Kapitola XXII - Odsouzeni na smrt 1.část

179 14 0
                                    

Liet *Lijet*

Mé jméno je Liet a jsem dvojče Taeta*Tajeta*. Naše rasa je vytvořená magií temných elfů, kteří si přáli sílu temných ale moc světlých. A tak vytvořili náš druh, tmavší pleť a svalnatá stavba těla po temných ale delší a špičatější uši a silná magie od světlých. Abych byla přesnější, muži získali sílu fyzickou a ženy magickou. Tím nechci říct, že by ženy neměli žádnou sílu a muži žádnou magii, jen je to tak trochu rozdělené. To co jsme ale zdědili po světlých a z čeho byli naši stvořitelé nejvíce nadšeni, byla naše schopnost vyvolat si společníka. Jejich armáda tak byla mnohem silnější!
Můj bratr je strašný mrzout a zajímalo by mne jaký bude až zestárne, to s ním bude život k nevydržení! Jsme 2. Nejmladší generací psanců ukrývajících se v Troiánském Lese. Ale ani tady není vše dokonalé. Po zavržení krále se náš takzvaný „Nový Národ" rozdělil na dvě skupiny. Většina následovala tyranského krále, který si vždy myslel, že jen válka je řešením jak získat území. Že násilí určí pána a neposlušnost musí být potrestána smrtí. Tvrdil, že pokud není občan plně poddaný svému králi, nemá jeho život smysl. Tací se k němu přidali a jiní jen ze strachu o své krky. Hrstka statečných se ale vzepřela tyranii krále a ukryli se v hrubkách lesa. Já a Taet jsme se narodili právě u těch statečných. Občas mi ale přijde že by Taet byl raději na straně krále. Nikdo mu nebrání aby odešel, ale on stále zůstává. Celé noci tráví v korunách stromů pozorováním králova sídla. Samozvaného krále!

 Samozvaného krále!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Zajetí Silly

Zrovna jsme dělali hlouposti v korunách stromů, když jsme zahlédli ty dva cizince. Už od pohledu mi bylo jasné, že ta holčina nebude jen tak obyčejná vesničanka. Šaty mnohdy prozradí více než by si kdokoli přál. Vyslala jsem Etira oproti nim a bratr vyslal Tuska. Naši lvy, také dvojčata, i když je každý jinak zbarvený. Když je ten kluk uviděl, celkem se zakoktal. Asi nebyl na tak velká zvířata příliš zvyklí.

Půjdete s námi! Tarine, Tusko! Jděte za nimi, aby je náhodou nenapadlo utéct." Přikázala jsem našim lvům a rozběhla se k bratrovi, který se ani neobtěžoval postarat se o Tuska.
Taete? Jsi si jistý, že je dobrý nápad vodit je přímo do tábora?"
Liet, pokud se bojíš, nemusíš to dělat. Nikdo tě předci nenutí!" to byla jeho poslední slova po zbytek cesty.
Kam nás vedete?!" zakřičel ten mladík Alik,Alek? Nějak tak.
Mlč!" okřikl ho bratr, koukla jsem na něj a jen pokrčila rameny. S ním nemá cenu se hádat a tak raději mlčím a tiše se směji tomu, že si myslí že ho poslouchám. Jen to, že má větší fyzickou sílu ještě neznamená, že mi může poroučet. Nejednou jsem ho v souboji porazila ale před ostatními ho nemůžu ponižovat. Dnešek bude ještě zajímavý, zase má špatnou náladu.

Silla

Nelíbí se mi jak s námi mluví. Nejsme žádné malé děti aby se k nám takto chovali. I když mě celkem překvapuje, že nás nezabili hned na místě. Z mých myšlenek mne vytrhl dívčin hlas a vrzaní starých pantů brány.
Vítejte u nás doma, tady najdete mnoho odpovědí na mnoho otázek." Pousmála se.
Laet zaveď je k Vrchní, já jdu odvést zvířata." Ale nikam nešel. Poté se ke mně natáhla ona Laite a pošeptala mi „čeká na vaše zvířata, až na to dráče, to půjde s námi!"
Tygra zůstává se mnou!" zavřískala jsem, když se někdo snažil ji odvést.
„No jak myslíš .. princezničko.." odfrkl si kluk hladíc dva lvy po hřbetech.
Kdo jen ta Vrchní?" otázala jsem se celkem nesměle Laite.
Tohle je jedna z mála osad, kde nevládne král. Každá osada mí někoho kdo o všem rozhoduje. Naše osada je ze všech největší a tak je tu i Vrchní. Tak jako vy máte krále králů, my máme vrchní."
Odkud toho o nás toho tolik víte?"
Ještě za války se nám povedlo, magií přepsat mnoho důležitých knih. A tak nejste jediní, kdo se může vzdělávat princezno." Ozval se postarší ženský hlas.

Liet

Liet od Sayuri :)


_________________

Omlouvám se, že jsem to dneska tak odsekla ale uprostřed psaní mi utekla myšlenka :D a doufám, že Liet od Sayuri neni vzhůru nohama, protože mě se tak na mobilu ukazuje -_- i když je v galerii normálně. ... Tak si tedy užijte alespoň to málo co jsem dnes napsala a Dobrou noc :)

Zánik: Dívka DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat