Selin sıradan bir ergen değildi.Herkes gibi erkenden uyanıp saçı başıyla uğraşmazdı.Her sabah okula gitmeden önce uyanır üstünü giyindiği gibi evden çıkıp okuluna giderdi.Makyajı süsü yoktu olabildigince doğaldı.Bugün liseye gittigi ilk gündü. Herkes düğüne gelir gibi gelmişken o gayet doğal bir şşekilde gelmisti.Etrafındaki insanlar çok garip gelmisti.Hepsi süslenmis makyajlar yapılmıs tam teşekküllü gelmisken selin saçını bile taramamıs elinde sadece telefonuyla gelmisti okula.Onun için bu gün sıradan bir okul günüydü.Zaten ortaokulda da öyle çok arkadası yoktu.Veda ederken bile içinden onlarda. kurtulduguna seviniyordu.Şimdi yepyeni bir okulda yepyeni bir hayata baslamıstı.Ama bu onun için önemli degildi.Onun tek amacı bir an önce okulunu bitirmekti.Sınıfının hangi sınıf oldugunu ögrenip sınıfına gitti. En arka sıraya oturdu, kafasını sıraya koyup hocanın gelmesini bekledi.Hoca geldikten sonra tanısma faslına geçtiler.Kimin kim olduğu onun için pekde önemli degildi.Kendini tanıttı ve yerine oturdu.Teneffüste Selinin yanına diğer kızlar geldi ve tanısmak istedi.Selin hepsiyle tanıstı hepsinin yüzüne gülüyordu ama içinden aslında hiç biri önemli degildi. Tek istedigi günü bitirip odasına kavusmaktı. Dersler bittikten sonra servisciyle konusup servise evinin yolunu tarif etti.Sonunda gün bitmis ve odasına yatagına kavusmustu.Biraz bilgisayara oturmak istedi, facebook hesabına girdi ve girdiginde herkesin kendini ekledigini gördü.İçinden "bu ne hız " diye düsündü ,arkadaslık teklliflerini kabul etti amacı arada bir onların attıgı seylere bakıp eglenmekti.Sonra birgün sınıftaki diger kızlar bunun yanına gidip "sen neden böylesin saçın başın dagınık niye kendine bakmıyosun"dediler.selin bunlara hiç aldırmadı sadece "böyle olmayı seviyorum" diyerek sahte bir sekilde gülümsedi.Sonraki günlerde diger kızların toplanıp kendisinbe bakarak güldügünü farketti.Yine de aldırmadı.Günlerden bir gün serviste giderken yanına bir çocuk oturdu. Normalde bunun yanına oturanlar hiç bunla konusmazken bu çocuk kendini tanıtarak konusmaya basladı eski sevgililerini anlattı birlikte onlarla dalga geçip güldüler.sonradan ögrendi ki o çocukta okulda pek sevilmezmis. bu çocukla günlerce arkadas oldular konustular gülüstüler sonradan birgün serviste çocuk sakayla Seline "eski sevgililerimden biride senin gibi kendine hiç bakmazdı oy yüzden ayrılmıstım ondan"dedi selin bunu duyunca önce güldü ama sonra kendine gönderme yaptıgını anladı.morali bozuldu ama o hiç diger kızlar gibi olmamıstı ki hep böyleydi dogaldı her sabah kalkıp saç yapmak ona çok sacma ve sıkıcı geliyordu.Ne yapması gerektiigini bilmiyordu degisip her kız gibi mi olacaktı yoksa özgün kalıp aynen devam mı edecekti ne yapacagı hakkında hiç bir fikri yoktu.