פרק 23 - "סודות"

7.3K 531 127
                                    


"אליס לקחת את החולצה?" צעקתי בקולי קולות בציפיה שהילדה תשמע אותי.

אליס פתחה את הדלת והציצה בי "אני לא חירשת את יודעת"

חייכתי חיוך קטן "כן כן, אני פשוט נורא מתרגשת שאת סוף סוף חוזרת הביתה"

אליס צעדה באיטיות והתיישבה על המיטה שלה, שהפכה בימים האחרונים למקומה הקבוע. היא הנהנה ועיניה זרחו "סוף סוף הביתה"

נשמתי עמוק והעפתי מבט אחרון בחדר הלבן והכל כך משעמם, הרגשתי רע בשביל אליס שבילתה פה כל כך הרבה ימים. למזלינו כל מה שקרה לאליס כמעט ועבר, נשאר לה לקחת תרופות במשך זמן מה ואז הכול יישכח כאילו לא היה.

"האם יש פה מישהו שרוצה לעוף מבית החולים?" נכנסה קיילי לחדר בדילוגים.

אליס צחקה והנהנה בו זמנית "אני!"

"כל שתבקשי" קיילי קדה קידה והרימה את אליס, כשהחלה ללכת היא החזיקה את הגב "להרים אותך לא היה רעיון טוב"

"אני נורא קלה!" נזפה אליס במבט משועשע.

קיילי הנהנה בשעשוע "נו ברור שאת מרגישה קלה, אותך מרימים"

צפיתי בשתי הבנות שהתנהגו כמו ילדות קטנות, במיוחד קיילי שמזמן כבר לא ילדה קטנה. כשראיתי את שתיהן הרגשתי חום בכל גופי. כזה חום של אהבה, זה מה שהייתי זקוקה לו, טיפה קטנה של אהבה. כל הדרמה שסביבי שלא נותנת לי לנוח אפילו לרגע אחד, הייתי רוצה לפעמים פשוט להיכנס לתוך בועה משל עצמי ולהישאר שם, בלי לדאוג לכלום, בלי לחוות רגשות מכאיבים, בלי להתאהב...

אחרי שנכנסנו הביתה וחגגנו את חזרתה של אליס, ואחרי שטרפנו את העוגה הטעימה שאפתה לנו אנה, יצאתי במהירות למשמרת בדיינר. המון זמן שלא עבדתי וכנראה שצברתי המון שעות שעליי להשלים, לכן הודעתי לג'ואי שהפעם אני נשארת עד סגירת הדיינר, שזה יותר משעות העבודה שאני יכולה לשאת ביום.

יצאתי אל מזג האוויר החורפי של העיירה, שלג החל לרדת ומילא את כל בגדיי בפתיתים לבנים שכעבור שנייה הפכו למים.
התעטפתי במעיל החמים שלי ונכנסתי אל הדיינר.
"ג'ואי" קראתי כשראיתי אותו מסדר את אחד השולחנות.
"מתוקה שלי" חייך חיוך רחב ונישק אותי בלחי "אני כל כך שמח שאליס השתחררה מבית החולים"

"גם אני ג'ואי, גם אני" עניתי והתארגנתי.

"קיילי לקחה חופש היום, אני משער בשביל לדאוג לאליס?" שאל ג'ואי בזמן שסידר את המפיות שעל השולחן.

"כן" עניתי וכעבור מספר דקות חזרתי לבושה במדים והמשכתי לדבר "החלטנו שעדיף שמישהו יישאר עם אליס, לפחות בימים הראשונים"

ג'ואי חייך בגאווה "אנה שלי תשמח לשמור על אליס, היא אפילו הציעה להכין את פשטידת העוף המפורסמת שלה" ג'ואי ליקק את שפתיו וצחק צחוק עמוק ומדבק.

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now