( Jó kis cím lett.😂😂 De találó!)
Cameron már fél éve kórházban van..
A dokik szerint 10% hogy felébredjen.
Egyszerűen nem birom nélküle. Öngyilkossági hajlamaim vannak..
Blake folyton figyel, nagyon félt. Szinte a hugának tekint már..------------------------------------------------------
-Fanni? Indúlhatunk?-kérdi Blake.
-Igen,persze.-mondom.Cameronhoz tartunk a kórházba. Szinte minden nap megyünk.
Megérkezünk az épülethez, és bemegyünk Cam terméhez.
Leülök az ágya melletti székre és őt nézem.
Olyan békés és nyugott és k..
-Jó napot gyerekek!-jön be az orvos.
-Jó napot
-Jó napot
-Rossz hírekkel jöttem! Cameront el kell altatnunk!-böki ki kerek perec.
-NEM!Azt nehem tehetihik!-zokogok. Már épp a dokihoz akartam menni, de Blake háturól lefogta a két kezem. Majd elkezdett kivinni a szobából.
-Neeem! Neheem tehetihik! Szeretehem őt! Engehem ihis altahasanak el!-kiabálok.
-Fanni! Nyugi!-suttogja Blake, a könnyeivel küszködve.Haza mentünk.
-Blake, én elmegyek sétálni.
-Rendben! De ne csinálj semmi hülyeséget.
-Igérem!-mondom.Elmentem az eggyik 40 emeletes lakóházhoz. Felmentem a teteére.
-Ha nem lehetsz velem Cameron akkor majd fönt találkozunk.-suttogtam az ég felé.
Oda mentem a szélére és elkezdtem előre-hátra dülöngélni.
A lábam nem érte a földet, már zuhantam.
-Nee!-kiált Cameron?!
Hírtelen egy kéz elkapja a karom épp hogy és felhúz a ház teteére.
-Mi a fr*ncot csinálsz?-kérdezi sírva.Felálok és hátrálok pár lépést.
-Te nem lehetsz Cameron! Ő meghahalt.-sírok.-Kómában volt félévig. Ma altatták el.
-Fan! Én vagyok az! És az hülyeség volt! Télleg elakartak altatni! De amikor azt mondtad hogy szeretsz ,szép lassan felébredtem. És kiengettek a kórházból!
-Cameron?-szipogok.-Te meghaltál.-mondom a szemébe, és elindúltam a tető széléhez megvalósítani az eredeti tervem.
De elkapta a kezem, megfórdított majd megcsókólt.
Annyira hiányzott ez. Hogy érezzem itt van velem. Hogy szeret. És most itt van. Ő télleg Cameron. És SZERETEM.Miután szétváltunk a szemembe nézett. Én elmosolyodtam és megcsókóltam. Bele mosolygott a csókunkba.
-Szeretlek!-suttogom.
-Én is téged! De ne merj többet ilyet csinálni! És ne vágdosd magad!
-Rendben! Most hogy itt vagy velem eszembe se jutna.-mondom.-De mindenre emlékszel?*Cameron szemszöge*
-Mindenre!-mosolygok.
Bólint.Miattam majdnem leugrott erről az épületről. Vágdosta magát..és kitudja mit tett még..
Helloo!
Nos, az 1. és a 2. epizód össösszesen 17 részből ál. És én 20 részre gondoltam. Sőt már el is lett tervezve a végéig.
Szóval még kb. 3 rész lessz.De remélem örömmel olvassátok/olvastátok/fogjátok végig Fanni történetét.
Hát akkor a lényeg az hogy 3 részre lehet még számítani..😢
Pusszancs!😘
Rekuci22
ESTÁS LEYENDO
Az Álmok Valóra Válnak [ Befejezett ]
De TodoAz "Ő" című kőnyv második epizóda. [ Saját könyv, így minden szerzői jogot fenntartok!]