3.Η γνωριμια και το ραντεβού

68 7 18
                                    


True pov

Πλησιαζουμε στο τραπέζι που ειναι η παρεα του. Καθεται στο τραπέζι και χτυπαει την θεση διπλα του για να κατσω.
Κανω μια έκφραση αηδιας και καθομαι διπλα του.
Η:Πεινας; Να σου φέρω λιγη σαλατα;

Τ:Πρωτον δε θέλω τίποτα απο σενα και δευτερον σου φαινομαι για τυπος που τρωει σαλατες;

Η:Και τι τρως τοτε;

Τ:Χμμ λατρευω την πιτσα και τα τακος.

Ν:Αλιλουγια επιτέλους μια κοπέλα που δεν νοιάζεται για την σιλουετα της. Λεει ο ξανθος απέναντι και με κοιταει χαμογελαστος. Επισης με λενε niall και τα τακος ειναι το αγαπημένο φαγητό του Harry. Συνεχιζει.

Τ:Ωραια, για να ξερω να μην ξαναφαω.

Ζ:Ειναι κακια. Μ'αρεσει. Παρεπιπτοντως zayn. Λεει ο μελαχρινος με τα μελι ματια και μου δίνει το χερι του.

Τ:True αν και νομίζω ότι το ξερετε ηδη. Λεω ενω του δινω το χερι μου.

L:Loui. Λεει και μου δινει το χερι του.

Τ:Ο βλακας που εριξε το καφε του πανω μου και μετα με εβρισε. Λεω παραλειποντας να του δωσω το χερι μου.

L:Συγγνώμη για αυτο.

Τ:Τελος παντων. Και συ εισαι;Λεω και δειχνω το καστανομαλλικο αγορι με τα μελι ματια που παιζει με το κινητο του.

Li:Liam. Λεει και συνεχίζει να παίζει με το κινητό του.

Τ:Σορρυ που σε βαζω να χαλας το σαλιο σου για μενα. Λεω ειρωνικα.

Li:Αυτο ακριβώς κανεις οπότε παρατα με.

Τ:Ε-εγω...

Η:Ωωω την αφησε αφωνη.

Τ:Ξερεις κατι δεν επρεπε να ρθω εξαρχης. Λεω και παω να σηκωθώ αλλα ο Harry με σταματαει.

Η:Αν δεν κατσεις αμέσως πισω στη γαμημενη θεση σου θα μαθουν ολοι τι εγινε πριν.

Τ:Εκβιαστή. Λεω και καθομαι πισω στη θέση μου.

Η:Ειμαι και απο αυτο.

Τ:Βασικα θελω γλυκο. Niall μπορω να παρω το κεκακι σου; Λεω και ολοι γυρνανε και κοιτανε με γουρλωμενα μάτια.

Ζ:Οχι δεν το πες αυτο.

Li: Οχι δεν το ειπε.

L:Μολις εκανες ενα θανασιμο εχθρο σήμερα.

Τ:Γιατι ρε παιδια εγω απλα ενα κεκακι ηθελα.

Η:Παρε το δικό μου γλυκό και μην το συνεχίζεις. Πιστεψε με δεν σε συμφέρει.

Me, Myself & He. H.S. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum