-2-

11 1 0
                                    

Ellerim terlemeye başladı strese girmiştim tabiki giricem yani aşırı disiplinli bir müdür seni odaya çağırıyor tırstım tabi .
Yavaşça kapıyı tıklattım içeriden gel sesini duyunca odaya girdim .Müdür eliye otur komutunu verdi .
-Evet Alya seni buraya neden çağırdım biliyor musun ?
-Hayır
-Herkes biliyor ki ingilizcen bu okuldaki çoğu kişiden iyi biz okulca bir kampanya düzenledik şöyle ki
Aslı Ercan : Türkçe
Meral  Ak :Matematik
Cengiz Kurt : Fen bilgisi
Efe Hanedan :Sosyal bilgiler
Alya Serin : İngilizce
Olarak sizleri ayırdık herkes yanına bir kişiyi alacak ve bizim  seçtiğimiz notları kötü olan çocuğa 2 ay boyunca ders vereceksiniz eğer ders verdiğiniz çocuğun notları yükselirse yani aradaki artış hangi çocukta fazla olursa onu  çalıştıranlara ödül var . Hadi iyi şanslar . Bu arada sen Devrim Ergül ismli bir çocuğu çalıştıracaksın Atatürk ortaokulunda 7. Sınıf . Çıkabilirsin .
Odadan çıktığımda tenefüstü kumsalı bulup durumu özet geçtim . Bu gün başlayacaktık çünkü ne kadar çalıştırırsak o kadar kâr dedik . Kırtasiyeye gidip test kitapları baktık 2 test kitabı 1 konu anlatımlı kitap alıp çıktık. Ev zaten boştu annem ve babamın işten gelmesine daha vardı . Tekrardan okula dönüp çocuğun evinin adresini aldık .
Çocuğun evini bulduğumuzda azım yere değebilecek kadar açıldı sanırım kumsalda benimle aynı şeyleri düşünüyordu çünkü burası kumsalın eski sevgilisinin eviydi .Asıl garip olsansa müdür bize çocuğun devlet okulunda olduğunu ve derslerinin kötü olduğunu söylemişti ama karşımızda duran bir villaydı tamam çok lüks olamsada burda yaşayan bir çocuğun devlet okuluna gitme ihtimali çok düşük . Biz kapıda dikilirken bir anda elim zile gitti . Kapıyı orta yaşlı tatlı bir hanım açtı . Kadına gülümseyip biz devrimin yeni öğretmenleriyiz dedik kadın bizi içeri aldı ve devrimi çağırdı .
Devrim beni ve kumsalı arkasına alarak yürümeye başladı. Bizi büyük bir odaya soktu . Kitapları boğaza bakan pencerenin yanındaki dev masaya bıraktım .
-Devrim
- Efendim
-Hangi konuda eksiklik hissediyorsun?
-Present simple
-Tamam ozaman hazırsan başlayalım mı ?
-Olur
Konuyu yavaş yavaş anlatmaya başladım .En sonunda tam olarak anladığından emin oldum be ona bir test verdim 20/19 yaptı. Bu gerçekten iyi birşeydi çünkü derse başladığımızda hiç bir şeyden haberi yoktu . Ders bitti devrimle vedalaşıp salonda telefonla oynayan kumsalıda alıp evden çıktık .
- Kumsal kanka bu gece bizde kalsana
-Sanmıyorum annemin sizde kalmama izin verebileceğini
-Komik kız seni sen ara anneni ben konuşurum
********************************************
-Alo teyzelerin en mükemmeli tatlısı en güzeli nasılsın sevim teyzem
-Ne istiyceksin yine alya
-Kumsal bu gece bizde kalabilir mi
- Bi düşünüyorum. hayır
-Ama nedeeeeeeeeeeeen
-Tamam tamam kalsın ama sadece bu gecelik
-Tamam teyzelerin en güzeli  çok teşekkürler.

Bölüm sonu
Sizce yarışmayı kazanabilecek mi ?
Kumsal eski sevgilisi ile ne yaşayacak ?
Eleştiriye açığım hataları yorumlarda veya mesaj atarak belirtebilirsiniz ?
❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evin Asosyal PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin