Prológus

51 4 0
                                    

Kedves naplóm!


Ha a napomat egy szóval kéne lezárnom szerintem ez lenne a megfelelő:Borzalmas!

Nem is lehetne rosszabb, mint 1 olyan személyt elveszíteni aki fontos szerepet játszott az életedben.17 évesen elveszítettem az én gyönyörűséges és bátor anyukámat.Nem tudom szavakba önteni milyen szörnyű.Most itt ülök a szobámban kisírt szemmel s közben a naplómat írom.Hirtelen pityegett a telefonom.SMS-t kaptam.Ez állt benne:

Szia bogaram <3 Sajnálom a költözést..:( Hatalmas bűntudatom van, hogy pont ilyenkor hagytalak cserben.Remélem megtudsz bocsátani!Ui:kapcsold be a skypet! I. <3 

Hamar bekapcsoltam a laptopom és bejelentkeztem, Isabell videóhívást indított.

I:Szia!!!!

K:Szia....

I:Figyi nagyon nagyon nagyon sajnálom!Muszáj volt el mennünk tudod apámnak van az a hülye munkája amit Franciaországban kapott és én..

K:Isabell!Nyugi nem haragszom...

I:De minden okod meg van rá, hogy haragudj rám!Itt hagytalak!Pont ilyenkor!Borzalmas barátnő vagyok!

K:Nem nem vagy rossz barátnő!Ellenkezőleg!Nagyon is jó barát vagy!Igen elköltöztetek és sajnos jönnek új szomszédok,de akkor is felhívtál!Más ennyit se csinálna!

I:Katherine!Ez a minimum, hogy felhívlak!!!!!De nem is azért hívtalak, hogy vitázzunk hanem azért, hogy próbáljalak csak egy kicsit felvidítani!

K:Nagyon szeretlek Isabell!-mikor ezeket a szavakat kimondtam nem bírtam tovább.Először egy nagy kövér könnycsepp folyt le az arcomon aztán folyamatosan.

I:Én is téged!

Nagyon sokat sírtunk......azt onnan veszem, hogy elhasználtam egy 100-as zsepit.Ő is én is.

A beszélgetésünket egy hatalmas zaj zavarta meg.

I:Mi volt ez?

K:Nem tudom....várj megnézem.

I:Okés

Felálltam az asztaltól és kinéztem az ablakon.Egy hatalmas kamion féleség parkolt le a szomszédunk udvarán.Visszamentem az asztalhoz...

K:Új szomszédok..Várj most milyen nap van?

I:Asszem nálatok vasárnap.....

K:Holnap megint suliiii!!!Bahhhh......

I:Van ez így..

K:Na de teszlek, mert már álmos vagyok...

I:Okés ne felejts el holnap hívni!

K:Okés vigyázz magadra!

I:Te is!

Kikapcsoltam a gépem és bementem a fürdőbe.Leöltöztem megengedtem a vizet és a zuhany alá álltam.Nem tudom, hogy meddig lehettem benne, de egy biztos nagyon sokáig, mert mire kiértem addigra már minden villany le volt kapcsolva.Felkaptam a pizsim.Lementem a konyhába, kerestem valami kaját,de aztán rájöttem nincs is étvágyam.Ezért, csak megittam egy kakaót.Felmentem a szobámba, befeküdtem az ágyba.Megint elkezdtem sírni......

-Szeretlek anya...-hebegtem sírás közben majd elnyomott az álom.....



Hát...nemtudom mennyire nyerte el a tetszésetek, de azért remélem tetszett! :)

Következő rész jövőhét szombaton lesz! :) 



KatherineWhere stories live. Discover now