Výslech

60 3 2
                                    

Hned po hodině jsem chtěla vypadnout ze třídy, ale před třídou na mě čekala třídní. V hlavě mi jen běželo "A kurva co, když to ví o mě a o Kristýně? Kájo, proč ty si vždy tak posereš život? No, nic postavim se k tomu čelem, dokážu všem že já jsem ten kdo to tu povede!" říkala jsem si.
T:"Karolíno, pojď prosím se mnou do kabinetu"
V kabinetu se posadila na svou židli a já stala jak debil, a spustila.
"Tak se ke mě dostalo, že ty a Kristýna jste lesbičky? Nechci znát detaily, ale chci slyšet pravdu."
"Ano, dostala se to k vám správně, ale je v tom jeden háček, že nám se nikdy žádný jiný holky nelíbily."
"To je úplně jedno. Mě jde pouze o to, že se tu kvůli tomu vede debata kdo vám to přeje a kdo ne, já vám to osobně přeju."
"Nám je jedno jestli nám to někdo přeje nebo ne, ale i tak děkuji"

A s pohodou jsem odešla na další hodinu.

Kristýna se na mě porad koukala mezitím co já vůbec nic. Po škole jsem hned odešla domů.

Když jsem došla domů, šla jsem si hned do lednice pro džus, to bylo to co mě dokázalo naplnit. Šla jsem do pokoje, a převlékla jsem se.
Sedla jsem si na postel a koukla se na mobil, psala mi Kristýna 12 zpráv, volala mi 13 zmeškaných hovorů.
Chtěla jsem ji napsat nebo zavolat, ale vzala jsem si mikinu a tenisky a šla koupit růži a pak jsem odešla k ní.
Když jsem otevřela, tak se rozjasala že mě vidí a hned mě obejmula. Když jsem ji dala růže dala mi obrovský polibek, který se proměnil v bojové pole mezi mým a jejím jazykem, mezi tím jsem zavírala dveře a vyzdvihla jsem si ji aby se nohama obmotala kolem mého pasu a odnesla jsem ji do jejího pokoje.
Položila jsem ji na postel a v tom mi někdo volal a volala mi máma.
"Neber to" něžně mi šeptla do ucha, když mě líbala na krku
"To musím promiň, lásko"

Sedla jsem si na postel a ona ze zadu dala její ruce okolo mé hlavy a líbala mě na krku, když jsem telefonovala.

"No"
"Kde si?" ted je starostlivá mamika?
"No...jsem ve škole na doučování, s třídní učitelkou"
"Na dějepise?"
"Jo" musela jsem zalhat.
"Tak ať si do šesti doma, zatím."
"Cus"

Položila jsem mobil a zase se začala věnovat mojí lásce, pomalu jsem ji sundala tričko, a podívala se na její krásné bříško a na její krásná prsa.
"Sundej mi ji" pošeptala mi do ucha.

Když už jsem ji rozepnula, chtěla jí sundat, ale slyšeli jsme prasknutí dveří a podpatky jak jdou nahoru po schodech.

------------------------------------------------------------------
Děkuju za komenty apod.
Voki😉

Proč? Jak? On? Ona? Co? Kde žijí příběhy. Začni objevovat