1.Vara mea e distrusă

291 13 0
                                    

1.Vara mea e distrusă ;

--Dar mamă -

-Niciun dar , Kathrine ! Vei merge . Haide te vei distra !

-Ba nu ! M-aş fi distrat în tabară , împreună cu Chloe .

-Dar trebuie să îți mai petreci timp şi cu fratele tău !

-Dar mamă , acum e diferit . Nu e doar un idiot , sunt 5 !

-"5 idioți" pe care nu i-ai cunoscut încă ! Nu ai de unde să ştii , poate vă veți înțelege ..

-Nu înțelegi ?! Vara mea e distrusă!

-Ba nu este . Vei vedea . Haide , du-te şi făți bagajele . Louis va ajunge din clipă în clipă .

-Mbine , spun şi mă ridic de la masă .

Ahh ce fraieră sunt . Am uitat să mă prezint . Mda... sunt Katherine , Katherine Tomlinson . Exat acea Kathrine Tomlinson . O grămadă de fete ar vrea să fie în locul meu , dar şi-ar schimba părerea dacă l-ar cunoaşte pe Louis , e un idiot de când îl ştiu . Ma bucur din tot sufletul că a plecat . Nu îl suportam şi mereu ne certam sau ne făceam farse . Ei bine poate îmi e puțin dor de el , dar nu aş recunoaşte asta cu voce tare . Iar acum mi-a luat şi vara ... din vina lui va trebui sa îmi petrec vara alături de 5 idioți în loc să merg împreună cu Chloe într-o tabară , departe de aici şi fară semnal .

Ah da , Chloe e cea mai bună prietenă a mea , ne ştim din clasa a 9 a . Şi ei bine .. cum clasa a 12 a sa terminat vom petrece mai mult timp împreună . Sau cel puțin aşa credeam ... .

Mama a intrat în cameră şi mi-a spus că Louis a ajuns şi că trebuie să cobor în 15 minute , pentru că idiotul se grabeşte să ajungă la un concert .

Am fugit repede către dulap şi am scos tote hainele de acolo şi le-am înghesuit într-un geamantan . Apoi mi-am pus toate maghiajele într-o geantă .

Am coborât repede scările cu geanta în mână şi geamantanul tras după mine . M-am îndreptat spre sufragerie iar când am intrat înăuntru Louis stătea pe canapea , când m-a văzut sa ridicat .

-În sfârşit . Credeam că numai vi! spune şi îşi dă ochii peste cap .

-Mda.. şi mie mi-a fost dor de tine ! spun şi îl iau în brațe , el răspunzându-mi la îmbrățişare.

După ce Louis mi-a pus geamantanul în portbagajul maşinii lui , ne-am luat la revedere de la mama şi am pornit către casa celor 5 idioți .

-Gata , spune Louis după ce mi-a pus geamantanu în fața "camerei mele " . Eu şi baieții ne întoarcem mai târziu , dacă ție foame frigiderul e plin !

-Ok , pa ! am spus şi apoi am intrat în cameră , fară să mă mai uit după Louis care , oricum , pleca .

Camera era frumoasă , cu un pat mare , în stânga şi în dreapta lui se aflau nişte noptiere . În fața patului era un dulap destul de mare , lângă el era o măsuță pentru machiaje. Pe celalalt perete era un birou şi langă o uşă . M-am îndreptat spre ea şi am deschiso , înăuntru era baia . Hmm deci am baie proprie , cel puțin nu trebuie să o împart cu ceilalți . Când am ieşit din baie am observat o altă uşă , care se pare că duce pe balcon . Mă întreb , oare cu cine împart balconul ?

Am ieşit din camera mea şi am intrat pe uşa de langă a mea . Când am deschis uşa am simțit un miros puternic de parfum bărbătesc . Am închis uşa în spatele meu şi am privit prin jur . Camera asta e plină de oglinzi şi fixative de păr . Louis e sigur că nu e nicio fată în casa asta?

Louis's Sister Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum