Hayat

40 3 2
                                    

Aslında kendimi ilk bilmem yani ben artık bir erkek adamım dediğim bir zaman gibiydi ilk taşındığımız ev de olmuştu aslında hersey normal gidiyordu taki kardesimle kapının önünde taso oynarken belki şimdi oynanmıyordur ama o zamanlar herkes çok oynardı zamanı sanki biz belirliyorduk ne zaman oynanması gerektiği ne zaman oynanmaması gerektiği neyse konuyu dağitmim şimdi kardeşim le kapıda oynarken iki tane çocuk yanımıza yaklaştı biri diğerinden büyük iki çocuk aslında sanki bir adet gibi olmuştu her yeni mahalleye taşınan kişiye sataşma küçük çocuk benimle aynı yaşta ve aynı boydaydık tabi yanındaki büyük çocuk onu bana doğru kışkırtıyordu aslında ikimizde ne olduğunu bilmeden kendimizi bir kavganın içinde bulduk ama o zamanın kavgası ne olcakki ben onu yere yatırıyom o beni yere yatırıyor ve bu iş taki annem gelip bizi ayırana dek böyle sürdü ve aradan bir zaman geçti ve ne oldu biliyonuzmu o dövüştüğüm çocukla kan kardes olduk ve beraber birbirimizi koruduk bize satasanları dövdük yani kardesten öte bir arkadaşlığımız olmuştu bizim eve gelir yan yana yatar oyun oynayıp gezerdik işte böyle aslında bir laf vardı o aklıma geldi ama bu laf iki farklı cinsiyet arasında geçen laf büyük aşklar nefretle başlar ya işte bizim olayda böyle geçti Bizimki de büyük dostluklar kavgayla başladı.

Hayata İlk AdımımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin