FONTOS!
Ha még csak most tévedtél ide, és egy részt se olvastál, akkor szeretném elmondani hogy az első pár részt akkor tettem fel, amikor még 13 éves voltam. Az új részek a "Nem találok szavakat" cimű résztől kezdődnek.Az első részben most (ahogyan a címből is láthatjátok) tippeket írok amitől felfigyelhet rád a kiszemelted! Jó olvasást!
1. Lègy magabiztos
Hinned kell magadban, ha barátot szeretnèl. Sok nő az alacsony önbecsülése miatt marad szingli. Nem az számít, hogy hogyan nézel ki, hanem amit gondolsz magadról és ahogy érzed magad a bőrödben. A férfiak szeretik a humoros, jópofa lányokat, akiknek van véleménye és saját élete.
2. Testbeszéd
• Nevess sokat, önfeledten és jóízűen.
• A közvetlen szemkontaktussal felkeltheted az érdeklődést.
• A könnyed érintés bizalmat ébreszt.
• Mozdulataid, gesztusaid is tükrözzék, még szorosabb kapcsolatra gondolsz.3. Legyél kihívás
Egy kapcsolat elején hagyd, hogy a pasi hívjon el és ő keressen téged, nem pedig fordítva. A férfiakba bele van kódolva a vadászösztön, így, ha folyton hívogatod, nem csak a kihívás örömétől fosztod meg, hanem attól is, hogy érdekesnek találjon.
4. Megjelenés
A randin a megjelenésed legyen ápolt és csinos, és ne túl kihívó, hiszen akkor a belső értékeid helyett másra terelődik randipartnered figyelme.
5. Testbeszéd
Egy kedves mosoly, egy sokat sejtető pillantás és hajad szexi megigazítása megteszi a hatását.
Egyenlőre ennyit a a pasikról. Örúlök hogy elolvastad, nemsokára hozok Szèpségtippeket!
XoXo
YOU ARE READING
Tinilányok Nagykönyve
RandomNekünk lányoknak elég sok problémánk van. Ebben a kis könyvben ezekre a problémákra, kérdésekre és egyéb érdekességekre kaphattok választ.