Kıskanma

323 42 18
                                    

Medya; Soo Hyun

Soo Hyun ile seni ilk tanıştırdığımda, yüzünden geçen ifadeleri okuyabiliyordum. Rahatsız olmuş gibiydin. Ama açıkçası nedenini çözememiştim. Tanımadığın birisinden neden rahatsız oluyordun ki ?

Soo Hyun yanımızdayken ona yapmacık gülümsemeler yollayıp durmuş ve yanımızdan ayrıldığında ilk dakikada yüzündeki gülümsemeden kurtulup somurtmaya başlamıştın. Oysaki o, seninle yakınlaşabilmek için gayet sempatik davranışlar sergilemişti.

Bugün gerçekten tuhaftın. Yaptıklarına anlam veremiyordum. Merakıma yenik düşerek sana bir sorun olup olmadığımı sordum. Senden aldığım cevap ise 'Gerçekten onunla arkadaş olmak zorunda mısın ? O kıza ne gerek var ki, ben neyine yetmiyorum. Hem fazlasıyla yapmacık bir kıza benziyor' olmuştu.

Bunu kaba bir tavırla söylemiş olmana rağmen, takıldığım başka bir nokta olmuştu. Yoksa... Tahmin ettiğim şey olabilir miydi ? Beni kıskanmış olabilir miydin ?

Gülmeye başlayıp şakayla karışık 'Beni kıskanıyor musun yoksa?' diye sordum sana. Sense kollarını göğsünde birleştirip göz devirmekle yetinmiştin. 'Sen beni nasıl paylaşamıyorsan, ben de seni başkalarıyla paylaşmak istemiyorum Gyu. Bu yüzden arkadaşımı kıskanmam gayet normal bence' deyişin hala aklımda.

Sen beni başkalarıyla paylaşmak istemiyordun... Peki ya ben ? Bir kez olsun benim nasıl hissettiğimi düşündün mü Woohyun ? Sen benim sadece arkadaşım olan birini kıskanıyorken, ben sevgilini nasıl kıskanmazdım ?

Birbirimizi başkalarıyla paylaşmamaktan bahsediyorsak, bende seni onunla paylaşmak istemiyordum. Benim uzak olduğum kişiye, o yakın olmamalıydı.

Hayatta canımı en çok acıtan şey bu Woohyun. Elimi uzatsam dokunacağım kadar yakınımdasın fakat aramızdaki duyguların farklılığı yüzünden bir o kadar da uzaksın... Sen beni arkadaş olarak görüyorsun, bense seni seviyorum. Biliyorum, itiraf edemeyecek kadar korkağım. Ama elimden gelen tek şey, sessiz kalmak. Çünkü gerçekleri söylediğim anda, seni kaybederim... Bunu göze alamam, beni anlıyorsun değil mi ?

Belki de asla bilmeyeceksin ama yine de söylüyorum. Gözlerimi yeni bir güne uyanmak için kapatırken bile son düşündüğüm şey sensin... Seni seviyorum.

Adore You | WooGyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin