Lacky upptäker en skat del 2

8 1 0
                                    

Lacky vaknade han tittade på klockan och den var 8. Lacky tänkte om en timme så ska jag gå och köpa en tröja i affären. Han såg Mikasa som sat på en gren i ett träd och dinglade med fötterna. Lacky sat på sig kläder och sprang utt till trädet Mikasa sat i. Mikasa sat där uppe och vinkade till lacky. Lacky tittade konstigt på Mikasa. Mikasa tittade på lacky och gjorde ett vänta täken med henderna. Mikasa klätrade ner för trädet och kom tillslut till lacky. Mikasa börgade att prata och lacky ingnorerase allt Mikasa sa för att lacky tittade på diva som han hatade. (Mikasa pratade om hur svårt det kom upp i det trädet) lacky tittade på Mikasa fort och nikade och han sa att han måste gå. Mikasa bara såg på lacky irriterande och skakade på huvudet försiktigt. Lacky gisk fram till diva och frågade masa saker. Diva svarade inte på frågorna. Diva sa bara att hon inte hade lust att lyssna på lacky och bihövde köpa fina saker till balen som var i morgon. Lacky tittade konstigt på diva och bara sa okej ha så roligt. Diva bara tittade argt på lacky och blev ledsen. Lacky sa allt som diva hade sakt till Mikasa och Mikasa sa att bara lacky inte skulle lyssna på det hon sejer. Lacky nikade och sprang hem. Lacky tog upp Nintendo3ds och börgade titta på hur många gå steg han hade han hade 20 gå steg (20000 steg är 20 gå steg) han hade inte gåt 10 gå steg en så lacky börgade gå runt i hans hem. Lacky skratade och hade roligt hema i sit hem. Lacky tittade på klockan och såg att klockan var 12 snart på kvällen lacky sprang till bad rumet och borstade tänderna fort och noggrant. Lacky gisk på toa och sen somnade han i sengen. Mikasa somnade i sin seng men hon hade glömt ett jus tänt. Genji var uppe på natten och såg att Mikasa hade somnat och ett jus bran. Genji öppnade dören och blåste på huset så det släkte sen smög genji utt och gisk hem och somnade i sin seng. Lacky drömde om hemska drömar. Men det får ni se på Nesta del :)

Tre olika sagor Donde viven las historias. Descúbrelo ahora