"Annecim yat artiiik !!" Dedi annem.
"Tamam kadiiin " dedim ben.
"Kaç kere dedim sana bana kadın deme annem veya annecim de diye "dedi annem.
Üff ne diyom ben ya. Uykusuzluk bende iyice kafa yaptı. "Tamam kadın anneciğim "dedim. Bu kariyi sinir etmek çok eğlenceli.
Cık cık cık o senin annen içinden bile olsa diyemezsin öyle terbiyesizliğe lüzum yok !!
Ay iç sesimin içine annem kaçmış. Tövbe yarab !
Ay evet kızım ya uyu artık da ben de dinlenem.
Sanki benim elimde benim de uykum var ama uyuyamiyo --(sonrası malum uyuyo kız' dedi yazar ' 😀)
Lan ne ara sabah oldu. Saat kaç? Ben nerdeyim ? Demeyi isterdim ama odamdayim. Ne yani kim macera yaşamak istemez yazın yazın. Şimdi yaz ne alaka diyeceksiniz aslında haklısınız haa. Amaan boşver sabah sabah ne konuşuyorum bak hele ya. Oo hatice sultan yine dokturmus. Neyse gidem de kurt gibi aç olan şu pörfek bedenimi doyuram. Üstümdeki çiçekli pijamami çıkardım ve yırtılmış bir şort ve üstüne göbeğimi açıkta bırakacak bir bustiyer giydim. Belimede oduncu gömleğini bağladım. Altina da beyaz air max lerimi giydim. Sonra banyoya geçip düz olan saçlarımı taradim. Rimel de sürdükten sonra aşağıya indim. Ooo masa tam takır bir süt kuşu ay yanlış dedim kuş sütü eksik. O derece yani. Babam beni görünce kiyafetlerimden dolayı pek memnun olmasa da sevecen bir şekilde olmaya çalışarak "günaydın kızım " dedi. Ama ben bu tavırları bilirim. Yumuşakça lafa girip sonra vu kıyafetlerini ihtiyaç sahiplerine verelim falan. "Yok babacim başka taktik uygula. Ya da hiç uğraşma çünkü hiçbir şekilde kıyafetlerimi vermicem."dedim. Babamda susarak cevabini bana vermiş oldu. Benle ugrasilmaz. Hala anlayamadılar gitti. Neyse kahvaltimi yaptiktiktan sonra bahçeye çıktım ve salincaklara kendimi attim. Telefonumu elime alıp damlayi ve sevvali aradım. Onlarla da haberlestikten sonra dışarda buluşmaya karar verdik. Arabamın anahtarını aldım ve "anne ben kacaaar. " dedim ve evden çıktım. Sahile geldiğimde herzamanki yere park etcektim ki bi de ne görem tam o sırada biri daha oraya giriyo. Hemen gaza bastım ama o arabada bastı. Şu an kafa kafaya duruyoruz. Bakalım kim gircek oraya. Ama şunu da bilsin ki ben.bu.mekanda. olduğum.sürece. buraya.benim. arabam.girer ve yine nokta hatta yaninana da ünlem. Karşı taraf camını açtı ve bende karşılık vermek için açtım. Amaan bu ne arabanın içine taş düşmüş. Allahım bu ne . "Burda beni kesmeyi bırakıp arabani geri cekermisin küçük hanım "dedi . Bi saniye ne dedi o. Küçük hanim mı. "Burası benim yerim sen neden geri gitmiyosun küçük bey "dedim küçük beye vurgu yaparak. Çocuk inci gibi dişleriyle sağlam bir kahkaha attı ve bana dönüp " ben asla geri cekilmem "dedi ben de "öyle miii " dedim " oylee " dedi. Beni mezeleyerek. Ama orda dur sen çok ileri gittin. Direksiyonu hemen yanımda duran uyuz cocugun arabasına doğru kırdım ve gaza bir anda yuklendim. Araba bu sayede yolumdan çekildi ve ben de park yapıp arabadan indim. Çocuk arabadan inmiş kızgın gözlerle bana baktı ve üstüme gelmeye başladı. Lan bu pek iyi bakmıyor bana. "Guvenliiik " dedim. Tam o anda şansım yaver gitti ve anında güvenlik geldi. "Bu adam beni rahatsız ediyor "falan gibisinden biseler dedim. Tam kolundan tutmuş dışarı atacaklarken çocuk "durun lan tanıyamadıniz galiba ben deniz uysal im "dedi . Guvenlikci çocuk hemen "özür dilerim deniz bey hanimefendi öyle diyince..." dedi bende araya atlayarak "nasıl yani adını söyledi diye onu rahat mi bırakacaksın iyi o zaman ben de sahra gursoy um .yakala onu şimdi "dedim ve büyük bir hışımla cafeye girdim. Cam kenarında oturan damla ve sevvalin yanına gittim. Az once olanlari anlattım. Hep birlikte çocuğa sovuyodukki bir anda yan masadan "cık cık cık hiç yakisiyomu size bu sözler "dedi adi deniz olan ukala budala. Aa kafile yaptım. Ben yaptım. Ay ne diyom ben ya .çocuğa tam bir şey diyecektim ki bizim masaya doğru gelen kişiyi gormemle adeta şok oldum. Bu Nasıl Olur ?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ve bölüm sonu acaba kim geldi ? Yeni bölümde buluşmak üzere. Ha unutmadan begeni ve vote unutmayın. 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakar Aşık
Teen FictionSahra GÜRSOY Babası türkiyenin en iyi iş adamlarından biri. Annesi de işinde çok başarılı olan bir mimar. Ama gelelimki bizim kıza. Sakar, herşeyi pek iyi yapamayan yani beceriksiz ama çok tatlı ve sempatik bir insan. Hayatta herşeye kalpten inan...