'Hoezo is Kaj verleden tijd?' vraag ik met een vragend gezicht.
'Gewoon zijn gedrag en alles' grijnst hij.
'Zoiets mag jij niet over mijn broer denken.' sis ik.
'Lau geloof me,het is echt zo. Je weet onderhand toch wel dat hij een vampier is?' zucht Jai.
'Uhm nee, ik weet van niks. Ik vroeg hem een paar uur geleden of vampieren bestaan en hij zei nee.' zeg ik zacht.
'Ik zei toch dat hij niet te vertrouwen is. Waarom ben je alleen in de stad?' vraagt Jai.
'Gewoon frisse lucht. En omdat het thuis K*T is' huil ik.
'Lau alles komt goed als je met mij mee gaat' troost Jai mij.Hij trekt me in een knuffel. Hij legt natte kusjes in mijn nek.
*Kaj P.O.V.*
Waar is Lau nou weer heen. In de stad natuurlijk. Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn scooter en vertrek naar de stad. Als ik even heb gereden kom ik aan bij de Tattooshop.'Jo Kaj je zusje is hier net geweest' lacht Dioni.
'Serieus waarvoor' sis ik.
'Voor een Tattoo dat wist je toch?' vraagt Dioni
'Verdomme waar is ze nu?' sis ik.
'Weet ik veel, kijk bij het restaurantje hier veder op' Oppert Dioni
'Thnx bro' zeg ik en geef hem een bro-hug.Ik stap weer op mijn scooter en rijd naar het restaurantje. Ik kijk een beetje om me heen en zie Lau met Jai zoenen. Ik ren zachtjes naar hun toe en trek Jai bij Lau weg.
'Bro moet dit. Het was net zo leuk' sist Jai.
'Jij blijft met je tengels van mijn zusje af. Begrepen Aziaat' Sis ik.
'Jo Lau heeft ook een leven hoor' Sist Jai. '
'Lau we gaan naar huis, en je gaat je ouders alles uitleggen over die Tattoo die je niet mocht zetten' Sis ik.
'Ik heb een leven inderdaad. Ik ben verdomme bijna zeventien en ik mag nog niet eens naar buiten' Sist Lauren.
'Het is hier veel te gevaarlijk voor jou' Sis ik.
'Helemaal niet. Ik ben bij haar' Sist Jai.
'Jij kunt haar niet eens beschermen. Losgeslagen Aziaat' Sis ik.
'Jij kunt alleen maar liegen tegen je zusje' Sist Jai.Ik trek Lau mee naar mijn scooter en zet haar erop. Ik kijk haar boos aan en richt me dan op Jai. Hij kijkt me raar aan. UHG Jai kan soms zoooo stom zijn. De hele rit praten we niet. Ik stap van mijn scooter af en doe de voordeur open. Lau blijft stom op mijn scooter zitten. Ik trek haar eraf. Maar stribbelt tegen
'Lau kom op nou' sis ik.
'Houd je muil Liegerd.' Spuugt Lauren.'Je weet best wel waar ik het over heb Leroy' Zegt Lauren kwaad.
'Ik heb echt geen idee' liegt ik.
'Nou dan vertel ik je het wel. Dat jij een vampier bent en het nooit tegen me hebt gezegd en zei dat vampieren niet bestaan.
'Ik wil hier niet over praten' zeg ik
'Ja maar ik wel'*Want voor jou ga ik door rood*
*Lauren P.O.V.**Gesprek*
Ja met Lauren. Lau met mij Dana. Heey alles goed daar. Ja alles gaat goed hier en bij jullie. Nou niet echt lekker. Oh wat is er dan. Ik ben erachter gekomen dat Kaj een vampier is en hij wil het niet toegeven. Maar van wie heb je het dan. Jai. Kun jij Jai vertrouwen. Natuurlijk hij nam het voor me op toen ik ruzie had met Kaj omdat ik een tattoo heb laten zetten. Woowwww echt dat is toch leuk. Zekers maar ik mocht niet van mijn ouders. Maar ik heb een Unicorn Tattoo. WOOOW nu zijn we twins. O ja jij hebt die ook. Dat is toch leuk, of niet. Natuurlijk is dat leuk. Hahhaa. Wie is er bij je? Mell hoezo. Oh gewoon even een klein vraagje. Okii, maar ik moet ophangen, ga namelijk zo naar de stad met Dioni Sam en Mell. Oké veel plezier. Is er nog meer, ik hoor je huilen. Nee niks, gaan jullie maar. Oké, Lau je kunt altijd bij mij terecht hé. Ja dat weet ik, Veel plezier. Doeii Doeii.
*einde gesprek*Ik duw Kaj's hand weg. Kaj geeft me een boze blik toe. En dat schenk ik ook aan hem. Waar is Dunya trouwens, Uhm in Amerika natuurlijk voor haar werk. UHG ik mis haar zo. Haar lieve lach. Eigenlijk alles wel.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...