Be free :$ -1- Nový väzeň

1.7K 39 3
                                    


*Z pohľadu Justina*

Hádzal som si loptičku o stenu a ona sa mi odrážala naspäť do ruky. Strašne som sa nudil. Hodil som sa na posteľ a začal rozmýšľať. Je to tu také hnusné, špinavé a ešte k tomu aj grcne varia..no vlastne to ani nieje jedlo ...to sú pomyje... a sú tu veľmi ľahko vytočiteľný väzni. Samozrejme že sa aj pobijeme, ale teraz sedím v cele a rozmýšľam. Achhh...jak mi chýba sladký domov a hlavne chalani. S nimi som si vždy mohol robiť, čo sa mi zachcelo. Volať si domov štetky, potom ich pekne pojebať, ožrať sa a nahúliť do bezvedomia. Tak mi to chýba....a tak dávno som už nejebal.....a tak dávno som si už nedal šľuka z marišky.

Z rozmýšľania ma vyrušil až vrzgot otvárajúcich sa dverí, do ktorých vstúpila vysoká, štíhla, sexi baba..no vlastne väzenkyňa.....bola tak strašne k pojebaniu. Musel som si zahryznúť do pery a vyzliekal som ju pohľadom. Ó Bože ty si asi vyslišal moje prosby. Počkať čo?? Baba v chlapskej väznici?? WTF?? Zasmial som sa v duchu, nad čím to premýšľam, postavil sa z postele a išiel som ku nej bližšie.

,,Bieber, toto je tvoja nová spolubývajúca. Asi si teraz hovoríš, že prečo baba...nooo museli sme urobiť výnimku...veď sa už porozprávate. Zoznámte sa." dopovedal vetu a zabuchol za sebou mreže.

,,Ahoj, tvoje meno..." šepol som jej do ucha.

,,Ťa nemusí zaujímať.....Bieber.!" šepla mi naspäť, zvodne sa na mňa usmiala a odstrčila ma od seba. Ostal som zarazený a prišiel som k nej zase.

,,Miláčik, tak to sa veľmi mýliš, mňa to totiž veľmi zaujíma."

,,No tak to je kruté." povedala zo smiechom.

,,Ja si myslím, že by bolo niečo iné skôr kruté." zasmial som sa na oplátku ja. 'Neznáma kráska' zagúľala očami a prešla okolo mňa, až si sadla na posteľ.

Nechápal som ju. Sadol som si teda k nej na posteľ. ,,Prečo si tu ??" spýtal som sa a nadvihol obočie snáď najvyššie, ako sa dalo. ,,Utiekla som." odpovedala jednoducho.

,,A zkadiaľ ?"

,,Utiekla som 3 krát z dievčenskej väznice....a inak som zabila 5 ľudí, ak si aj to chcel vedieť. A ty ?" povedala a teraz som bol na rade ja . Bol som dosť prekvapený, keď povedala, že až 3 krát utiekla z väzenia a až 5 ľudí zabila. To ja sa tu pokúšam utiecť celý rok a nedarí sa mi a dojde si tu nejaká kurvička a povie, že už sa jej to podarilo 3 krát ...kurva.

,,Kurva ako sa ti to podarilo ??" zhúkol som na ňu, lebo som už bol naozaj nasratý a ani neviem s čoho...no vlastne z mojich myšlienok. ,,Kľud , potom ti to MOŽNO poviem, teda ak sa mi bude chcieť. A prvá som sa pýtala ja ... takže ??" divne sa zatvárila.

,,Kurva a ja som sa pýtal, že ako sa ti to podarilo." vyprskol som hnusne.

,,To ti nie som vôbec povinná vysvetliť." Tak toto ma nasralo už úplne. Zobral som ju pod krk a pritlačili o stenu.

,,Buď to teraz vyklopíš ty malá kurvička, alebo veľmi zle dopadneš." ironicky som sa jej zasmial do tváre.

,,Pusti ma ty kokot vyjebaný!" zaziapala po mne. Tak toto nemala ani len vysloviť. Z otočky som jej prijebal po hube a ona sa zrútila na zem a začala plakať.

,, Takto sa z Bieberom nerozpráva, zlatíčko...pochopila si?? ...alebo potrebuješ ešte jednu výchovnú??" spýtal som sa jej. Ale jej reakciu som nečakal. Fľusla mi do tváre! Tá piča malá mne Justinovi Bieberovi fľusla do tváre.

,,Tak toto si robiť nemala ......

Tak toto by na prvú časť stačilo. :P
Prosím vyjadrite svoj názor v komentoch, či mám pokračovať alebo nie a či sa vám to páči.
Ja to mám premyslené už ďaleko dopredu a poviem vám, že sa máte na čo tešiť. Tak prosím vyjadrite sa teda v komentoch.

*Sofi

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat