1. Biztos nem harapsz?
-Igen, biztos hogy nem harapok 😄2. Calum vagy Luke?
-Egyértelműen Luke...😍😍3. Melyiket rabolnád a segítségemmel?
-Lukey baba 😍😍 my love 😍😍4. Ash vagy Mike?
-Pici Ashyka, hogy egyem meg...😃😃😍😍😏😏
De Mikey-t is szeretem...😍... De Ashton-t jobban... 😍😍😊😊5. Gáz ha kifogytam?
-Nem, nem baj 😄☺6. Elássuk azt a barátomat aki azt mondta a fiúkra hogy buzik?
-Aha, segítek szívesen 😃7. Luke pc-vel vagy nélküle?
-Hmm..nen is tudom... Mindenhogyan cukiii 😍😍 de pc-vel jobb sztem...😍😍8.Mit gondolsz arról, hogy mindegyiknek van barátnője?
-Igazából, nekem csak Arzikával van bajom különösebben, mert ő egy kis... De a többiekkel nincs bajom 😉☺9. Szereted Arzika drágát?
-Háátt persze... Ő a példaképem...😃 Arzikát?? Biztos, hogy nem😡😡 Arzika egy hülye liba, aki csak kihasználta szegény Luke babámat 😢😢😡😡10. Ki a kedvenced?
- Ha az 5sos-ből, akkor Luke baba 😍😍11. Kedvenc szám?
- Dalszám? Ha igen, akkor az Amnesia 😍😍
De ha rendes szám szám, akkor az: 1,8,14,16 😍😍12. Melyik hajszín tetszett legjobban Michael-nél?
-Umm..talán...ez👇
14. Calum szőkén, vagy nélküle?
-Hmm... Jó kérdés... De inkább nélküle...😉15. Ez így értelmes volt?
-Igen, az volt 😃😃 legalábbis, én értettem 😃😃16. Robot vagy?
- Természetesen, nem.17. Voltál már koncerten?
-Nem, sajnos... 😢😢 De majd egyszer akkor is el fogok menni!! 😂😂😃😃😍😍18. Követed őket valahol?
- Instagram.19. Szoktál fangörcsöt kapni?
- Ki nem?? 😃😃😍😍Nya gyerekek, ennyi lett volna ez a resz, remélem tetszett!! 😍😍
VOUS LISEZ
5SOS HOROSZKÓPOK 💚[BEFEJEZETT]
AléatoireEbben a "sztoriban " 5sos-sel kapcsolatos horoszkópokat fogtok találni 😊 Remélem tetszeni fog! Jó olvasgatást! Köszönöm azoknak akik olvasták/ olvassák a "sztorit" 💚💙❤