Natsu & Lucy

603 22 3
                                    

Doufám že se vám to bude líbit, a omlouvám se za chyby :D
___________________________________________

Lucy:
Seděla jsem za svým stolem a přemýšlela jaký román bych měla napsat, když v tom jsem něco uslyšela. Šla jsem se podívat z okna, jestli tam někdo není ale nikoho jsem neviděla, tak jsem si šla zase sednout ke stolu.
Po půl hodině přemýšlení jsem si řekla, že se půjdu kouknout co se děje v cechu.
Když jsem tam přišla, tak jsem se jen taktak vyhla židli, kterou hodil Gray po Erze, která ho ignorovala a dál si jedla svůj dortík. Hledala jsem růžovou hlavu ale nikde jsem jí nenašla, tak jsem šla k Miře.''Nevíš kde je Natsu?'' Mira se na mě koukla a zakroutila záporně hlavou. '' Viděla jsem ho odcházet před půl hodinou z cechu, říkal že se za tebou zástavý a že půjdete na misi.'' Lucy poděkovala a šla jsem ho hledat.

Natsu:
Když jsem koukal na Lucy jak se snaží něco vymyslet, přišlo mi to roztomilý...Lucy mám rád, kdyby se jí něco stalo asi bych to nepřežil. Někdy přemýšlím jestli jí mám rád nebo i něco víc protože vždy když na ní myslím mám úsměv na tváři, ale to je stejně jedno Lucy mě má ráda jen jako kamaráda. Musím se jít projít a srovnat si myšlenky.
Šel jsem zrovna kolem jedné restaurace s názvem... Sakra to je až moc velká náhoda že se to jmenuje restaurace u Lucy, pomyslel jsem si.
Když do mě Happy šťouchl nějak jsem to nevnímal a šel dál, ale když to udělal asi po několikátý tak jsem se na něj naštvaně podíval. ''Natsu co se děje? Chováš se ňák divně od tý poslední mise.
Flashbek:
Šel jsem na misi s Lucy a Happym. Byla to jednoduchá mise, kterou jsme měly hned splněnou tak jsem jí řekl, že se půjdeme s Happym projít a promluvit. Lucy jsem poprosil aby počkala u té hospůdky kde jsme měly tu misi. Naštěstí souhlasila a řekla že si dá něco k jídlu, takže bude vevnitř. Chtěl jsem aby byla v bezpečí. Když jsme šli s Happym, ňákou chvíli mezi námi panovalo ticho které prolomil Happyho hlas. '' Tak co se děje? Proč si nechtěl aby tě Lucy slyšela?'' Podíval se na mě a já si sedl do trávy, Happy se sedl vedle mě. ''Musím si něco říct, jde o Lucy.''
''Aaaa!!! NATSU!! POMOC!!!'' Ten hlas bych poznal všude, byla to Lucy. Rychle jsem vstal a rozeběhl se zpátky.
Když jsem tam doběhl, kolem ní stálo pět chlapů a Lucy byla na zemi, oči měla zavřené. ''Co jste jí to udělaly vy bastardi!!" Zařval jsem na ně. Ten jeden co byl ke mě zády, se otočil a zašklebil se.
"Neboj, tvoje kamarádka jen spí." "Nechte jí na pokoji hajzlové!!"
Jen co jsem pomyslel, že by se Lucy něco stalo mě doháněla k šílenství. Naštval jsem se a šel si pro ni k těm chlápkům.
"Kam si myslíš že jdeš?!" zařval na mě jeden z nich. Já vytvořil ohnivou pěst a praštil ho až odletěl několik metrů dozadu.
To jsem udělal i se zbytkem jeho party.
Když jsem skončil s tím posledním, rozeběhl jsem se k Lucy a skoušel jí probrat. "Lucy slyšíš mě? prober se prosím."
Když nic nezabíralo vzal jsem jí do náručí a s Happym po boku jsem jí odnesl do nedalekého hostince kde nám dovolily přespat. Lucy jsem položil na postel a šel namočit hadřit do vody, Happy si k ní lehl a usnul. S namočeným hadříkem jsem se vrátil na pokoj k Lucy a dal jí ho na čelo a ujistil se že bude ráno v pořádku, pak jsem si lehl k ní na postel. Musel jsem se k ní trochu namáčknout protože ta postel byla malá.
Ráno mě vzbudily paprsky které mi svítili do obličeje. Chtěl jsem se protáhnou ale když jsem si uvědomil že mi na hrudi leží Lucy a já jí jednou rukou držím za pas zrudnul jsem jako rajče.
Najednou se Lucy pohnula ale neprobudila se a já se na ni dílal a přemýšlel, jaké by to bylo kdybych se takhle probouzel každý den, byla to nádherná myšlenka. Opatrně jsem se zvedl z postele a naklonil se k Lucy a dal jí pusu na tvář, usmál jsem se když jsem se odtáhl a sedl si na židly. Trochu jsem s Lucy zatřásl aby se probudila. "Lucy probuď se musíme se už vrátit zpátky do cechu." Lucy se zavrtěla a zamumlala něco ve smyslu " nojo furt"
Já jsem se zasmál a vstal ze židle. Hned co jsem se otočil tak jsem si oddychl že je v pořádku a vyrazily jsme zpět do cechu.
Konec flashbeku.

Fairy Tail: Láska ČekáKde žijí příběhy. Začni objevovat