"Nefes almıyor, nefes almıyor !"
"Ne ?"
Garson yavaşça Sevim'in kolunu tuttu ve damarına iki parmağını bastı.
"Canı acır, çok bastırma !"
Haykırıyordum.
Dizlerimin üzerine çöküp durmuştum. Ona bakıyordum. Son kez belki. Gideceğini biliyordum, ama bu kadar erken olamazdı. Benim yüzümden miydi ? Hayır ! Onun, kendisi yüzünden. Ve yanındaki o pislik yüzündendi.Yavaşça yerden destek alıp ayağa kalktım. Yanındaki çocuğa baktığımda ağlıyordu. Ağlamayacaktı. Benim kadınım için ben hariç kimse ağlayamazdı. Bir hışımla belime gitti elim.
Belimden silahımı çekip namlunun ucunu o pisliğe çevirdim."Senin yüzünden, senin yüzünden !"
"Beni de mi öldüreceksin ha ! Beni de mi !"
"Onu ben öldürmedim !"
Haykırıyordum.
"Seni geri zekalı ! O seni çok seviyordu ! Onu ben zorladım, benimle birlikte olmasını istiyordum !"
"Ne ?"
"Onu benimle olması için zorladım. Olmazsa onu öldürecektim ! Çünkü onu seviyordum. Ama o sana aşıktı ! Sana aşıktı ! Ve sen onu öldürdün !"
Duyduklarım karşısında dona kalmıştım. Ne yapacaktım ?
"Sen seni seven kadını öldürdün !"
"Yalan söylüyorsun, yalan söylüyorsun !"
"Ah ! "
Ne ?! Ben ne yaptım ? Elim sanki kendiliğinden ayarlanmış gibi tetiği çekmişti. Ben onu tam kalbinden vurmuştum. Ölmüştü. İki kişiyi öldürmüştüm.
Ben kendi kadınımı öldürmüştüm. Son kez Sevim'e bakıp kafeden koşarak çıktım. Motora atlayıp hızlıca sürmeye başlamıştım.Ne yapacağım ben ?
Nereye gidiceğim ?
Ulan ben sevdiğim kadını öldürdüm !
Ben bu dünyadaki en pislik insanım.Ben.
Ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Kıyısı (GirlxGirl)
ChickLit" Peki aşk ? O başka. Girmemeliyim bu konuya. Altından kalkamayacağımı biliyorum. "