Be free :$ -2- Miláčik, takto sa s Justinom Bieberom nerozpráva!

716 32 2
                                    

  *Z pohľadu Caitlin*

,,Strčte ju do cely 234 ku Bieberovi, on sa o ňu postará." zlomyselne sa zaškeril strážca. Kurva teraz budem v cele s nejakým Bieberom. Určite to bude nejaký starý, nadržaný a namakaný starý vrah....fuj bleee....ale prečo? ...ja tam nechcem ísť, ja sa toho bojím. Do riti nemala som utiecť s väzenia pre dievčatá, tam bolo oveľa lepšie ako tu. Je to tu hnusné, smrdí to tu a ešte čo ja viem  čo. A sú tu chlapi. Ó môj bože, prečo som ja len utiekla?! Viedli ma za lakte hore do nejakej cely. Celá som sa začala triasť a klepať. Bála som sa toho môjho 'spolubývajúceho'.

Keď sme prišli pred celu 234 a dvere sa otvorili, naskytol sa mi na neho pohľad. Ostala som v nemom úžase. Tak dokonalého chalana s tak dokonalo vypracovaným telom, dokonalou tváričkou ako anjelik a úžastným úsmevom, som ešte nevidela. Usmial sa na mňa a postavil sa z postele. Kráčak ku mne a pritom si okusoval spodnú peru, čo bolo strašne sexi.

,,Bieber, toto je tvoja nová spolubývajúca. Asi si teraz hovoríš, že prečo baba...nooo museli sme urobiť výnimku...veď sa už porozprávate. Zoznámte sa." dopovedal a zabuchol za sebou mreže.

,,Ahoj, tvoje meno..." šepol mi do ucha.

,,Ťa nemusí zaujímať.....Bieber.!" šepla som mu naspäť a odstrčila som ho od seba.

No on sa nevzdal a prišiel ku mne zase.

,,Miláčik, tak to sa veľmi mýliš, mňa to totiž veľmi zaujíma."

,,No tak to je kruté." povedala som zo smiechom.

,,Ja si myslím, že by bolo niečo iné skôr kruté." zasmial sa on. Zagúľala som očami, obišla som ho a sadla si na moju novú posteľ. Bieber ostal zarazene stáť, no potom sa prebral a sadol si ku mne.

,,Prečo si tu ??" spýtal sa ma a nadvihol obočie. No super teraz mu to vysvetliť ! ,,Utiekla som." odpovedala som jednoducho.

,,A zkadiaľ ?" spýtal sa. ,,Utiekla som 3 krát z dievčenskej väznice....a inak som zabila 5 ľudí, ak si aj to chcel vedieť. A ty ? spýtala som sa ho teraz ja. Zostal dosť prekvapený a nad niečím premýšľal . Bol taký chutný, no zrazu na mňa vyštekol, až som sa zľakla. ,, Kurva ako sa ti to podarilo ??" zhúkol na mňa a ani neviem prečo sa tak naštval. No ja, aby som si zachovala povesť zlej a nemilosrdnej vrahine, tak som samozrejme nemohla odpovedať bojazlivo. ,,Kľud, potom ti to MOŽNO poviem, teda ak sa mi bude chcieť. A prvá som sa pýtala ja...takže ??" chcela som sa usmiať, no pri mojom stave z toho vznikla len divná grimasa. ,,Kurva a ja som sa pýtal, že ako sa ti to podarilo." vyprskol hnusne, no mne sa mu to nechhcelo teraz vysvetľovať.

,,To ti nie som vôbec povinná vysvetliť." odpovedala som mierne naštvane. Toto som asi prehnala, pretože Bieber sa zdvihol, chytil ma pod krk a pritlačili o stenu. ,,Buď to teraz vyklopíš ty malá kurvička, alebo veľmi zle dopadneš." ironicky sa mi zasmial do tváre. A to som si myslela, že bude milý, ale veď čo očakávať od väzňa ..však?!

,,Pustí ma ty kokot vyjebaný !" zaziapala som po ňom, nechcela som ho naštvať, no škrtil ma a strašne to bolelo. No toto som prehnala už na plnej čiare. Z otočky mi jebol do tváre a ja som sa zrútila na zem a začala plakať. Ako môže chlap udrieť dievča ? No vlastne jednoducho, veď aj otec ma týral...ale to je nadlhšie. :'(  ,,Takto sa z Bieberom nerozpráva, zlatíčko...pochopila si ??...alebo potrebuješ ešte jednu výchovnú ??" spýtal sa ma. Ja som bola na neho strašne nasratá. Fľusla som mu do tváre. Bieber sa postavil, zotrel si pľuvanec z tváre a utrel si ruku do trička. Nasrane sa na mňa pozrel a povedal. ,,Tak toto si robiť nemala, vybrala si si teda tú druhú možnosť - dopadneš veľmi zle." keď to dopovedal, začala som sa triasť a čakala, čo príde ďalej. Bieber sa napol a kopol do mňa. Potom ďalší kopanec do brucha a ďaľší a stále to neprestávalo. Zvýjala som sa tam od bolesti na podlahe a on do mňa stále kopal. ,,Prosím dosť." ,,No čo už ti stačilo?" nemo som prikývla a držala sa za brucho. Konečne prestal a sadol si na posteľ. Zaboril si hlavu do rùk a začal sa ťahať za končeky vlasov a nadávať.

Potom si už len pamätám ako som od bolesti zaspala.

* Z pohľadu Justina *

Kurva ja som zmlátil tú baba. Bože čo to do mňa vošlo ?! Veď som ju dokopal skoro do smrti. Sedel som na posteli a pozrel som sa na ňu. Spala ..teda dúfam, že spala. Bál som sa, no nešiel som sa pozrieť bližšie, či je v pohode. Nato som až moc BIEBER ! Nechal som ju tak ležať a ľahol som si aj ja. Premýšľal som nad ňou, no napokon ma premohla únava a zaspal som.

...........................................................

Ráno som sa zobudil a tá baba na zemi už nebola. A do riti. Rýchlo som sa postavil z postele a začal som sa prechádzať po cele ako sup. Ochvíľu sa otvorili dvere a dnu vošiel strážca.

,,Kurva Bieber, to čo si včera urobil ..hmm ?!" kričal. ,,Asi slečnu Owneale budeme musieť preložiť." A Kurva....

Dosť o ničom časť ale písala som ju už neskoro, tak aspoň niečo.:))))))) Komenty a votes potešia :DDDD

*Sofi

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat