Kim TaeHyung

349 17 1
                                    

Sevgilin gelmedi ve sen de onu aradın ama sanırım şarjı bittiği için açmadı diye düşünürken onu aramaya karar verdin ve üzerine bişeyler alıp evden çıktın telefonu nu aldın ve flaşını açarak sokakta yürümeye başladın ve karanlıktanda çok korkuyordun . İlerdeki sokakta garip garip  bağırışmalar duyduğunda seni birinin takip ettiğini anladın ve çaktırmadan telefonla konuşuyor gibi yaparak  eve geri dönmek için arkanı döndüğün sırada birine çarptın ve özür diledin ama o seni takip eden kişiydi ve seni tuttu sen tam bağırarak ağlarken arkandan biri geldi ve seni tutan adama bir yumruk çaktı . Sen o sırada ağlamaya devam ediyordun ve iyice kendini kasmıştın o sırada sevgilin (yani taehyung) yanına geldi be sana herşey geçicek diye moral vermeye çalışırken adam yerinden kalkıp size doğru geldi ve sevgiline vurmaya çalıştı ve bir anda çoğaldılar . Yanına üç kişi daha geldi ve seni kaçırmaya çalıştılar . Taehyung un yerde yattını fark ettin ve ona bağırmaya başladın adamlar onun öldüğünü sanıp kaçtılar senden fırsattan istifade hemen sevgilinin yanına gittin ve ambulansı aradın . Herşeyin senin yüzünden olduğunu düşünüyodun bu sırada ambulansta gelmişti ve ilk yardım yapılmıştı . Hastaneye doğru ilerlerken taehyung gözlerini açtı be'iyiki yanımdasın'dedi . Ve o masum gülüşünü yaptı . Bu sırada dayanamayıp ona sarıldın ama canı yandığı için inledi  sana sımsıkı sarıldı ve'sen benim canımı yakmazsın ama beni iyileştirebilirsin dedi'.

 Bu sırada dayanamayıp ona sarıldın ama canı yandığı için inledi  sana sımsıkı sarıldı ve'sen benim canımı yakmazsın ama beni iyileştirebilirsin dedi'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<><><><><><><><><><><><><><><>

Ooovvv sanırım öldüm cidden yani aon nefesimi veriyorum galiba umarım beğenirsiniz vote ve yorum bırakanlara çok teşekkürler
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin