanin yanina yatti.kafalarini birlesmisti.ertugrul halimein elini tuttu sıkıca .ertuğrul uyuya kalmıştı.Içeri gündüz geldi hemen üzerlerine atladi.
ertuğrul uyandi eliyle dudaklarına getirip ssss! Dedi.annesini göstererek.
halime sesleri duyunca azıcık hareket etti.döndü ve tekrar yatmaya devam etti.
Halime nin üstünü açık görünce üstünü örttü . Gündüz bu işi yapan.😊😊ertuğrul gündüzün yaptığını görünce güldü.halime gözlerini açtığımda ertuğrul yanında yataken gündüzü kendi üstünü isterken görünce güldü gündüzü yataga yatırıp öptü.hemen ayaga kalkti"ben çok uyumusum niye kaldirmadin"dedi.ertuğrul "ne biliyim güzel uyuyordun hemde farkettim gündüzün dün uyulmadığını "dediHalime "yemek yedinizmi?"dedi.ertuğrul kafasini salladi.ertuğrul yemek yememisti.
halime biliyordu kendi olmadan sofraya oturmicagini.hemen sofrayı kurdu.
ertuğrul halinde izliyordu.halime hemen nasuhi kurdu yemeği yaptı .ertugrula"hadi gel sen kesin yemek yemedim beraber yiyelim "dedi.ertuğrul hemen geldi
gulerek oturdular sofraya haline gunduze yedirmeye çalıştı ama gündüz yememissti"o yedi ben yedirdim gunduze"dedi.halime kendi yemeğini yemeğe başladı.
yemeği bitirdikten sonra haline üstünü giydi "ben annemin yanina gidiyim"dedi ertuğrul gozleriyle onayladı.
Halime haime ana bin yanina gitti.müsade aldı ."ana kusura bakma uyuya kalmışım "dedi haine ana"gündüz uyutmadi dimi"dedi.halime guelrek kafasini salladi.
Bugün kadınların eğitimi vardı.halimede oraya gidecekti.tabi erkekler öğrenecekti kadınlara herkes kendi adını eşi olmayanlarda başka bir erkek gelip ogretecekti.Halime kılıcı alıp giderken odagin arkasında bir ses duydu.kılıcı kinindan çıkarıp oraya bakmaya geldi.ertuğrul halimeyi görünce şaşırmış biçimde halimeyi doğru yürüdü.halime oraya doğru yaklaştı hiç ses çıkarmadan.otagin arkasına gittiğinde biri yakmaya çalışıyordu.hem kılıcı adama yöneltti adam halimeyi görünce ayaga kalktı.halime bu tarafta ertuğrul öbür taraftan adamı sıkıştır musti.
halime e rtugruku goorunce kılıcı gevşetti adam bundan istifade konudaki küçük bıçağı alıp halimeye doğru yürüdü .
halime geri cekilmemisti.halimein karnına sokmuştu kılıcı.halime ertugrula soylememisti kilicin girdiğini adam kaçmıştı halime hemen afallaya afallaya oraya gitti.ertuğrul adamın peşinden gitmisti.halime otagda yarasına bakmaya çalışıyordu.ertuğrul otaga görünce hemen ayağa doğruldu "sana bir şey yapti mi?"dedi ertuğrul.halime "yok "dedi ama terliyordu hemde çok fazla ertuğrul kasların garip halimeye gözlerini dikkatlice tuttu halime başı dönmüştü ve birden bayılırdı ertuğrul yere düşmeden yakaladı.
yataklarına yatırdı.halimein elini karnından çekince bıçağı n kan izini görmüştü .
hemen çağırdı doktoru .
Doktor geldi bakti ."ben iyilestirdum şimdi uyarmasını beklicez"dedi .
Ertuğrul halimeye kızmıştı neden söylemedi diye dundar otagdan içeri oynaya oynaya girdi annesini yatakta bulunca annesini yanina atladi "anne saat kaç oldu sen hala yatiyosun"dedi.ertuğrul aglamisti bunu duyunca
Dindara sarıldı .halimeye ikiside sarıldı .dagilinca gözleri kipirdamisti.ertuğrul bunu görünce sevinmişti.
Dundar kosarak geldi "agabey halime sultana noldu boyle"dedi.ertuğrul boynunu egdi "bizim otağı yakmaya çalıştılar .halimede ona karşı koyunca olan oldu "dumdar da bunu duyunca uzulmustu.müsade alıp disari çıktı .ertuğrul halimein yanina yatti
.Dundar hakimin koynuna girdi yatti.sabah olmustu halime gözlerini açtı dindari öyle görünce korktuğunu anlamıştı .
Hemen sarıldı.ayaga kalkmaya çalıştı ayaga kalktıktan sonra zar zor yürüyüp masayı hazırlıyordu.
Birden başı dönmüş ve tekrar yere yıkılmıştı. .ertuğrul gözlerini açınca h alimenin olmadığını girdi güldü bakti masa nin yarısı hazırdı
oturur biçimde ayaga kalkti.vermeye bakti halime yoktu
Yere bakınca h alimenin yerde olduğunu gordu.hemne koştu doktoru çağırır.Doktor "bendne iş yaptırdınız?""dedi ertuğrul kızgın bir ifadeyle"o yaptırmadım sabah uyandığımda yanında değildi .masanın yarısı hazırdı.ve yere yıkıldığını daha yeni gordum"dedi.. . ..... . ............😦😦😦😦..................
Bölüm sonu 😟😟
Sizce halime sultana neler olacak hadi yoruma 😔😔😔😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirilis Vakti
Historical FictionArkadaslar oncelikle ben bu hikayeyi hep kafamdan kurgulayarak yaptim yani gerceklikle hic bi alakalsi yok arastirirsaniz anlarsiniz hepsi bi hayal urunu. Ama cok guzel oldu okumanizi tavsiye ve rice ederim Ben burda halime ve ertugrulun aci gunler...