Usmíření

71 7 4
                                    

"Od kdy se zase bavíš s Lukem ?Včera no vlastně dneska  jsi na něj řvala jak nejvíce si mohla" začaly se smát a dokonce i Luke.

"Jo, ale když jste odešli tak mi něco připomněly a začala jsem po nich zase řvát, ale problém byl v tom že tentokrát to šlo mimo Luka. Protože tenkrát byl se mnou. A odpustila sem mu že mě ignoroval "dala jsem mu ruku na koleno.

"Už bylo na čase mu odpustit. Koukni jak vypadá chudák" zamračila jsem se ze srandy na Harryho.

"Já nebrečím jen tak nad vším . Ale hodně se mě dotklo když jsi mluvila o tom proč s tebou chodí. Nechodím s tebou pro zábavu nebo abych měl kam zasunout" trochu se zasmál "Ale protože tě miluju a neumím bez tebe žít. S tebou se cítím šťastný,potřebný a milovaný. Ani si tě nezasloužím, ale ty jsi pořád se mnou což nechápu" trochu si povzdechne.

"Mě se tak lehce nezbavíš miláčku. Já chci být jen s tebou" najednou jsme uslyšela štěkání.

Za mnou byl Rony. "A s tebou ty můj Bodyguarde" podrbala jsem ho po hlavě.

"A ty se běž trošku opláchnout dělají se ti kruhy pod  očima" dala jsem Lukovi pusu.

Zvedl se a šel směrem k WC. "To jste se brzo vrátily" uslyšela jsem za mnou.

"Ahoj Alexi! No jo tady se nám líbí" přisedl si k nám.

"To jsem rád. Prý tě tady hledaly nějací lidi a už chtěli i podplácet Bruna a Charlieho a dokonce použili i to že jsou kapela 5SOS" začaly jsme se smát.

"Jo to už víme, ale bohužel tady se nedostanou všichni co chtějí" udělala jsem nevinný obličej.

"Víš že kdyby jsi řekla tak je tady mohly kluci pustit?" zadíval se na mě.

"Vím, ale řekla jsem že sem můžou pustit jen jednoho. Tak jsem si jednoho vzala. A k tomu mi to ještě Bruno a Charlie potvrdily a ani jsme nelhaly je to pravda" usmála jsem se na něj.

"Jo ,ale vy jste VIP. A koho sis sem teda vzala?" ukázala jsme za něj.

"Alexi. Tohle je Luke Hemmings" Luke si sedl zpět ke mě a potřásl si rukou s Alexem.

"Luku to je Alex , vlastní to tady"

"Tak přeci jen tady je jeden z 5SOS. Rád tě poznávám tykej mi"

"Dobře. Máš to tady super. Sice tady jsem chvíli ,ale klidně bych tady bydlel" dala jsem mu ruku na rameno.

"Nejsi sám" všichni se zasmály protože jsme se  o tom včera bavily.

"A kde mám toho třetího Bodyguarda. Prý z něj měli strach i kluci" rozhlédla jsem se a uviděla Ronyho sedět za Alexem.

Dvakrát jsem na něj zapískala a ukázala na Alexe. To znamená ať na něj vyskočí. Alex se rozhlédl ale to už ho měl na sobě a dost se lekl.

"Takhle mě neděs kamaráda" podrbal ho.

"Ten je boží. Takový huňatý plyšáček.Já mám fenu Rotvajlera a chtěl jsem aby mi po ní něco zůstalo tak jsem jí nechal připustit od kamarádova Rotvajlera. Oba dva papírový psy , takže budou čistokrevní" Rony se na Alexovi uvelebil.

"Myslíš že by jsi mi mohl jedno potom prodat. Teda pokud bys byl tak hodný?" usmála jsem se na něj.

"Jasně. Klidně ti ho dám i zadarmo. nemám rád když se štěňata prodávají jako maso na trhu"  v tom jsme byli dva.

"Ale nebude to na tebe moc mít tři psy?" dodal ještě.

"Jak tři já mám jen Ronyho. Sam je Jacka" chápavě zakýval hlavou.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat