Chapter 46

215 33 14
                                    


Stigli smo u šumu naravno cjelim putem nisam niti tjec rekla posto sam bila i ljuta i bjesna na Davida,a pogotovo na Elsu,da je ne volim odlucila bi joj otkinut glavu,.ali suzdrzat cu se... -Šta je tako hitno da niste mogli doćekat još dva sata? - zarežala sam kroz govor,Liam je dosao do mene i primio me za ruku,nastavila sam se i dalje ljutit -Liame dolazi čopor Alfa,proćulo se o onoj borbi..- pogledala sam ga,lice mu je bilo ozbiljno.. preozbiljno..izgledalo je čvrsto kao kamen,nastavila sam ga gledat -Sranje..- pustio mi je ruku i pogledao Elsu -Htjet ce Leah..znas da Bijela vućica dolazi svakih trideset godina..- uzdahnuo je i pogledao me je,gledala sam ih u cudu -Dolaze- David je dotrcao do nas -I nisu bas najbolje volje..- dodao je,pogledala sam u njega,nisam uopce znala tko su oni niti sam ih vidjela u zivotu,Svi su se pretvarali u vukove uključujući i Liama jedino sam ja ostala u ljudskom obliku potpuno zbunjena gledajuci u njih sve,sa drugog kraja vec su se mogli cuti koraci ljudskim uhom,a vucji je sluh jos izraženiji,pogledala sam u daljinu i uoćila velikog crnog vuka sa ogrovnim šapama kako nam prilazi sa ostalima,imala sam osjecaj da bi sad bilo najbolje da sam kuci i spavam.. Cim su prisli skroz blizu odlućila sam da ću ostati u ljudskom obliku,šta god oni bili ne mogu me naterati na ništa..

Stali su ispred nas njih desetero,a nas je bilo osmero,njihov Alfa je prošao pogledom preko nas i zastao na Elsi prvo –Nova Alfa,ipresioniran sam-samouvjereno je govorio dok je Elsa stajala u sredini čvrstog stava –Šta želite?-istupila je korak i pogledala glavnog –Ja ovdje postavljam pitanja-msm šta si on umišlja tko je on,pogledala sam ga,možda izgleda veliko,strašno i premračno sa tom dlakom,ali nema se pravo tako odnositi prema njoj,prekrižila sam ruke i nastavila ih gledat,jedan me uočio i počeo lagano škripat zubima dok je ovaj nešto govorio Elsi..

Pogledao je Očnjaka,a onda mu je pogled pao na mene-Čovjek? Saznala je za našu tajnu..- zarežao je,Elsa me je pogledala i zaprepastila se kad me ugledala u ljudskom obliku za razliku od Očnjaka koji me je samo smireno pogledao pa vratio pogled na Alfu,nasmijala sam se,čula sam ih sve šta su pričali u vučjem obliku,Alfa je krenuo prema meni režeći i pokaživajući očnjake svima,a onda sam odjednom čula režanje koje nije poteklo od Alfa čopora nego od Očnjaka,pogledala sam ga,gledao je točno prema Alfi i režao prilažeći polako prema njemu,na Elsinom licu se vidjelo da je užasnuta,on je znao kako se treba ponašat prema njima,al je to sad jednostavno zaboravio,stao je ispred mene tako da me se ne vidi,glavni čopor je izgledao iznenađeno,nitko im se do sad nije suprostavio,bar ne na ovakav naćin braneči "čovjeka" po njihovom,Alfa je došao ispred njega i lagano se uzdigao u ramenima da izgleda još veče i jaće,pogledao je Očnjaka u oći i zarežao otvarajući usta puna oštrih zuba prema njemu i naglo ih zatvarajući škripeći sa njima,Srebrni vuk je vec uši u iza i spuštnu njušku dok se Očnjak još opirao,gledala sam zaprepašteno u njih..

Odjednom je Očnjak povukao uši u iza,i lagano se njuškom saginjao prema tlu i dalje režeći i pokušavajući se oduprjet..na kraju je samo zacvilio i nastala je tišina,nisam znala šta se događa,nikad nisam vidjela da se neko nekome pokorava bar ne uživo,na filmovima nikada nije izgledalo ova užasno i to kad ti netko napravi onome što voliš,strah je lagano prolazio mnome,ali ako oni saznaju da sam ja bijela vućica morat ću se suočit sa njima..

Alfa je prošao pored Očnjaka i došao do mene,lagano sam se odmicala,a onda pala preko kamena iza mene,razapeo je svoje očnjake i došao do mojeg lica stajući preko mene,zatvorila sam oći,sad je bio dobar trenutak da to iskoristim u našu korist..

Pretvorila sam se u bijelog vuka i pogledala ga,čak sam se i usudila zarežat na njega,izgledao je iznenađeno pojavom da nisam čovjek kao i ostatak čopora Alfa,napokon je sve krenulo dobro za nas,a i sad su svi vidjeli da je on napao bijelu vućicu,zarežala sam na njega –Stvarno ne volim kad me vukovi pokušavaju silovat – zaškripila sam zubima,gledao me iznenađeno i velikom brzinom se odmakao od mene..

Bijeli vukovi su bili rjetkost,postaje polarni vukovi,ali oni su samo zimi bijeli kad zima počne i snijeg padne,tada promjene boju krzna,inaće su krem boja ili svjetlijih kada dođu u toplije krajeve,ali bijeli vuk u svako doba godine je znaćila čast za svaki čopor,a dva bijela vuka su uvjek donosila još veću čast,nepobjedivost,snagu i prije svega odanost i poštovanje,oduvjek su bili suđeni da vode čopore i budu Alfe,ali nažalost niti jedan bijeli vuk nije došao na vrh kao vođa glavnog i jedinog čopora koji kontrolira sve ostale čopora pošto su u početku ubijali sve takve da nebi došlo opet do stvaranja i ispunjavanja legende o snježnom vuku i velikoj bjeloj vučici te o njihovoj velikoj moći koja je bila izazvana samo ljubavlju između njih dvoje..

Zarežao je na mene –Nisam te silovao,ali bi to bilo sjajno s obzirom da bi se meni posrečilo – odmakla sam se od njega –Nasilniće..odi nekom drugom uništavaj večer svojom pojavom- prošla sam pored njega i vratila se do Očnjaka,pogledao me je –Mogao bi te ubit tu na mjestu,tebe, tvoj prkos i samouvjerenost,nitko se ne suprotstavlja glavnom čoporu – pogledala sam ga –Ti i koja vojska? Misliš ovih par uplašenih psića – krenuo je prema meni još ljući nego što je bio –Sljedeći put kad se vratim neće vam samouvjerenost pomoć da sačuvate život – prošao je pored mene,zarežao i došao do svog čopora..


Vote i com ^^ 

Bijeli očnjak ( White Fang )Where stories live. Discover now